Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Turn-off, joka ei sitten haitannutkaan?

Vierailija
03.11.2017 |

Kun täällä mielellään luetellaan kaikenlaisia turn-offeja ja deal breakereita miehistä, niin käännetään asetelma toisinpäin: oletteko naiset koskaan päätyneet parisuhteeseen miehen kanssa, jolla oli jokin fyysinen tai henkinen ominaisuus, joka teille aiemmin oli turn-off/deal breaker, mutta joka ei sitten kyseisen miehen kohdalla haitannutkaan?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät kalsarit yhden illan jutulla ja jokinlainen nössöys (nössöys olikin lopulta ujoutta ja osaa nykyisin kertoa myös oman mielipiteensä vaikka ottaakin muut huomioon).

Ai pitkät kalsarit on turn off??? No, mitäpä ne naiset miehen eturauhastulehduksesta ymmärtäisivätkään.

Pitkät kalsarit ei todellakaan ole turn off. Jos mies on seksikäs, niin pukeutukoon vaikka säkkiin, ja on edelleen seksikäs.

Vierailija
22/52 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut laadittuja kriteereitä mutta alitajunnan syövereistä tulee kyllä varoituksia joista ei tule välitettyä kun vaaleanpunaiset silmälasit asettuvat päähän. Joka kerralla niitä olisi kannattanut uskoa, tyypeissä ei sinänsä ollut isoja vikoja, he eivät vain olleet sopivia minulle, minä olin sopivampi heille. Siksi olenkin kehittänyt muutamia kriteerejä joista pidän kiinni, älykkyys koulutukseen katsomatta on yksi ja kohtalaisen terveet elämäntavat toinen, muiden ylitse nousee tietynlainen joustavuus koska aikuisten välinen suhde vaatii kykyä tehdä komromisseja puolin ja toisin. Kyky hoitaa asiansa ja rahansa on myös tärkeä pointti, aikuisen lapsen yksinhuoltajana on hankala olla, oma taakka vain kaksinkertaistuu kun sen pitäisi keventyä puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmat. Jotenkin ajattelin ettei enää yhtään miestä jolla jotain ongelmia kun exän kanssa ne alkoi vaikuttaa niin paljon parisuhteeseen.

No tottakai minä tiedän miten paljon ja miten erillaisia ne ovat. Ei tuon miehen kanssa häiritse yhtään vaan mielummin yritän auttaa kun nousee pintaan.

Ja niin, tuo "kriteeri" olikin vähän tekopyhä kun en itsekään ole täysin terve.

Samoin täällä. Nykyinen on kakkostyypin bipo, mutta lempeä ja rakastava aviomies. Ex oli ilman diagnoosia, mutta kontrolloiva ja patologisen mustasukkainen (tästä käytiin terapiassakin).

Vierailija
24/52 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää sanoa mutta nuorempana silmälasit oli turn off. Nyt ei kyllä tällä asialla

ole mitään merkitystä. Edelleen on tiettyjä turn off-juttuja, ja luulen että ne pysyy..

Mutta ei liity ulkonäköön niinkään

Vierailija
25/52 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit miehellä on aika monelle naiselle turn-off! Eivät kuitenkaan hoksaa, että Clark Kentistä kuoriutuu teräsmies kun lasit ottaa pois ;)

Vierailija
26/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä roikkuu "kaverina", eli haluaa vaan pönkittää omaa itsetuntoaan ja vaikuttaa ns. hyvältä tyypiltä, kun teki todella ikävästi puolisoani kohtaan.

Tosin ei enää, kun tein selväksi etten halua viettää aikaa hänen kanssaan missään muodossa, eikä ole meille tervetullut, koska on minulle inhottava ja kaveruuden motivaattori on täysin turha.

Vierailija
27/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä muutama juttu, jotka miehessäni häiritsivät minua, kun tapasimme:

- lyhyys (mies minua lyhyempi ja itsekin olen aika lyhyt nainen..)

- hento ruumiinrakenne

- karvaisuus

- huonohkot hampaat

- tupakointi

- kielioppivirheiden tekeminen

- junttimainen pukeutumistyyli

Tämä mies osoittautui myöhemmin elämäni rakkaudeksi! Tupakoinnin hän on jo lopettanut, pyytämättä. :) Ja nuo muut asiat eivät häiritse minua enää vähääkään.

Vierailija
28/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi, korvavenytykset (siis ne pyöreät korut korvan sisällä), tatuoinnit ja mitähän vielä. En normaalisti katso tuollaisiin miehiin päinkään, kun on vähän hurjan näköinen, mutta kun työasioissa oli pakko olla jossain kontaktissa häneen kanssaan, niin tuli huomattua että hän on ujo, mukava, asiallinen ja muut huomioon ottava. Ei se tupakointi, lävistykset ja tatuoinnit vaikuttaneetkaan enää niin paljoa etteikö haluaisi jotain syvempää henkilön kanssa jos vähän viitsii tutustua. Ehkä se samankaltaisuus luonteessa merkitsi enemmän loppupeleissä. Lähti omat ennakkoluulot ja mielensisäinen unelmamies-lista samantien roskiin. :D

Vierailija
29/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi. Vaikka se on jo mainittu täällä. Olen ihastunut mieheen, joka polttaa sätkiä. Karmea katku. Mutta tyyppi on hillittömän hauska, ja sen kroppa on sellainen, että kuola valuu multa suupielistä. Lopuksi paras: mies on älykäs ja lukenut, isot kasat filosofiaa ja kaunokirjallisuutta.

Nyt kuulin, että oli yrittänyt viime viikolla lopettaa tupakoinnin. Kolme päivää kesti, sitten retkahti, mutta aikoo yrittää taas uudelleen.

Vierailija
30/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on sellainen möläyttelijä. Ennen ajattelin todella ikävästi tämän tyyppisistä ihmisistä, mutta silti rakastuin mieheeni.

Täytyy kyllä sanoa, että en edelleenkään pidä siitä, että kaikki negatiivisestikin asiat sanotaan ääneen, mutta jostain syystä mieheni on karsinut tuota piirretään paljonkin viimeisien vuosien aikana.

Eipähän tarvitse lukea toisen ajatuksia, tämä tosin hyvässä ja pahassa :)

Vierailija
31/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintakarvat. Olen aina inhonnut niitä ja olin jo kieltäytymässä treffikutsusta, mut menin sit kuitenkin. Tunnissa olin ihastunut korviani myöten. Nyt en osaa edes kuvitella miestäni ilman rintakarvoja ja pidän niitä seksikkäinä. Yhdessä nyt 8 vuotta.

Vierailija
32/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja tupakointi ei vaan sovi samaan henkilöön...

Vierailija
33/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkät kalsarit suojelee eturauhasta?

Vierailija
34/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on lapsekkaat kasvot, jotka ensi näkemiseltä oli jotenkin iso turn-off. Mies on muuten lihaksikas ja roteva, mutta kasvot on pyöreät ja posket kuin vauvalla, pulskat ja aivan silkosen sileät.

Vauvanaamasta huolimatta mies on aivan täydellinen saalis, rakastava mies ja isä. En voisi toivoa mitään muuta.

Vierailija
35/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyys. Ensimmäiset mieheni olivat kaikki yli 185 cm ja olin varma etten ikinä ottaisi 170 cm miestä. No kas kummaa viimeisten vuosien aikana kaikki miehet joihin olen ihastunut ovat olleet alle 175 cm pituisia. Ei sillä pituudella olekkaan loppupeleissä mitään väliä.

Sama. Paitsi miehen lyhyyden korvasi toinen mitta. Pituudella on väliä, ei tosin miehen.

Vierailija
36/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on lapsekkaat kasvot, jotka ensi näkemiseltä oli jotenkin iso turn-off. Mies on muuten lihaksikas ja roteva, mutta kasvot on pyöreät ja posket kuin vauvalla, pulskat ja aivan silkosen sileät.

Vauvanaamasta huolimatta mies on aivan täydellinen saalis, rakastava mies ja isä. En voisi toivoa mitään muuta.

Mä tykkään lapsenkasvoisista miehistä.

Antti Luusuanniemi, Matti Ristimäki, Raimo Summanen jne.

Vierailija
37/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina ennen sitä mieltä että miehen pitää olla vähintään 180 cm pitkä. Etten voi missään nimessä vilkaistakaan lyhyempiä.. No nyt olen naimisissa 173 cm pitkän miehen kanssa ja ihmettelen syvästi miten olen joskus voinut ajatella niin pinnallisesti että pituudella olisi oikeasti syvempääkin merkitystä.

Vierailija
38/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot hampaat. Ja likaiset. Harmi kun k.o. mies on muuten komea, seksikäs, fiksu, hauska ja loistava pano.

Vierailija
39/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seukkasin miehen kanssa joka oli niin pullukka ettei mahtunut linnanmäen laitteisiin. Oli kuitenkin väkivaltainen ja siihen jäi.

Vierailija
40/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskominen

Jouduit lopuksi antamaan periksi tässä koska huomasit että kaikki miehet paskovat joskus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi