Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka meikkaatte ja pidätte itsenne ehostamisesta, ja kosmetiikkatuotteista yleensä :)

KOSMETIIKKAKESKUSTELUA KEHIIN
02.11.2017 |

Olisi mukava saada asiallista kosmetiikkakeskustelua meidän kesken jotka meikkaamme mielellämme, ja seuraamme kosmetiikkamaailman uutuuksia jne.
Onko löytynyt mitään kivoja meikkiuutuuksia viime aikoina? Suosituksia?
Ostatteko kosmetiikan netistä, tavarataloista vai liikkeistä?

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju, löysin haulla :) toivottavasti tähän tulee uutta eloa.

Seuraatteko jotain kosmetiikkavaikuttajia? Itse löysin joskus Smoonstyle -blogin (ja sitä kautta uuden lempibändin, blogin pitäjä on Epican laulaja). Olen tutustunut mm. Tarten ja Natasha Denonan meikkeihin em. blogin kautta.

Vierailija
142/143 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sephora olisi kova juttu. Miten niitä on jossain Itä-Euroopan maissa ja Ruotsissa mutta tänne ei saada yhtään?

Lontoossakin aukesi vasta maaliskuussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ketju, löysin haulla :) toivottavasti tähän tulee uutta eloa.

Seuraatteko jotain kosmetiikkavaikuttajia? Itse löysin joskus Smoonstyle -blogin (ja sitä kautta uuden lempibändin, blogin pitäjä on Epican laulaja). Olen tutustunut mm. Tarten ja Natasha Denonan meikkeihin em. blogin kautta.

Seuraan youtubessa, sekä käyttäjiä että meikkiartisteja, mm. ruotsalaisperäinen Anghesca? Angelica? meikkitaiteilijoista mm. Natasha Denona ja Linda Hallberg. Oma heikkouteni on luomivärit, kaikenlaiset ihanat kimaltavat. Nyt on aika paljon perusvärejä sekä näyttävämpään, räväkämpään sekä tyylikkäämpään ja arkeen. Seuraavaksi haluan kokeilla jotain indie-brändiä.

Tänään on youtubessa pöhisty Denonan uudesta Yucca-paletista. Luulen että minulta löytyy jo samaista värimaailmaa, mutta ne shimmerit kiinnostaa. Pitäisi ostaa vain jotain spesiaalin ihanaa eikä sitä sun tätä. Ja miettiä tarkkaan ettei tule huti. Monen tubettajan vuoksi ostelin Bperfectin paletteja joista osa olikin jo vanhoja koostumukseltaan, matat sellaisia kovia ja shimmerit jankkisia. Tykkään pehmeämmistä shimmereistä, esim. Sigma ja Bperfectin uusin Interstellar.

Curly Girl juttuja seuraan ajoittain myös ja omaksun sieltä itselleni sopivat jutut.