Millainen on liian takertuva nainen?
Tapailukumppanini (varmaankin entinen sellainen) sanoi minua liian takertuvaksi naiseksi. Ja siitä syystä, että otin puheeksi 2 kk tapailun jälkeen millainen voisi olla meidän tulevaisuus ja näkisikö hän meitä parisuhteessa. Minä tunsin niin, en tunne enää. En pommita viestein, en vaadi tiheitä tapaamisia ja minullakin on oma elämä, jota olen elänyt tapailun ohessa. Sovittiin aika alkuvaiheessa, ettei tapailla muita. No, sanoinkin hänelle, että on turha sitten enää jatkaa tapailua tai odottaa mitään tulevaisuudelta, kun hänen reaktionsa oli tuollainen. Hän suuttui. Varmaan siksi, että hänen vakituinen seksin saantinsa lopahti. Ja ollaan yli kolmekymppisiä molemmat.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen on liian takertuva, joka haluaa jotain vakavaa kun itse haluaa vain panna naista.
Tuossa tapauksessa luulisi miehen sanovan naiselle, että hän ei halua muuta kuin seksisuhteen.
Ongelma on se että naisille ei kelpaa rehellisyys tässä asiassa. Jos kertoo naiselle rehellisesti haluavansa vain pelkän seksinsuhteen niin mitäpä luulette, saako naisen kanssa pelkän seksisuhteen?
Kannattaa katsella niitä naisia jotka haluaa seksisuhteen. Tuntuu ettei sellaista haluaa miestä olekaan olemassa edes.
Mies ei vain ollut tarpeeksi tasokas saadakseen tapailunaisesta p*kaveria. Sehän sitä harmitti kun tajusi ettei ole niin upea, että nainen suostuisi pskaan kohteluun takiaan. Tosin fiksulle naiselle ei kelpaisi oikeasti kuin hyvä mies joka ei quseta parisuhdeasioissa niinkuin joku nilviäinen.