Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, mitä juttuja lapset jutteli eilen =(

Vierailija
11.07.2008 |

Selailtiin vanhoja valokuvia ja siellä oli pph:lla otettuja kuvia. Ovat olleet siellä hoidossa pari vuotta sitten.

Vanhempi lapsista joka on nyt menossa tokalle aloitti että kiva kun ei tonnekaan enää tarvi mennä. Minä tietysti sitten ihmettelemään, että kuinka niin, sehän oli niin kiva paikka. "Ei ollut " sanoi lapset kuorossa. Siellä revittiin tukasta kuulemma ihan pienistäkin asioista ja seisotettiin nurkassa. Ja kuulemma jopa pph:n mies, jolle asiat ei pitäisi mitenkään kuulua, oli repinyt poikaamme korvasta.

Lapset eivät silloin koskaan puhuneet, etteivät haluaisi sinne mennä ja muuta ja luulenkin että aika on ruostuttanut muistot, mutta kuulemma ihan sellaisesta oli tullut nurkkakäsky, kun askarteluhetkenä oli leikattu väärästä kohtaa tai revitty tukasta sellaisesta lauseesta kuin "ollaanko kavereita". Tyttö nyt epäili että täti oli kuullut lauseen jotenkin, että "ei olla kavereita".

Kuulemma joku toinenkin lapsi oli saanut tukkapöllyä, kun oli sanonut sanan "kuukkeli", jonka lapset epäili muuttuneen muotoon kikkeli pph:n korvissa.

Kaikkia lapsia kuulemma ei rangaistu, ainakaan että meidän lapset olivat nähneet.

Ihmettelen tätä, koska pph itse sanoi mulle pojastammekin, että "on harvinaisen kiltti pojaksi".

Ainoastaan aiemmin muistan poikamme sanoneen, että täti huusi kun hän oksensi ruokapöytään. Sitä oksentelua muistan ruokahetkinä kyllä olleen. Liekö ne ruokailut sitten olleet joku peikko pojalle, nyt kun jälkikäteen mietin.

Mitään meteliä en asiasta aio nostaa, harmittaa vaan kun pidin pph:aa tosi hyvänä ja osaanottavana ja jopa täälläkin kehunut häntä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa! Ja musta on kyllä uskomatonta et täällä jotkut puolustelee pph:n toimintaa! Hänen pitäis toimia ammatillisesti vaik kuin olis useampia lapsia hoidossa!

Eikä ap tässä mielestäni koko ammattikuntaa dissaa, ainoastaan ihmettele yksittäisen henkilön toimintaa.

Vierailija
22/24 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi mulle pojastammekin, että "on harvinaisen kiltti pojaksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin jostain Venäjältä! Olen täysin ap:n puolella! Miten voitte hyväksyä pph:n toiminnan nurkkaan seisomiseen laittamisesta ja tukkapöllyistä jne. Teidän mielestä siis pph saa käyttää näitä keinoja!? Uskomattomia provoilijoita olette.

Minua pph nipisti aina, kun piti käydä vessassa eikä pissa tullut. Ja muitakin. Olin niin pieni etten tajunnut tästä vanhemmille kertoa vasta kuin paljon isompana. Ja kyllä olisin loukkaantunut jos vanhemmat eivät olisi minua uskoneet!

Vierailija
24/24 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhasta tukkapöllyä. Nauratti tämä diagnosointi lasten suusta.

t: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän