Britney Spears täydellinen kaunotar
https://www.biography.com/.image/c_fit%2Ccs_srgb%2Ch_406%2Cq_50%2Cw_620…
Oletteko samaa mieltä?
Kommentit (60)
Neil Strauss kertoi tarinan kun oli haastattelemassa Britneyta ja teki hänelle jonkun ajatustenlukutaikatempun, niin Britneyn reaktio oli että riensi peilin eteen katsomaan itseään suu auki että "osaanko minä oikeasti lukea ajatuksia". Herttainen bimbo.
Mitä ihmettä tälle naiselle on tapahtunut ihan parissa vuodessa? Katsoin tuon uuden kuvan ja järkytyin :O
Vierailija kirjoitti:
Britneyn ÄO on noin 90.
Vaikka olisikin niin mitä tekemistä tekemistä sillä on kauneuden kanssa? Tietääkseni kauneus katsotaan kasvonpiirteistä eikä aivojen toiminnasta tai rakenteesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos Audrey Hepburn olisi ajautunut aikanaan huumekierteeseen/alkoholisoitunut ja ajanut päänsä kaljuksi ja näistä olisi vielä kuvatodisteitakin, niin aivan varmasti ihmiset linkittäisivät näitä kuvia tällaisiin keskusteluihin. Audrey oli kaunis mutta tuskin hänkään niin epäihmismäinen satuolento jossa rankka elämä, huumeet tai alkoholi ei mitenkään näkyisi ulkonäössä.
Britney on kaunis vaikka yrittäisitte mitätöidä hänet millä keinoilla tahansa. Jokainen ihminen voi saada elintavoillaan itsestään ruman tai vähemmän kauniin, mutta jokainen ihminen ei voi edes kauneusleikkauksilla saada itsestään kaunotarta.
Britney on luonnostaan kaunis, jota kaunis meikki vain korostaa.
No jonkin verranhan nämä on makuasioita, mutta olet kyllä harvinaisen pakkomielteinen fani. Britney on mulkosilmäinen tavis, josta saa vahvalla meikillä ihan kivannäköisen.
Vierailija kirjoitti:
18-vuotiaana on moni nainen kaunis. Kolmekymppisenä viimeistään rupsahtavat. Niin on käynyt Britnillekin.
Tai sitten karisma ja itsevarmuus lisääntyy ja se menee toisinpäin. Jotkut voivat olla muodottomia ja tyylittömiä 18-vuotiaana eivätkä osaa meikata oikein jne.
geenit ja elämäntavat suuressa osassa. Briitu on vetänyt todella rankalla kädellä huumeita ja alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Audrey Hepburn olisi ajautunut aikanaan huumekierteeseen/alkoholisoitunut ja ajanut päänsä kaljuksi ja näistä olisi vielä kuvatodisteitakin, niin aivan varmasti ihmiset linkittäisivät näitä kuvia tällaisiin keskusteluihin. Audrey oli kaunis mutta tuskin hänkään niin epäihmismäinen satuolento jossa rankka elämä, huumeet tai alkoholi ei mitenkään näkyisi ulkonäössä.
Britney on kaunis vaikka yrittäisitte mitätöidä hänet millä keinoilla tahansa. Jokainen ihminen voi saada elintavoillaan itsestään ruman tai vähemmän kauniin, mutta jokainen ihminen ei voi edes kauneusleikkauksilla saada itsestään kaunotarta.
Britney on luonnostaan kaunis, jota kaunis meikki vain korostaa.
No jonkin verranhan nämä on makuasioita, mutta olet kyllä harvinaisen pakkomielteinen fani. Britney on mulkosilmäinen tavis, josta saa vahvalla meikillä ihan kivannäköisen.
No makuasioita tietenkin mutta ihmettelen miten sinä näet Britneyn silmät mulkosilminä. Minusta ne ovat ihan vain bambimaisen suuret. Suuret silmät ovat yksi tavoitelluimmista piirteistä naisten keskuudessa. Miksi yhtäkkiä jonkun suuret bambinsilmät ovatkin kauheat mulkosilmät... Haiskahtaa sellaiselta, mitä minun ei väöttämättä edes tarvitse sanoa.
Jos kauneus katsotaan älykkyyden perusteella niin av-mammathan ovat todellisia maailmanluokan kaunottaria, sillä keskivertomamman ÄO:han on 130-160.
Vierailija kirjoitti:
Aika vanha kuva
Mitä sitten? Puhutaanhan Audrey Hepburninkin kauneudesta yhä edelleen, vaikka hänen kuvansa ovat vieläkin vanhempia.
Jos kerran kuka tahansa nuori nainen muuttuu ammattimeikkaajan avulla kaunottareksi, niin miksi ihmeessä esimerkiksi nämä julkkikset eivät ole yhtä kauniita tällättyinä kuin Britney?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/13/Amanda_Bynes_on_the…
http://herbrasize.com/wp-content/uploads/2014/08/ashley_tisdale1.jpg
https://images-production.global.ssl.fastly.net/uploads/photos/file/238…
Siksi, koska kasvojen kauneuteen vaaditaan tietyt piirteet ja mittasuhteet.
On siis turha vedota pakkelin olevan syynä Britneyn kauneuteen. Mutta onhan se ymmärrettävää, että joidenkin ihmisten kauneus on asia, jota ei haluta hyväksyä ja on helpottavaa aina uskotella itselleen (tai ehkä muille), että jonkun kauneutta ei oikeasti ole olemassa vaan se on meikin luomaa illuusiota.
Kaunis ja on vieläkin vaikka onkin rankan elämän ansiosta ikäistään vanhemman näköinen.
Siis ihana tuo Britney. Ei vähiten siksi, että se kuului läheisesti mun nuoruuteen. Olen siis 30-vuotias, ja Britney on mua 6 vuotta vanhempi. Mielestäni hän näyttää kyllä aavistuksen vanhemmalta kuin 36-vuotiaalta. On siltikin tavallaan hyvännäköinen. Ai että oli ihana se slumber party. Tuli ihan nuoruus mieleen, kun Britney siinä mateli pöydällä.
Tässä kuvassa mielestäni hyvännäköinen. Mutta ihan selkeesti siis nosejob ja huulitäytteet.
https://coedmagazine.files.wordpress.com/2017/03/480822024.jpg?quality=…
Britney on meikattuna nätti/hyvännäköinen mutta ei ylimaallisen kaunis, ilman meikkiä taasen ihan tuiki tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Te joiden mielestä Spears ei ollut nuorena erityisen hyvännäköinen haluaisin kuulla mikä hänen ulkonäössään mättää? Millä perusteella hän ei ole erityisen hyvännäköinen?
En kyllä yleensä hauku kenenkään ulkonäköä, mutta perustelen tässä kantani. Eihän hän nyt mikään susiruma olr ja laitettuna on oikein kivan näköinen. Mutta ei hän ole mielestäni koskaan ollut mikään kaunotar, koska hänen päänsä on pieni suhteessa kaulaan tai toisinpäin: kaula yhtäleveä kuin pää. Tämä piirre tekee hänestä hieman miesmäisen, mikä varsinkin vanhetessa korostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kaunis mutta myös äärilahjakas ja älykäs nainen.
Siksi tarvitsee aikuisenakin holhoojan koska on niin älykäs.
Holhooja määrättiin hänelle vastoin hänen tahtoaan, ei hän sitä itse kysynyt ja se syy sille oli, ettei Britney kyennyt hoitamaan taloudellisia asioitaan äärimmäisen huonon henkisen tilansa vuoksi. Nykyään hän näyttää voivan paljon paremmin, mutta on siitäkin huolimatta holhouksen alla. Syytä tälle en osaa sanoa.
Mun mielestä nykyään meikataan turhan vahvasti/tummalla silmät ja se vanhentaa
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina häirinnyt se kun Britneyn kaula on yhtä leveä kuin hänen päänsä. Onko pää pieni vai kaula iso?
Britney on sen verran kaunis että naisten mielestä on ihan ok sanoa että Britneyn kaula on outo. Jos olisi joku taviksen näköinen niin kaikki loukkaantuisivat kun joku sanoisi että hänellä "nyrkkeilijän nenä" tai " liian paksut käsivarret".
Kauniista naisesta on lupa etsiä se yksi ainoa vika. Ja sehän etsitään ja siitä mainitaan, ettei vaan keneltäkään jää huomaamatta.
Tulee mieleen yläasteajat, kun se luokan kaunein ja suosituin tyttö oli kateellisten toimesta aina ulkonäkökritiikin alaisena.
Kauniiseen kohdistuvaa haukkumista ei pidetä pahana, sehän on vain "tosiasioiden myöntämistä".
Minä en pidä hänen silmistään. Väri ei miellytä ollenkaan eikä myöskään silmien muoto. Jos olisi siniset silmät, olisin taatusti täysin eri mieltä.
"I've never really wanted to go to Japan. Simply because I don’t like eating fish. And I know that's very popular out there in Africa."
Älykkäämpää naista saa hakea 😍