Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua enää äänestää vihreitä..

Vierailija
03.11.2017 |

Jotenkin puheenjohtajan uusi tyttöystävä on mulle kun punanen vaate, niin ärsyttävä, vaikka eihän heidän yksityiselämä toki muille kuulu eikä poliittisiin linjauksiin vaikuta. Oon äänestäny vihreitä jo vuosia. Onko muilla samoja fiiliksiä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos gallupit jatkaa Vihreissä laskua, olen varma että Touko dumppaa nykyisen vaimokkeen. Tai käskee ainakin olla hiljaa jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.

”Kaikki saa panna niin paljon kuin haluu”-Flinkkilä alkaa olla kuin jokin sketsihahmo siementään kyntävän Touko-miehen kanssa. Ei uskoisi heidän olevan valtakunnan politiikan huipulla.

Vierailija
22/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jo huvittuneena minkälaisen eleganssin kuuma kaljasieppo päälleen kehittää Linnan juhliin ;D !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin puheenjohtajan uusi tyttöystävä on mulle kun punanen vaate, niin ärsyttävä, vaikka eihän heidän yksityiselämä toki muille kuulu eikä poliittisiin linjauksiin vaikuta. Oon äänestäny vihreitä jo vuosia. Onko muilla samoja fiiliksiä?

Jo pelkkä puheenjohtaja tekee sen että IKINÄ en äänestäisi sitä puoluetta.

Puolue joka pitää puheenjohtajana ihmistä joka on pettänyt puolisoaan ja vielä nöyryyttänyt hänet julkisesti ei ole puolue jota äänestäisin

Vierailija
24/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos gallupit jatkaa Vihreissä laskua, olen varma että Touko dumppaa nykyisen vaimokkeen. Tai käskee ainakin olla hiljaa jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.

”Kaikki saa panna niin paljon kuin haluu”-Flinkkilä alkaa olla kuin jokin sketsihahmo siementään kyntävän Touko-miehen kanssa. Ei uskoisi heidän olevan valtakunnan politiikan huipulla.

Mutta tuotahan se nykyään on.

En tajua miksi kukaan seurustelisi nykypäivänä kun lähes kaikki pettää. Miksi laittaa itsensä sellaisen paskan keskelle?

Vierailija
25/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös ex-vihreä, valitettavasti. Osmo Soininvaara oli erinomainen poliitikko, mutta uudemman polven vihreitä kiinnostaa vain, että kaikki saavat naida kaikkia ja siihen vielä papin aamen, kiitos.

Soininvaara sentään kritisoi Vihreiden ydinvoimakriittisyyttä. Suomihan on mannerlaatan päällä eli yksi maailman turvallisimmista paikoista ydinvoimalalle.

Vierailija
26/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäisin vihreitä jos ajaisivat luonnon asiaa täydellä voimalla, nyt tuntuvat keskittyvän vain seksuaalihömppään, eli täysin  jonninjoutavaan hörhöilyyn oikeiden asioiden sijasta, eli ympäristöön.

Vierailija
27/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös äänestänyt aina vihreitä muissa paitsi presidentinvaaleissa, mutta junttimainen Touko Aalto ärsyttää ja olen miettinyt haluanko äänestää heitä jatkossa. Ville Niinistö on sen sijaan huippu edelleen!

Junttimainen? Minusta komea mies, siis Touko Aalto.

En ole vihreiden äänestäjä, tai kerran olen äänestänyt heitäki, ei päässyt läpi se ehdokas.

Vierailija
28/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä viimeistään tule todistetuksi se, että riittää, että poliitikolla on kaunis nainen rinnallaan, menestys on taattu. Trumpin suusta saa tulla mitä vain, rouvansa suusta ei tarvi tulla mitään, ulkonäkö riittää miehen menestykseen. Sen sijaan Touko on menettänyt kaiken arvovaltansa niin pitkäksi aikaa kun liitämme häneen homssuisesti pukeutuvan, räävittömiä mielipiteitä laukovan seuralaisen. Ja näin sen pitääkin mennä. N41

Vierailija
29/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyss

Pääsy kielletty

Rasistit

Suvaitkaa

Vierailija
30/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vihreät halua, että ei ole rajoja ja valtiota ollenkaan, niin ketä ne sitten kuppaa?

Vierailija
31/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Suomessa ei muita vaihtoehtoja ole.

Persut, Kokoomus, Sdp, Ks, Vasemmistoliitto ja Kepu - täysin toivottomia.

Vierailija
32/32 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kamalaa muuten mitä Eppu Jesse T:lle tapahtui vankilassa.