Kiva.. puolisoni pääsi sitten tuohon yli 100000 tienanneiden listalle
Tästähän riemu syntyy, kun kaverit ja naapurit asian huomaa.
En ole koskaan halunnut pitää mitään meteliä tuloistamme. Nyt ei tarvitse meteliä pitää, kun kaikki näkee sen tuolta listalta.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tienaa 100 000 ja rouva on kotiäitinä, niin ei ne talouden tulot ole kovinkaan hyvät, eivät edes keskituloiset.
100 000 on joku reilu 4000 käteen, eli kahdelle jaettuna reilu 2000e räpylään.
Se taas on vähemmän kuin kahden kassamyyjänä työskentelevän vanhemman talouden tulot.100.000 euroa + rouvan työttömyyskorvaus on kyllä kaukana keskituloisen perheen ansioista. Minä tienaan 5.000 e/kk ja olen sillä ylimmän tulodesiilin rajoilla. Suomessa ei kenenkään kokonaisveroaste ole yli 50%, 100.000 euron bruttopalkasta jäänee käteen noin 60.000.
Veron lisäksi menee eläke ym maksut, puolet jää käteen.
Ja minä taas olen tyytyväinen, että emme asu Suomessa, koska tulot ovat niin isot, että 100.000 on pikkuraha. Eivätpähän pääse tuttavat katsomaan. Miksi noita kateuslistoja pitää julkaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääomatulot näkyy vain harvoin jos ei tee mitään isompia kauppoja.
Pari vuotta sitten miehen pääomatulot oli yli 600 000e ja kyllä harmitti että "kaikki" sai tietää.
Mutta kukaan tutuista tai sukulaisista ei sanonut onneksi mitään ja mekin pysyimme hiljaa.
Kuka menisi myöntämään toiselle, että stalkkaa tämän tuloja??? Eikö se ole aika noloa?
Just näin. Katsoa voi, ja ihminen on utelias. Mutta ei niistä tuloista nyt tarvi päin naamaa mennä kellekään mitään sanomaan. :D
100.000 euroa + rouvan työttömyyskorvaus on kyllä kaukana keskituloisen perheen ansioista. Minä tienaan 5.000 e/kk ja olen sillä ylimmän tulodesiilin rajoilla. Suomessa ei kenenkään kokonaisveroaste ole yli 50%, 100.000 euron bruttopalkasta jäänee käteen noin 60.000.