Millainen on liian takertuva nainen?
Tapailukumppanini (varmaankin entinen sellainen) sanoi minua liian takertuvaksi naiseksi. Ja siitä syystä, että otin puheeksi 2 kk tapailun jälkeen millainen voisi olla meidän tulevaisuus ja näkisikö hän meitä parisuhteessa. Minä tunsin niin, en tunne enää. En pommita viestein, en vaadi tiheitä tapaamisia ja minullakin on oma elämä, jota olen elänyt tapailun ohessa. Sovittiin aika alkuvaiheessa, ettei tapailla muita. No, sanoinkin hänelle, että on turha sitten enää jatkaa tapailua tai odottaa mitään tulevaisuudelta, kun hänen reaktionsa oli tuollainen. Hän suuttui. Varmaan siksi, että hänen vakituinen seksin saantinsa lopahti. Ja ollaan yli kolmekymppisiä molemmat.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa millainen on takertuva nainen:
-haluaa olla käytännössä aina yhdessä jos se on mahdollista. Varsinkin yöt erillään ovat aivan kamalia
-änkee miehen mukaan hänen kaikkiin mahdollisiin menoihin
-haluaa miehen mukaan omiin kaikkiin mahdollisiin menoihin
-ahdistuu jos mies ei vastaa viesteihin ja soittoihin nopeasti, vaikka mies olisi töissä
-kaikki täytyy tehdä yhdessä, aina.
Älkää olko tällaisia naiset.
-mies
Mä ahdistuisin.tuollaisesta. -nainen
En kyllä ymmärrä tuollaista, että on "tuhlannut aikaa", vaikka paljastuu, että tulevaisuuden suunnitelmat ei osu kohdille. Siis tapailu on ollut vaan pakollista pahaa, eikä siitä voi pitää ennen kuin lapset tekeillä. Sairasta ajattelua ja en haluaisi edes tapailla tuolla tavalla ajattelevaa ihmistä.
Näissä parisuhdejutussa ja peukutuksissa näkyy paremmin kuin missään että women are wonderful.
This research found that while both women and men have more favorable views of women, women's in-group biases were 4.5 times stronger[5] than those of men. And only women (not men) showed cognitive balance among in-group bias, identity, and self-esteem, revealing that men lack a mechanism that bolsters automatic preference for their own gender.[5]
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa millainen on takertuva nainen:
-haluaa olla käytännössä aina yhdessä jos se on mahdollista. Varsinkin yöt erillään ovat aivan kamalia
-änkee miehen mukaan hänen kaikkiin mahdollisiin menoihin
-haluaa miehen mukaan omiin kaikkiin mahdollisiin menoihin
-ahdistuu jos mies ei vastaa viesteihin ja soittoihin nopeasti, vaikka mies olisi töissä
-kaikki täytyy tehdä yhdessä, aina.
Älkää olko tällaisia naiset.
-mies
Kyse on siitä, että viihdytään yhdessä eli jos molemmat ovat tuollaisia, niin siitä syntyy oikein hyvä suhde. Jos joutuu "änkeämään" mukaan toisen elämään, niin suhdetta ei kannata jatkaa ollenkaan.
Terv. Vanha täti
Minusta jo se, että joutuu kysymään sitä että seurustellaanko me nyt tai tavataanko muita on merkki siitä, että suhde saa mennä. Hyvässä suhteessa kaikki on helppoa ja luonnollista alusta saakka. Suhteet, joissa on alussa vaikeuksia, ovat vaikeita myös jatkossa, joten kaikki ikävät asiat pitää ottaa vakavasti eikä selittää pois.
Täällä on valtavan paljon erityisesti naisilta epävarmuutta huokuvia aloituksia juuri kuvatunlaisista asioista. Aina kun jotain epäselvää ja epämääräistä on, ei tarvitse edes kysyä tietääkseen, ettei tästä tule mitään vakavaa. Jättää vain homman sikseen.
Jo pelkästään se, että sinua haukutaan ja arvostellaan tarkertuvaksi tai millä tahansa muulla negatiivisella määreellä tarkoittaa, että mies ei ole sinuun edes ihastunut. Kyse on jostain muusta oli se sitten seksiä tai jotain muuta hyötyä.
Terv. Vanha täti
Minä olen ilmeisesti tällainen takertuva nainen (avoliitossa).
Miehelle nousee järjetön vastustusreaktio kaikkeen tekemiseen ja menemiseen mitä minä ehdotan (jos joku miehen kaveri ehdottaa samaa niin silloin käy).
Tehdäänkö ruokaa kuuden maissa? - Ei mulla ole nälkä. (tilaan itselleen pizzan myöhemmin)
Mennäänkö viikonloppuna leffaan? - Ei voi vielä tietää (odottaa että tulee parempi tarjous kaverilta)
Varataanko mökki juhannukseksi ennen kuin kaikki hyvät menee? - Ei voi kun saatan lähteä Peran/Masan/Sampon mökille. (ei välitä pätkän vertaa siitä, että haluaisin viettää edes kerran juhannuksen yhdessä)
Tätä siis tiedossa, jos erehtyy seurustelemaan ja muuttamaan yhteen henkilön kanssa jonka mielestä olet liian takertuva. Se on vain kiertoilmaus sille, että miestä ei kiinnosta tehdä asioita juuri sinun kanssasi, muut kelpaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuossa vaiheessa jo tulee riitaa, niin eipä tuollaisen kanssa kannata jatkaa.
Nainenhan tässä alkoi riitelemään. Mies vain sanoi ettei halua ajatella mitään tulevaisuussuhteita.
Ei, vaan nainen halusi tietää onko tulevaisuudessa mitään yhteistä. Jos ei, miksi edes tapailla jos itse etsii parisuhdetta ja toinen ei. Mies taas selkeästi haluaa tapailla, mutta motiivi kenties tuo säännöllinen seksi. Ei sellaiseen naisen kannata tuhlata aikaa, jos ei itse samaa halua. Ei tämä sen kummempaa ole. Toki mies suuttuu jos joutuu uuden vakipanon etsimään.
Jos mies olisi tulevaisuudessa kiinnostunut parisuhteesta juuri AP:n kanssa, ei AP:n olisi edes tarvinnut asiaa kysyä. Hän tietäisi sen jo. Jos mies on tosissaan ja kiinnostunut oikeasta suhteesta, se tulee varmasti ilmi. Mies, joka haluaa "katsella jos tulevaisuudessa sitten", ei oikeasti ole juuri tämän naisen kanssa sitä tulevaisuutta rakentamassa.
Nähty niin monta kertaa ystäväpiirissä.
Normaali ihminen olisi sanonut että haette eri asioita, ei ole vielä varma tms.
Tämä mies hyökkäsi kimppuusi ja syytteli takertuvaksi. Tarkoitus oli saada sinut perääntymään ja pelästymään, uskomaan että olit väärässä kun otit asian puheeksi. Ihan perus manipulointia. Ja tehosi todella hyvin, kun nyt kyseenalaistat itseäsi tällä aloituksellasi.
Miehille usein kelpaa vain sellainen sitoutumaton kiva yhdessäolo ja järkyttyvät kun nainen haluaa lyödä homman lukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle nousee järjetön vastustusreaktio kaikkeen tekemiseen ja menemiseen mitä minä ehdotan (jos joku miehen kaveri ehdottaa samaa niin silloin käy).
Tehdäänkö ruokaa kuuden maissa? - Ei mulla ole nälkä. (tilaan itselleen pizzan myöhemmin)
Mennäänkö viikonloppuna leffaan? - Ei voi vielä tietää (odottaa että tulee parempi tarjous kaverilta)
Varataanko mökki juhannukseksi ennen kuin kaikki hyvät menee? - Ei voi kun saatan lähteä Peran/Masan/Sampon mökille. (ei välitä pätkän vertaa siitä, että haluaisin viettää edes kerran juhannuksen yhdessä)
Tätä siis tiedossa, jos erehtyy seurustelemaan ja muuttamaan yhteen henkilön kanssa jonka mielestä olet liian takertuva. Se on vain kiertoilmaus sille, että miestä ei kiinnosta tehdä asioita juuri sinun kanssasi, muut kelpaa kyllä.
Ihmettelen lukemani perusteella, miksi oikein olet tämän "miehen" kanssa?
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi tuota edes muutamaa päivää ja kuulostaa siltä, että sinäkin olet saamassa tarpeeksesi. Toivon sitä ainakin. Tuollaisessa suhteessa rikkoo itsensä.
Minusta sinun kannattaisi hakeutua terapiaan ja miettiä kuka on rikkonut sinut, että olet ajatutunut tuollaiseen suhteeseen? Miehellä täytyy olla sinuun hyvin vahingollinen ja pitävä ote, että tuo voi jatkua. Suoraan sanottuna tuo on sairas suhde. Sinua poljetaan ja mitätöidään, suositan vahvasti, että haet itsellesi apua! Todellakin ansaitset parempaa!
Rakastellessa ihan liiskana hiestä märkänä tiukasti pitää jalkalukossa jopa paljon pidempää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Miehille usein kelpaa vain sellainen sitoutumaton kiva yhdessäolo ja järkyttyvät kun nainen haluaa lyödä homman lukkoon.
Naisilla siintää mielessä aina se kirkkourkujen ulina ja kaunis perässä raahautuva häämekko.
Terveellisesti takertuva kannattaa naisen olla. Miehethän mielellään panisisivat kaikki kulmakunnan naiset jos pystyisisivät. Toiset harrastaa myös kissa ja hiiri leikkejä, välillä mies jahtaa, sitten taas häntä jahdataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi vain tapailla ja katsella kaikessa rauhassa. Sinä aloit puhumaan yhteisestä tulevaisuudesta ja sitten kiukuspäissäsi vielä töksäytit että haluat katkaista välit kokonaan kun mies ei innostunut tulevaisuushaaveistasi. Kyllä tuo hitusen takertuvaa on.
Niin kuinka kauan tällainen "kaikessa rauhassa" kestää? En minä halua tuhlata aikaani mihinkään turhaan. Jos olisin hakenut pelkkää seksisuhdetta, niin olisin kyllä asian ilmaissut ja alunperin puhuttiinkin, ettei tapailla muita ja ollaan ihan tositarkoituksella. Ap
Miksi ihmeessä annoit seksiä vailla mitään selvää sitoumusta mieheltä?
Mä annan pildee vasta siinä vaiheessa, kun sovitaan, että seurustellaan kunnolla eikä muita ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi vain tapailla ja katsella kaikessa rauhassa. Sinä aloit puhumaan yhteisestä tulevaisuudesta ja sitten kiukuspäissäsi vielä töksäytit että haluat katkaista välit kokonaan kun mies ei innostunut tulevaisuushaaveistasi. Kyllä tuo hitusen takertuvaa on.
Niin kuinka kauan tällainen "kaikessa rauhassa" kestää? En minä halua tuhlata aikaani mihinkään turhaan. Jos olisin hakenut pelkkää seksisuhdetta, niin olisin kyllä asian ilmaissut ja alunperin puhuttiinkin, ettei tapailla muita ja ollaan ihan tositarkoituksella. Ap
Se on kuule ihan yksilöllistä kuinka kauan kestää tutustua toiseen. Sulla oli heti jo lapsiperheet siellä mielessä. Mua miehenä just ällöttää tollaset naiset jotka alkaa jo suunnilleen ekalla treffillä kyselemään että haluatko tulevaisuudessa lapsia. Saattaisin halutakin, mutta
Ihan hyvä että poju väistyt taka vasemmalle ja säästät ne naiset oikeille miehille jotka haluaa isäksi Juuri näiden naisten lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla siintää mielessä aina se kirkkourkujen ulina ja kaunis perässä raahautuva häämekko.
Olen haaveillut meneväni naimisiin farkut ja tpaita päällä jossain luonnon helmassa vain hän ja minä ja vihkijä paikalla ... juhlat ois kaksin ulkomailla viikkoja seikkaillen ja uusia yhteisiä kokemuksia hankkien.
Ja lapset.
Ne tehköön joku muu.
En ole vain kelvannut kenelekkään miehelle vaimoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen on liian takertuva, joka haluaa jotain vakavaa kun itse haluaa vain panna naista.
Tuossa tapauksessa luulisi miehen sanovan naiselle, että hän ei halua muuta kuin seksisuhteen.
Ongelma on se että naisille ei kelpaa rehellisyys tässä asiassa. Jos kertoo naiselle rehellisesti haluavansa vain pelkän seksinsuhteen niin mitäpä luulette, saako naisen kanssa pelkän seksisuhteen?
On saanut minulta ja hyvä f#ckbuddy olikin kuukausia kunnes oli aika puhaltaa peli poikki. Toinen meistä alkoi seurustella.
Hän suuttui. Varmaan siksi, että hänen vakituinen seksin saantinsa lopahti.
Nimenomaan siksi.
Jos alkaa vonkaamaan sinulta seksiä, sano, että et halua olla liian takertuva seksin suhteen hänen kanssaan.
Ohiksena, tapailemani mies kysyi jo toisilla treffeillä, voisiko ajatella ettemme tapailisi muita, ja voisimmeko alkaa seurustella. Sehän sopi minulle. Nyt jo neljättä vuotta onnellisina yhdessä. Hän tiesi mitä halusi ja niin tiesin minäkin.