Ainoa mahdollisuus meille betanaisille olisi polyamoria
Olen pudonnut alempaan kastiin parisuhdemarkkinoilla jo 30 vuotta täytettyäni. En vain itse tiennyt sitä silloin nuorempana, kun luulin henkisillä avuilla, pukeutumisella ja tyylillä jne. olevan merkitystä.
Mietiskelin tässä kehnoa flaksiani ja tosiaankin ainoa vaihtoehto meille "jämille" olisi päästä kolmanneksi pyöräksi polyamoriseen suhteeseen. Kun siis ei kukaan rankkaa tällaista niin ykkösvaihtoehdoksi, että pääsisimme suhteeseen ihan oikeasti, mutta seksiseuraksi voisimme paremman puutteessa kelvata. Itseäni voisi polyamorinenkin suhde kelvata paremman puutteessa.
Miksi moniavioisuus on sellainen tabu? Se takaisi kuitenkin vain hyvää kaikille suhteen jäsenille. Sivuvaikutuksena ehkä mustasukkaisuutta, mutta muuten se ois oiva ratkaisu ja parempi kuin loppuiän kestävä ikisinkkuuskin.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ota betamiestä, joka haluaisi just sut?
Kelpaisi hyvin, mutta eivät he ole tulleet iskemään missään.
Mikset sinä iske? Minä olen odotellut vain sinulta kunnon iskurepliikkiä ja olisin vahamiestä syleilyssäsi.
Ok. :) *POW*
POW ei ole kyllä mikään hyvä iskurepliikki, koska se sekoittuu sotavangin käsitteeseen. Tuolla ei vahaannu edes beetta. Koeta jotain toista.
Ainoa mahdollisuus teille vässykkänaisille on selkärangan kasvattaminen ja valintojen tekeminen muiden mielipiteistä välittämättä. Polyamoriset suhteet eivät ole kiellettyjä, joten mitään estettä moiselle ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska betamieskin haluaa sen alfanaisen...
No eihän. Betamies haluaa kaltaisensa betanaisen. Mieti vaikka jotain tutkijamiestä. Miksi ihmeessä se haluaisi mieluummin missin kuin tutkijanaisen?
Tutkijanainen on tutkijapiireissä alfa, uskoisin. Alfuus on suhteellista. T. Ap
Joo ja narkkaripiireissä "oikeat ihmiset" tunteva on alfa. Ei tätä kannata näin mallintaa
Kyllä se menee juuri noin. Kimgi on aina oman porukkansa kingi oli poukka mikä tahansa. Sen kyseisen porukan sisällä sitten kilpaillaan kyseisten piirien alfoista. Toisen roska on toisen aarre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on sentään todistetusti jollekulle kelvannut kun lapsiakin on siunaantunut.
Mites me aidot omeganaiset jotka emme 30 ikävuoteen mennessä ole kellekään kelvannut, ja käteen jäänyt pelkkä kasa pakkeja? :/ Olisipa edes se lapsi niin olisi joku tarkoitus tällä tyhjällä elämällä.
Kuinka paljon on kasa pakkeja? Kiinnostaa aidosti kuinka paljon pakkeja omeganaiset saavat
Ap eli esimerkki omeganaisesta on saanut kahdet pakit elämänsä aikana. Ekat parikymppisenä ja toiset hieman alle vuosi sitten. Nuo olivat siis selkeitä aloitteitani (olin todella ihastunut ja olisin halunnut alkaa tapailla ko. henkilöitä, jotka molemmat tosin olivat varattuja ja jotka työnsä (esim. opettajani) puolesta eivät voisi alkaa normaalitilanteessa tapailla minua); muuten en ole uskaltanut sellaisia tehdä kuin kerran muuten ja silloin en saanut pakkeja. Eli siis epäonnistumisprosenttini on 66,7%. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tää on miehen kirjoitus.
Ei ole miehen kirjoitus. Mutta ajattelen kieltämättä aika miehiseen tapaan; ehkä siksi miehet eivät minusta yleensä kiinnostukaan. T. Ap, kahden lapsen äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä iske? Minä olen odotellut vain sinulta kunnon iskurepliikkiä ja olisin vahamiestä syleilyssäsi.
POW ei ole kyllä mikään hyvä iskurepliikki, koska se sekoittuu sotavangin käsitteeseen. Tuolla ei vahaannu edes beetta. Koeta jotain toista.
Sainpa siis taas pakit. :( Viittasin sellaiseen sarjakuvatyyliseen englanninkieliseen ilmaisuun (onomatopoeettinen interjektio). T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites me aidot omeganaiset jotka emme 30 ikävuoteen mennessä ole kellekään kelvannut, ja käteen jäänyt pelkkä kasa pakkeja? :/ Olisipa edes se lapsi niin olisi joku tarkoitus tällä tyhjällä elämällä.
Kuinka paljon on kasa pakkeja? Kiinnostaa aidosti kuinka paljon pakkeja omeganaiset saavat
Ap eli esimerkki omeganaisesta on saanut kahdet pakit elämänsä aikana. Ekat parikymppisenä ja toiset hieman alle vuosi sitten. Nuo olivat siis selkeitä aloitteitani (olin todella ihastunut ja olisin halunnut alkaa tapailla ko. henkilöitä, jotka molemmat tosin olivat varattuja ja jotka työnsä (esim. opettajani) puolesta eivät voisi alkaa normaalitilanteessa tapailla minua); muuten en ole uskaltanut sellaisia tehdä kuin kerran muuten ja silloin en saanut pakkeja. Eli siis epäonnistumisprosenttini on 66,7%. T. Ap
Ihmettelen aina miten naiset saavat muutamat pakit ja tekevät siitä tuollasia johtopäätöksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sainpa siis taas pakit. :( Viittasin sellaiseen sarjakuvatyyliseen englanninkieliseen ilmaisuun (onomatopoeettinen interjektio). T. Ap
Onomatopoeettinen interjektio. Rakastuin
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän. Betamies haluaa kaltaisensa betanaisen. Mieti vaikka jotain tutkijamiestä. Miksi ihmeessä se haluaisi mieluummin missin kuin tutkijanaisen?
Tutkijanainen on tutkijapiireissä alfa, uskoisin. Alfuus on suhteellista. T. Ap
Joo ja narkkaripiireissä "oikeat ihmiset" tunteva on alfa. Ei tätä kannata näin mallintaa
Kyllä se menee juuri noin. Kimgi on aina oman porukkansa kingi oli poukka mikä tahansa. Sen kyseisen porukan sisällä sitten kilpaillaan kyseisten piirien alfoista. Toisen roska on toisen aarre.
Missä piireissä mun kaltaiseni hissukkanörtti ois aarre? En ole koskaan sellaisissa piireissä liikkunut nimittäin. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onomatopoeettinen interjektio. Rakastuin
Eri
Aww :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta: eivätkös kaikki miehet halua päästä kuksimaan hyvännäköistä nuorta naista, joten kyllä hekin alfanaisen (yleisillä mittapuilla) haluaisivat.
Ei. Jos pelkästä kuksimisesta puhutaan, valitsisin noin itseni ikäisen (30-40v) naisen, joka on kiinnostunut samoista kinkyjutuista. Semmoinen jolla nuoruudet epävarmuudet ovat jääneet taakse
Itse olen vielä iästänikin huolimatta kokematon ja epävarma. :/ t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina miten naiset saavat muutamat pakit ja tekevät siitä tuollasia johtopäätöksiä
En kestäisi useampia pakkeja, joten en ole tehnyt sen vuoksi enempää aloitteitakaan. Yleensä olen tyytynyt ihastumaan salaa ja etäältä ja yleensä vieläpä varattuihinkin, kunnes ajan kuluessa ihastuminen on "kulunut" pois. T. Ap
Hyvää päivää näiden alfa-beta-länkyttäjien kanssa. Näemmä niihin kuuluu naisiakin. Hohhoijaa. Hankalaa keksiä, mikä voisi olla ihmisessä ärsyttävämpää, kuin sellainen ajatusmaailma. En olisi tekemisissä vapaaehtoisesti. M30
Vierailija kirjoitti:
Hyvää päivää näiden alfa-beta-länkyttäjien kanssa. Näemmä niihin kuuluu naisiakin. Hohhoijaa. Hankalaa keksiä, mikä voisi olla ihmisessä ärsyttävämpää, kuin sellainen ajatusmaailma. En olisi tekemisissä vapaaehtoisesti. M30
Olet onnekas, kun sinun ei ole tarvinnut pohdiskella omakohtaisesti kyseisiä asioita. Ilmeisesti sinkkuus tai naisenpuute ei ole koskaan ollut ongelmasi. En minäkään näitä varmaankaan näin katkeraan sävyyn pohdiskelisi, jos eläisin onnellisessa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että jokaisen tarina on oma ja jokaisen parisuhteenkin. Kaikki edellyttävät tutustumista yhteen tiettyyn ihmiseen ja sielujen kohtaamista niin, että tapahtuu rakastumista vastaava ilmiö, jonka laatu riippuu nimenomaan näistä kahdesta ihmisestä tunne- ja ajatusmaailmoineen. Ei silloin tarvitse merkitä ympäröivän maailman typerine luokitteluineen.
Turhaan mietit tuollaisia ap, etsi omaa tapaasi elää ja mieti, mistä löytyisi mies, jonka juuri sinä haluat. Ole avoin ja tutustu häneen myös ihmisenä, älä betana, alfana tai muuna. Tosin olen itse aika oman tieni kulkija, enkä aina ymmärrä tällaisten asioiden merkitystä joillekin, mikä lienee myönnettävä. M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet onnekas, kun sinun ei ole tarvinnut pohdiskella omakohtaisesti kyseisiä asioita. Ilmeisesti sinkkuus tai naisenpuute ei ole koskaan ollut ongelmasi. En minäkään näitä varmaankaan näin katkeraan sävyyn pohdiskelisi, jos eläisin onnellisessa parisuhteessa.
Kyse ei ole siitä, olenko vai enkö ole joutunut pohtimaan vaan tuosta ajatusmaailmasta, joka mielestäni on ikävä ja yksi ärsyttävimmistä, joihin mm. täällä törmää. Avasin omaa ajatteluani ylempänä. Tarkoitus ei muuten ole lytätä kokemuksiasi tunteineen. M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaako? Riippuu, kuka. Ja voithan olla hänelle sitä. Nämä asiat ovat vain meidän päidemme sisällä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä, olenko vai enkö ole joutunut pohtimaan vaan tuosta ajatusmaailmasta, joka mielestäni on ikävä ja yksi ärsyttävimmistä, joihin mm. täällä törmää. Avasin omaa ajatteluani ylempänä. Tarkoitus ei muuten ole lytätä kokemuksiasi tunteineen. M30
Ok, ymmärrän kyllä ja myönnän ajoittain syyllistyväni yliyksinkertaistamiseen ja katkeruuteen, mikä ilmenee kyseisten termien käyttämisenä. Täytyy koettaa työstää tunteitani jotenkin. T. Ap