Miehen sukkahousut tavallista?
Satuin eilen tulemaan salille pukuhuoneeseen juuri kun eräs kolmikymppinen (?) mies oli pukeutumassa ja veteli sukkahousuja jalkaan. Siis ei mitään ohuita kiitojuttuja vaan semmosia vähän paksumpia. Olen kyllä kuullut puhuttavan miesten sukkahousuista mutta en osannut sanoa oliko herralla miesten mallit. Enkä viitsinyt tietenkään tuijotellakaan. Liekö ihan tavallista nykyään että miehillä sukkikset? En ole koskaan aiemmin törmännyt.
Kommentit (123)
Siis ap on itse mies? Jos, niin luulisi nähneen miesten sukkahousuja pukkarissa ennenkin, mikäli ovat yleisiä. Jos et ole nähnyt, niin eivät ole yleisiä.
Jos ap on nainen, niin mitä ihmettä hän teki miesten pukuhuoneessa?
Omasta puolestani miehet voivat käyttää sukkahousuja ihan vapaasti, jos haluavat. Omasta mielestäni ohuet legginsit on housujen alla paljon mukavammat.
Oliko sillä hame myös vai pelkät sukkikset jalassako lähti menemään?
Vierailija kirjoitti:
Siis ap on itse mies? Jos, niin luulisi nähneen miesten sukkahousuja pukkarissa ennenkin, mikäli ovat yleisiä. Jos et ole nähnyt, niin eivät ole yleisiä.
Omasta puolestani miehet voivat käyttää sukkahousuja ihan vapaasti, jos haluavat. Omasta mielestäni ohuet legginsit on housujen alla paljon mukavammat.
Siis,tuossa se tuli: jokainen saamme valita.
Turhia siis kyselemättä, sillä kysehän on vain omista vaatteista ja siitä mitä ja mistä kukakin vaatteissaan pitää.
Eikö ne naisten sukkahousut purista miehiä "sieltä"? Näkemissäni miesten sukkahousuissa (en ole kyllä nähnyt kuin kerran livenä) oli etuosan kaavoituksessa otettu huomioon miehinen varustus.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne naisten sukkahousut purista miehiä "sieltä"? Näkemissäni miesten sukkahousuissa (en ole kyllä nähnyt kuin kerran livenä) oli etuosan kaavoituksessa otettu huomioon miehinen varustus.
Riippuu tietenkin ihan siitä mainitsemastasi 'varustuksesta'.
Materiaalithan sukkiksissa ovat kylläkin aika mukautuvan istuvasti elastisia ja joustavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihotuitko?
Kiihotuin kovasti. Siksi kyselen täällä.
-apHeheh... Ei ole alkuperäinen aloittaja tämä mutta ihan hauskan viestiparin laittoi.
Kipaisin äsken kaupasta sukkahousut itsellekin. Mitähän vaimo tykkää. Olen erittäin kiihottunut.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja minusta on ihan ok vaikka aloituksessa mainitsemani henkilö olisi pukenut lisäksi hameenkin. On vapaus valita ja sitä en ole tässä kyseenalaistanut edes. Kuten aloituspaostauksessani kysyin: "Onko tavallista?" En ole ennen nähnyt miestä sukkahousussa joten tämä tuli vähän yllättäen. Kuullut olen mutta luulin hipsterijutuiksi, niinkuin tuolla jo sanottiinkin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja minusta on ihan ok vaikka aloituksessa mainitsemani henkilö olisi pukenut lisäksi hameenkin. On vapaus valita ja sitä en ole tässä kyseenalaistanut edes. Kuten aloituspaostauksessani kysyin: "Onko tavallista?" En ole ennen nähnyt miestä sukkahousussa joten tämä tuli vähän yllättäen. Kuullut olen mutta luulin hipsterijutuiksi, niinkuin tuolla jo sanottiinkin. -ap
No kertahan se on se ensimmäinenkin ja kun se kerta naisilla on tapahtunut joskus 1960-luvun alussa, niin maailmanhistoriassahan siitäkin on siis vain, suhteellisen lyhyt aika...
Mies on homo jos käyttää sukkiksia. Ei siihen muuta syytä ole. Heteromiehen vaatekaappiin ei sukkahousut kuulu.
Minä käytän sukkahousuja kyllä ihan estottomasti poikaystäväni, sekä itsenikin, kiihottamiseen. Kun pujahdan viereen niin että mies huomaa että on sukkikset tai stayupit jalassa saan seksiä aina. Meillä se on ihan luonnollinen lisäjuttu josta molemmat tykkää. /m32
Oon kyllä nähnyt nuorempia poikia sukkiksissa ja hameissakin mutta en vanhempia miehiä. Ei varmaan kyllä sopisikaan ellei kroppa ole tosi hoikassa ja hyvässä kunnossa.
Semmonen 17-35v poika on oikein kivan näköinen sukkahousut tai stay upit jalassa. Imisin mielelläni ja panisinkin...
Miten lie tämäkin aihe taas pulpahtanut esiin... Miksi mies ei voisi käyttää sukkahousuja? Miksi mies ei saa käyttää sukkahousuja? Miksi miehen pitäisi käyttää sukkahousuja? Olen itse joskus kokeillut ja aika varmaan kokeilen toisenkin kerran. En tänään mutta joskus.
Vierailija kirjoitti:
Miten lie tämäkin aihe taas pulpahtanut esiin... Miksi mies ei voisi käyttää sukkahousuja? Miksi mies ei saa käyttää sukkahousuja? Miksi miehen pitäisi käyttää sukkahousuja? Olen itse joskus kokeillut ja aika varmaan kokeilen toisenkin kerran. En tänään mutta joskus.
Mies voi käyttää sukkahousuja. Monet käyttävätkin. Tässäkin ketjussa on tullut esiin että miehillä sukkahousujen, tai lähinnä naisten vaatteiksi mieltämiemme käyttäminen on jonkinlainen fetissi. Se voi olla myös tietoista sukupuoliroolien ravistelua tämän vaatekappaleen suhteen. Totuus kuitenkin on ettei ohuet sukkahousut lämmitä tai mitenkään muutenkaan hyödytä miehen elämää. Karvaiset jalat sukkiksissa on kammottavan näköiset. Paksut villaiset tai fleecesukkikset vielä tässä suhteessa ymmärrän housujen alla vaikka miesten pitkät kalsarit ovat todella istuvia, lämpimiä ja laadukkaita.
Ei tarvi näillä keleillä enää sukkahousuja farkkujen alle. /m22
Anteeksi vanhan ketjun nosto mutta...
Eilen salilla (yllättäen) huomasin että vanhempi herrasmies seisoo siinä vieressä paitaansa viikaamassa paksut sukkahousut jalassa niin muistin tämän pöljän ketjun heti. Ilmeisesti villaiset ja hyvin vähän läpinäkyvät. Ei siinä kukaan tuijotellut tai naureskellut vaikka väkeä oli muitakin.
Pitänee varmaan kokeilla itsekin kun äijät noita niin hehkuttaa palstoilla :D
Eli jos tennissukat ommellaan kiinni pitkiin kalsareihin, niin hyi saatana? Onko itsetunnossasi ongelmia?
Miten jonkin vaatekappaleen malli tai kangas liittyy homouteen? Sinulla on ongelma.
Minusta se kylläkin näytti vain, aika pöljältä, kommentilla ja missasin kai sitten sen hauskuuden.