Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohteeleko anoppisi kaikkia lasstenlapsiansa tasaveroisesti?

Vierailija
08.04.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tasapuolisesti kuin voi vaan kohdella. Kookos saa fillarin ja maissi saa rattaat, kumpikin mitä tarvitsee ;)

Vierailija
2/5 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä esimerkkinä annettakoon: Olimme käymässä anoppilassa ja meidän kuopus halusi päästä mummon syliin. Ojensi kätensä mummoa vasten ja odotti, että mummo olisi nostanut. Mummo sanoi vieressä olevalle tyttären pojalleen " tuleppas petteri mummon syliin" :/

Katsoin vaan hölmönä vierestä ja otin itse lapseni syliin.

Mieheni ei tietenkään uskonut kun tästä hänelle kerroin.

Minä ainakin kuvittelisin, että jos minulla asuisi yksi lapsenlapsi minun kotona ja toiset yli 300 km päässä ja näkisin heitä harvoin haluaisin tavatessamme hemmotella heidät ihan " piloille" . Mutta kaikki eivät ilmeisesti ole samaa mieltä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären lapselle oli ties miten monta nuttua virkattuna ennen syntymää meille ei yhtään..

Vaatteitakin on ostellu vaikka kuinka ja tytär ei edes ajattele et miltä meistä tuntuu kun äitinsä ei lapsiamme muista kuin syntymäpäivinä ja silloinkin ei tuu kuin mummo käymään...paappa on kotona kun ei jaksa :(

Siellä vaan sovitellaan ja katsotaan mikä on sopivaa ja nättiä tyttären lapselle..

Ja meidänkin lapsista toista suositaan ihan selkeästi :(

Taidan vetää turpiin anoppia seuraavan kerran kun nähdään..

Vierailija
4/5 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole kun tuo meidän poika mutta kun miehen sisko saa lapsia niin tiedän, että meidän ipana jää kyllä vähemmälle. Ekana jouluna jo ostivat ipanalle joululahjat mummolaan joita ei saa viedä kotiin koska sitten mihen siskon tulevat lapsetkin saavat niillä leikkiä. Myös odotuskikana anoppi moneen otteeseen mulle sanoi, että on sitten ihan eri asia kun oma tyttö saa lapsen ja odottaa se tuntuu sitten paljon läheisemmältä ja tärkeämmältä.

Vierailija
5/5 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä noita perseestä revittyjä anoppeja sikiää? Tuttuillani ja ystävilläni myös tasa-arvoisesti kohtelevia mummuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi