Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka meikkaatte ja pidätte itsenne ehostamisesta, ja kosmetiikkatuotteista yleensä :)

KOSMETIIKKAKESKUSTELUA KEHIIN
02.11.2017 |

Olisi mukava saada asiallista kosmetiikkakeskustelua meidän kesken jotka meikkaamme mielellämme, ja seuraamme kosmetiikkamaailman uutuuksia jne.
Onko löytynyt mitään kivoja meikkiuutuuksia viime aikoina? Suosituksia?
Ostatteko kosmetiikan netistä, tavarataloista vai liikkeistä?

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Superdrug toimittaa myös Suomeen. Menkää tilaamaan.

oi, en tiennytkään, kiitos! Tiedätkö mitkä on postarit?

Vierailija
122/143 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostetaas taas koska kyselyikä! Mulla on raskaat luomet jotka rasvoittuu helposti, tämä on aiheuttanut sen että luomiväri katoaa saman tien vakoihin ja kajalkynät suttaantuu yläluomeen. Ainoa mikä on toiminut on jokin rimmelin nestemäinen kajal, mutta kaipaisin arkimeikkiin vähän pehmeämpää jälkeä ja luomivärikin tai jokin muu väriä tuova ratkaisu(paksu kynä?) olisi kiva jos se pysyisi kauemmin kuin 5 min!

Joskus oli jotain pohjustusainetta mutta ei sekään toiminut. En enää muista mitä se oli, käytännössä en ole silmiä meikannut viiteen vuoteen muuten kuin ripsarilla..

ideoita? :)

Kannattaa jatkaa pohjustusaineiden testailua ja pohjustaa myös puuterimaisella tuotteella. Myös eri luomivärien kestävyydessä on eroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat siveltimet joita koskaan olen käyttänyt ovat Real Techniquesin bold metals sarjasta, mulla koko setti. Siitä sarjasta käytössä myös korostus/varjostussivellin (kultainen vähän litteä), se blendaa luonnolliseksi ja nopeasti!

The Ordinaryn meikkivoiteet (sävy 1.0 N) ovat sopineet mun kuivalle ja neutraalin vaalealle iholle. Arkikäytössä kevyt serum, ja juhlameikissä coverage. Levitän meikkivoiteen ihan sormin ja lopuksi tasoittelen vähän meikkisienellä. Tästä merkistä käytössä hoitokosmetiikasta c vitamiinivoide, buffet, matrixyl ja glykolihappokasvovesi. Kaikista oon tykännyt, ovat oikeasti toimineet kuten luvattu, seuraavaksi aion kokeilla aha+bha kuorintaa =)

Vierailija
124/143 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saisin ABH Modern Renaissance -paletin?

Vierailija
125/143 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostetaas taas koska kyselyikä! Mulla on raskaat luomet jotka rasvoittuu helposti, tämä on aiheuttanut sen että luomiväri katoaa saman tien vakoihin ja kajalkynät suttaantuu yläluomeen. Ainoa mikä on toiminut on jokin rimmelin nestemäinen kajal, mutta kaipaisin arkimeikkiin vähän pehmeämpää jälkeä ja luomivärikin tai jokin muu väriä tuova ratkaisu(paksu kynä?) olisi kiva jos se pysyisi kauemmin kuin 5 min!

Joskus oli jotain pohjustusainetta mutta ei sekään toiminut. En enää muista mitä se oli, käytännössä en ole silmiä meikannut viiteen vuoteen muuten kuin ripsarilla..

ideoita? :)

Kannattaa jatkaa pohjustusaineiden testailua ja pohjustaa myös puuterimaisella tuotteella. Myös eri luomivärien kestävyydessä on eroja.

Nimenomaan. Ja Urban Decay Primer Potionista kannattaa aloittaa pohjustajien testaaminen. Varmaan joka toisella luomivärit eivät pysy ilman pohjustusta, yleinen ongelma suomalaisilla. :)

Vierailija
126/143 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rasvaiset silmäluomet ja useiden kalliiden kokeluiden jälkeen päätin ostaa NYXin pohjustustuotteen, ja otin niistä sen joka ei ole vedenkestävä eli siitä on vielä kestävämpikin versio, mutta olen ollut erittäin tyytyväinen ja mielestäni luomiväri on näyttänyt raikkaammalta NYXin päällä kuin esimerkiksi Sensain, TooFacedin, Chanelin, Diorin, Macin tai Urban Decayn päällä.

Vierailija
127/143 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tilanneet tämänvuotisia kosmetiikkakalentereita?

Vierailija
128/143 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urban Decay Primer Potion ei toimi mulla, se jotenkin kasaantuu luomivakoon mutta MAC Paint Pot pysyy!

Vierailija
129/143 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saisin ABH Modern Renaissance -paletin?

Tilasin ainakin omani Cult beauty’n verkkokaupasta. Tulee Briteistä, joten ei tule tulleja jne.

Vierailija
130/143 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jenkeistä muutamia Glossierin meikkejä, Cloud Paintit ovat aivan ihania, samoin Haloscope-highlighter. Boy Brow on vielä korkkaamatta. Glossierille on tullut lyhyessä ajassa aika kulttimaine.

Vierailija
131/143 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urban Decayn luomiväripaleteista puheenollen, tuolla on oikein hyvät selostukset niistä englanniksi ja kuvat miten ne mitkäkin sopii eri sävyisille ihoille, silmille jne

http://stylingdutchman.blogspot.fi/2015/11/beauty-which-urban-decay-nak…

Vierailija
132/143 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tilanneet tämänvuotisia kosmetiikkakalentereita?

Olen ostanut the Body Shopin kalenterin sekä Lookfantasticin kalenterin. Alunperin suunnittelin tilaavani elevenin kalenterin, mutta 145 euron hinta tuntui isolta riskiltä, kun ei löytynyt ensin mistään tietoa kalenterin sisällöstä. Nyt olen tyytyväinen, että en tilannut eleveniä, sillä en olisi yhtään tykännyt sen sisällöstä: siellä on mm. kangaskassi, ruma miehekäs rannekoru ja pinssi. Minä kun haluan kosmetiikkaa, en kaipaa mitään tuollaista turhaa. 

Vierailija
133/143 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku suositella parhaat siveltimet Sigmalta? Erityisesti luomivärisimeltimiä etsin, mutta settinäkin ostaisin mieluusti! :D

Vierailija
134/143 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meikkivoiteita ja BB-voiteita te 40+ ikäiset käytätte? Suositelkaa jotain ohuita puolipeittäviä jotka eivät jämähdä juonteisiin.

Vierailija
135/143 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yli 40 ja käytän Misshan tension pactia.

Esim. perfect cover on hyvä, tai moisture ja pinta on ihanan huomaamaton.

Vierailija
136/143 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Feeluniquesta tulli&alv-maksuja kun tilaa, vai pitääkö pysytellä jonkun hintarajan alapuolella?

Vierailija
137/143 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa Kicks myy ABH:ta, myös verkkokaupassa. Tuon paletin hinnassa on kyllä selkeä Suomi-lisä, muualla normaalihinta on alle 50€ kun se täällä on 57.  Itselläkin tuo paletti harkinnassa, mutta Suomen hinnalla en aio sitä ostaa. Ehkä ulkomaan matkalla, ehkä jonkun isomman tilauksen yhteydestä Sephorassa tms.

Vierailija
138/143 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko Feeluniquesta tulli&alv-maksuja kun tilaa, vai pitääkö pysytellä jonkun hintarajan alapuolella?

Ei tule, koska niiden varasto sijaitsee eu-alueella toisin kuin firma (Jerseyn saarella). Kannattaa tilata nyt kun UK kuuluu vielä eu:hun.

Vierailija
139/143 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löysin tämän ketjun, oli hukassa muutaman päivän.

Minulla on uusi tuotesuosikki; Clarins Instant Light Radiance Boosting Complexion Base.

http://4.bp.blogspot.com/-bXeFHWjuX_k/Ut1QkzWnatI/AAAAAAAAFxg/_mcQWQOE7…

On kosteuttava pohjustusvoide ja laitan sitä BB-voiteen alle, sillä saa todella tasaisen ja heleän näköisen ihon. Sävyjä on muutama. Minulla on neutraalin vaalea iho ja omistan tuo sävyssä Rose.

Vierailija
140/143 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu huomannut samaa korealaisten bb-voiteiden suhteen, että kun laittaa sitä kasvoille aamulla, alle seerumia ja kevyen kosteusvoiteen, ja kun sen poistaa puhdistusmaidolla tai -geelillä illalla niin iho alkaa punoittamaan. Päivälläkin tulee sellainen hieman kiristävä olo kasvoille. Ihoni on normaali ja ikää 36. En ole allerginen millekään.

Voiko tuo reaktio johtua pelkästään niistä bb-voiteissa olevista korkeista suojakertoimista?