Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Turn-off, joka ei sitten haitannutkaan?

Vierailija
03.11.2017 |

Kun täällä mielellään luetellaan kaikenlaisia turn-offeja ja deal breakereita miehistä, niin käännetään asetelma toisinpäin: oletteko naiset koskaan päätyneet parisuhteeseen miehen kanssa, jolla oli jokin fyysinen tai henkinen ominaisuus, joka teille aiemmin oli turn-off/deal breaker, mutta joka ei sitten kyseisen miehen kohdalla haitannutkaan?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys, karvaisuus, ei-kantasuomalainen tausta, ammattikoulupohja, ikä... :D 

Deittailin aina ennen kutakuinkin omanikäisiäni kolmannen asteen koulutuksesta valmistuneita pitkiä kantasuomalaisia, ja inhosin karvaisia miehiä. Thinking out of the box kannatti <3 

Vierailija
42/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsi miehessäni suhteen alussa mm:

- Tupakointi

- Hyvin hoikka ruumiinrakenne (pitkä ja laiha kuikelo)

- Se että äidillään oli avain miehen asuntoon ja kävi siellä mm. siivoamassa/tiskaamassa/tuomassa ruokaa kaappiin = Napanuora kiinni liikaa

- Kouluttamattomuus

No hän oli silloin 20v - nyt 15v myöhemmin

- Lopettanut tupakoinnin (ei minun pyynnöstäni, itsestään lähti)

- Saanut massaa (lihasta ja muutenkin) n.15-20kg, harrastaa pitkien matkojen juoksua

- On äitinsä kanssa tekemisissä vain "normaalin" rajoissa - avainta ei meidän kotiin ole

- Opiskeli ja työllistyi ajallaan. Nyt tienaa kolminkertaisen määrän kuin minä, enkä minäkään ihan huonopalkkainen ole.

Käsittämättömän osuva huumorintaju ja kemiat vain toimivat niin hyvin. Toimivat edelleen. Kaksi lastakin tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaisuus, vaikk itselläni on tää sama "ongelma". Ite pidän karvoja varsin epäseksikkäinä, ja itseltäni ne ajelen aina, kun on mahdollista :'D Silti miehen karvaisuus ei estänyt mua rakastumasta häneen, vaikka sitä on aivan hirveästi hänellä. Nyt kun mietin, niin ehkä parempi jopa, että mies "kärsii" samasta asiasta ja jopa osaa samaistua mun valituksiin 😹

Vierailija
44/52 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys. Ajattelin aluksi että se haittais, mut ei sillä ole mitään merkitystä. Ja on hän kuitenkin 10cm minua pidempi.

Vierailija
45/52 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää luetella kyllä kaikenlaista, mutta kun tulee oikea statusmies tai jännämies kohdalle  niin kyllä otetaan vaikka päivittäin turpaan silti muruselta, jotta saa sen kyljessä kyhnätä.

Vierailija
46/52 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän iso muna joka ei aluksi sopinut, mutta sitten se saatiin mahtumaan perseeseen.

Vierailija
47/52 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli paljon kevyempi kuin minä. Pieni ja hoikka, kun yleensä pidän isoista, karhumaisista miehistä. Halusin silti edes kokeilla onneani, koska mies oli fiksu ja söpö. Ja kas, seksi olikin aivan mielettömän upeaa. Suhde on nyt jo loppunut, mutta eipä kaduta :)

Vierailija
48/52 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin vain ja ainoastaan nuoremmista, poikamaisista timmeistä miehistä ja kaikki muu oli hyihyi. Nykyään suhteessa itseäni vanhemman  vähän chubbyn miehen kanssa <3 ne nuoret vaan rikko mun sydämen

Vierailija
49/52 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tupakointi, varsinkin runsas sellainen. En polta itse, kokeillut olen. Edelleenkään en tästä tavasta pidä ja toivoisin että puoliso lopettaisi, mutta huonoja tapoja on kaikilla.

- Harvat ja lyhyet hiukset / kaljuuntuminen. Sen verran yleistä että olisi typerää välittää, sitä paitsi miehille usein kipeä paikka. Eikä se nyt niin kauheaa ole, kaikkien ulkonäkö muuttuu iän myötä. Kyllä minullakin iän merkkejä alkaa näkyä.

- Mt-ongelmat. Kaikilla kumppaneillani on ollut, joten kai sitten vaan viehätyn sellaisista ihmisistä, joilla näihin on taipumusta. Itsellänikin on, joten pidetään sitten toisiamme pystyssä vaikka vuorotellen.

- Huono kirjoitustaito. Olin aiemmin ylimielisenä sitä mieltä, että huonosti kirjoittava on tyhmä eikä ole lukenut elämässään mitään. Myöhemmin on tullut todettua, että muitakin syitä voi olla.

Vierailija
50/52 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulisongit ja pitkät hiukset häiritsi aluksi. Molempiin tottui, tosin nyt niitä ei enää ole (miehen päätös, ikä taisi vaikuttaa) melkein ikävä.

Vierailija
51/52 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman setämäinen vaatetus eikä ulkonäkökään aluksi oikein napannut mutta yhteenhän sitä päädyttiin kuitenkin. Meidän luonteet sopii erinomaisesti yhteen.

Vierailija
52/52 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä niillä pitkillä kalsingeilla on vaikka olisi ravintola treffeillä tai missä vaan.Jos nyt sänkyyn päätyy niin äkkiäkös ne riisuu pois ja itse ainakin avitan hyvin mielelläni😋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan