Ainoa mahdollisuus meille betanaisille olisi polyamoria
Olen pudonnut alempaan kastiin parisuhdemarkkinoilla jo 30 vuotta täytettyäni. En vain itse tiennyt sitä silloin nuorempana, kun luulin henkisillä avuilla, pukeutumisella ja tyylillä jne. olevan merkitystä.
Mietiskelin tässä kehnoa flaksiani ja tosiaankin ainoa vaihtoehto meille "jämille" olisi päästä kolmanneksi pyöräksi polyamoriseen suhteeseen. Kun siis ei kukaan rankkaa tällaista niin ykkösvaihtoehdoksi, että pääsisimme suhteeseen ihan oikeasti, mutta seksiseuraksi voisimme paremman puutteessa kelvata. Itseäni voisi polyamorinenkin suhde kelvata paremman puutteessa.
Miksi moniavioisuus on sellainen tabu? Se takaisi kuitenkin vain hyvää kaikille suhteen jäsenille. Sivuvaikutuksena ehkä mustasukkaisuutta, mutta muuten se ois oiva ratkaisu ja parempi kuin loppuiän kestävä ikisinkkuuskin.
Kommentit (49)
Kauneus on katsojan silmässä, pätee niin tähän kuin muihinkin asioihin. Voit olla jollekin juuri se huipputyyppi, näin uskoisin. Kaikki eivät näe sinua muiden alapuolella, kuten ei toisinkaan päin. Kaikki eivät näe edes samoja ihmisiä arvoasteikon yläpäässä kauneuden tai komeudenkaan suhteen. Toivottavasti löydät oikeita ihmisiä elämääsi, ap.
Vierailija kirjoitti:
Ap on sentään todistetusti jollekulle kelvannut kun lapsiakin on siunaantunut.
Mites me aidot omeganaiset jotka emme 30 ikävuoteen mennessä ole kellekään kelvannut, ja käteen jäänyt pelkkä kasa pakkeja? :/ Olisipa edes se lapsi niin olisi joku tarkoitus tällä tyhjällä elämällä.
Tervetuloa miesten maailmaan.
Ap, vain yksi provo kerrallaan samasta aiheesta! Tai vielä parempi, käsittele katkeruuttasi naissukupuolta kohtaan terveemmillä tavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Betanaisetkin ovat pariutuneita. Olet siis omeganainen.
Ok, olen siis omega. Gammanaisia tai epsilonnaisia ym. ei taida edes olla?
Jos et arvosta itseäsi se näkyy kilometrin päähän. Mielestäni jo aloituksesi kieli väärästä asenteesta ja itsearvostuksen puuttumisesta,kun nimittelit itseäsi betanaiseksi. Itseään julkisesti vähättelevät eivät menesty. Itseensä uskovat ja itseään arvostavat naiset menestyvät. Siksi omega.
Sori, mut jos mun alfanaisen ja mun alfamiehen suhteeseen otetaan kolmas osapuoli niin sen pitää olla joko betamies tai toinen alfanainen, mä en ala mun alfamiestä kiusaamaan millään rumalla akalla, sori. Ite voisin kyllä panna betamiestä ja olen pannutkin. Toinen alfa on jopa hitusen rasittava kumppani, mutta betat oli niin tyhmiä, että dumppasivat mut. Varmaan hermostutti tällänen nätti ja itsevarma tapaus. :D
t. poly
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites me aidot omeganaiset jotka emme 30 ikävuoteen mennessä ole kellekään kelvannut, ja käteen jäänyt pelkkä kasa pakkeja? :/ Olisipa edes se lapsi niin olisi joku tarkoitus tällä tyhjällä elämällä.
Kuinka paljon on kasa pakkeja? Kiinnostaa aidosti kuinka paljon pakkeja omeganaiset saavat
Sanotaan että arvio 60-80. Epäonnistumisprosentti vankka 100.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa miesten maailmaan.
Ai, saavatko kaikki miehetkin kuulla miten ovat nirsoja, miten kuitenkin on aina ottajia, se että kumppania ei löydy johtuu ainoastaan siitä että on harhainen kuva omasta markkina-arvosta?
Entä jos laajentaisi ikävalikoimaa? Minulle ainakin kävisi itseäni nuorempi, suht fiksu nainen, joka pystyy puhumaan vaikeistakin asioista.
Itsekin syyllistyn aina välillä tähän alfa-beta-ajatteluun, vaikka teorianahan se on äärimmäisen puutteellinen. Ihmisiä ei voi yksiselitteisesti luokitella kummaksikaan eikä miksikään muuksikaan. Joskus huonona hetkenä tulee vaan syytettyä kaikesta sitä, kun olen ulkoisesti tällainen betanainen eikä kukaan mies tietenkään sellaisesta voi kiinnostua. Todellisuudessa olen ihan tavallisen näköinen, niin kuin useimmat meistä. Myös suurin osa miehistä on tavallisen näköisiä. Luokittelemalla itsensä betaksi tulee vaan turhaan lukittua itsensä johonkin luokkaan, vaikka kaikkihan meistä olemme yksilöitä, vahvuuksinemme ja heikkouksinemme. Itsestä kannattaa mieluummin pyrkiä ajattelemaan avoimen positiivisesti kuin jo lähtökohtaisesti negatiivisesti.