Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää äänestää vihreitä..

Vierailija
03.11.2017 |

Jotenkin puheenjohtajan uusi tyttöystävä on mulle kun punanen vaate, niin ärsyttävä, vaikka eihän heidän yksityiselämä toki muille kuulu eikä poliittisiin linjauksiin vaikuta. Oon äänestäny vihreitä jo vuosia. Onko muilla samoja fiiliksiä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no älä äänestä. anna olla jo.

Vierailija
2/32 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi vihreitä äänestää? Ihmisille ja ympäristölle tuhoisampaa puoluetta ei olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi vihreitä äänestää? Ihmisille ja ympäristölle tuhoisampaa puoluetta ei olekaan.

Unohdit persusaastat, ne ovat suomalaisille ja ympäristölle kaikista pahin vihollinen.

Vierailija
4/32 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsy kielletty.

Vierailija
5/32 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit persusaastat, ne ovat suomalaisille ja ympäristölle kaikista pahin vihollinen.

Minä en ole kuullut, että persusaastat olisivat saaneet ympäristölle tai ihmisille pahaa jälkeä aikaiseksi. Miten se tapahtui?

Vierailija
6/32 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisintä populismia on Vihreiden tapa markkinoida energiantuotantoratkaisuja naisille. Naiset eivät ymmärrä tekniikasta yleensä yhtään mitään muuta silti he luulevat pystyvänsä erottamaan parhaan energiaratkaisun Vihreiden ajamien energiaratkaisuiden joukosta.

Vierailija
7/32 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vihreet, siellä virheet. En ole koskaan niitä äänestänyt. Enkä aoi äänestää.

Ihan sama kuka panee ja ketä.

Vierailija
8/32 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Vihreitä kukaan muu äänestä, kun Jopolla Kalliossa huristelevat opiskelijat tai muut tulonsiirroilla elävät (=pummit), jotka ovat jääneet henkiseen teini-ikään. Yhteistä kaikille on se, että omaa rahaa ei ole, joten nähdään parhaaksi politiikaksi työssä käyvien kukkaroilla ramppaaminen ja autoteiden sulkeminen, ettei kukaan ydinkeskustan ulkopuolella asuva pääsisi kulkemaan kätevästi edes töiden ja kodin välillä. Sitten voidaan loppuvuosi hymistellä itujen ja luomuruokaosuuskuntien parissa. Ihanan vihreää! 

Vierailija
9/32 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos gallupit jatkaa Vihreissä laskua, olen varma että Touko dumppaa nykyisen vaimokkeen. Tai käskee ainakin olla hiljaa jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.

Vierailija
10/32 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touko taitaa olla turhan "vihreä", siis kokematon puoluejohtajaksi. Miten hän kuvittelee, että ihmiset pystyvät uskomaan siihen, että vihreät onnistuisivat oikeasti hoitamaan vastuullisesti yhteiskunnan asioita, kun jäsenistö on täynnä keskenkasvuisia ja taitamattomia suurisuita. Pahempia möläyttelijöitä kohta kuin Persut.

Vierailija
11/32 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kuullut, että persusaastat olisivat saaneet ympäristölle tai ihmisille pahaa jälkeä aikaiseksi. Miten se tapahtui?

Onneksi persut ovat niin kykenemättömiä pahuudessaan. Vähän kuin impontentit raiskaajat.

Vierailija
12/32 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä itsekin osallistua ja keskustella asiallisesti ja provosoitumatta. Rumaa on kielenkäyttösi.

Vierailija
13/32 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut kannattavat valitettavasti ydinvoimaa, sen takia en pysty äänestämään heitä. Äänestäisin mielelläni vihreitä ympäristöpolitikan vuoksi, mutta en ymmmärrä heidän suhtautumistaan maahanmuuttoon. Ei siten, etten haluaisi auttaa pulassa olevia, mutta se tehdään parhaiten heidän lähiympäristössään. YK on tuonut esille, että pakolaisleirille ei saada riittävästi apua, myös Jordania ja Libanon, jossa on paljon isoja pakolaisleirejä ovat pyytäneet apua. Lähialueilla voidaan auttaa paljon halvemmin ja siten enemmän ihmisiä. Paljon järkevämpää kuin että tulevät tänne työttömiksi.

Vierailija
14/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös ex-vihreä, valitettavasti. Osmo Soininvaara oli erinomainen poliitikko, mutta uudemman polven vihreitä kiinnostaa vain, että kaikki saavat naida kaikkia ja siihen vielä papin aamen, kiitos.

Vierailija
15/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös ex-vihreä, valitettavasti. Osmo Soininvaara oli erinomainen poliitikko, mutta uudemman polven vihreitä kiinnostaa vain, että kaikki saavat naida kaikkia ja siihen vielä papin aamen, kiitos.

Olen miettinyt samaa.

Vierailija
16/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut kannattavat valitettavasti ydinvoimaa, sen takia en pysty äänestämään heitä. Äänestäisin mielelläni vihreitä ympäristöpolitikan vuoksi, mutta en ymmmärrä heidän suhtautumistaan maahanmuuttoon. Ei siten, etten haluaisi auttaa pulassa olevia, mutta se tehdään parhaiten heidän lähiympäristössään. YK on tuonut esille, että pakolaisleirille ei saada riittävästi apua, myös Jordania ja Libanon, jossa on paljon isoja pakolaisleirejä ovat pyytäneet apua. Lähialueilla voidaan auttaa paljon halvemmin ja siten enemmän ihmisiä. Paljon järkevämpää kuin että tulevät tänne työttömiksi.

Ydinvoimasta tulee todella vähän säteilyä ja varsinkin jos verrataan vaikkapa kivihiilen polttoon tai jopa tupakointiin (tupakassa on Uraania ja Thoriumia, joiden arvioidaan aiheuttavan osan keuhkosyövistä:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25944955 )

Vierailija
17/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko syysi äänestää vihreitä yhtä rationaalisia kuin syysi lopettaa niiden äänestäminen?

Vierailija
18/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Touko taitaa olla turhan "vihreä", siis kokematon puoluejohtajaksi. Miten hän kuvittelee, että ihmiset pystyvät uskomaan siihen, että vihreät onnistuisivat oikeasti hoitamaan vastuullisesti yhteiskunnan asioita, kun jäsenistö on täynnä keskenkasvuisia ja taitamattomia suurisuita. Pahempia möläyttelijöitä kohta kuin Persut.

Itse asiassa Vihreät on palaamassa normaalitilanteeseen ennen Ville Niinistöä. Ville oli vielä Timo Soiniakin pahempi populisti joka räyhäsi somessa ja lupasi verorahoilla kaikille mitä ikinä sattui keksimään. Populismilla kasvatettu kupla on puhkeamassa. Töissä käyvät koulutetut kaupunkilaiset ovat tajunneet ettei niitä Ville Niinistön lupaamia asioita pystytä rahoittamaan muuten kuin heidän selkänahastaan ja veroja korottamalla.

Vierailija
19/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukon syrjähypyn julkitulon jälkeen kannatusluvut laskeneet railakkaasti. Voi Touko minkä teit. Vihreillä oli mahkut kasvaa mutta tämä mies meni ja pilasi koko puolueen tulevaisuuden yhden mirrin tähden. Ai että mä nauran.

Vierailija
20/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös äänestänyt aina vihreitä muissa paitsi presidentinvaaleissa, mutta junttimainen Touko Aalto ärsyttää ja olen miettinyt haluanko äänestää heitä jatkossa. Ville Niinistö on sen sijaan huippu edelleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi