Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä lahja varatulle ihastukselle?

Vierailija
02.11.2017 |

Jos on kyse esim. synttäreistä, joulusta tai muuten vaan muistamisesta. Sen pitäisi olla jotain pientä ja "huomaamatonta", ettei sitä lahjaa tarvitsisi palauttaa. Kyse on kuitenkin varatusta henkilöstä, joten tarkoitus olisi lähinnä vain ilahduttaa eikä saattaa vaikeaan tilanteeseen kotona tms. Saa ehdottaa lahjoja miehelle tai naiselle!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko viaton pikku ilahduttaminen todella niin vaarallista kuin jotkut ketjussa väittävät?

T. Ap

Ei ole. Nää on niitä katkeria ns ensimmäisiä naisia joiden miehet ottaa kodinhoidon hyödyt ja pitää mukavat muualla. Mä oon ite ykkösnainen miehelle vaik se on naimisissa. Meidän suhde on muutenkin poikkeava.

Haha, uskottele vaan itsellesi niin. Pelkkä p*llu olet kuitenkin.

Vierailija
22/26 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko viaton pikku ilahduttaminen todella niin vaarallista kuin jotkut ketjussa väittävät?

T. Ap

No ei sinällänsä. Kaikki lähinnä järkyttyi siitä että olet kovin rennosti menossa toisten parisuhteen väliin. 

Ehkä olisi hyvä, jos lahja jollekin mukavalle ihmiselle on lahja joka ei ole intiimi tai jos se ei ole palautettava, sen kestää toisen kotona. Ja mies/nainen voi sanoa kumppanilleen keneltä se on. 

Ehkä tässä pitää miettiä miksi tahdot lahjoa ja mikä sen lahjan idea nyt oikeasti on. Jos tahdot ilahduttaa, ok mutta jos siinä on kuitenkin perustelu ettei kumppani saa tietää niin minusta tuolle suhteelle pitää tehdä jotain. Ihmissuhteita tulee ja menee mutta se mitä muut suhteissaan tekee, ei kuulu sinulle ja sinä et sinne kuulu. Jos kuulut jonkunlaiseen suhteeseen siihen varattuun henkilöön, niin silloin hän tekee ensin valintoja ja lähestyy, kuin se että ehdointahdoin menet sotkemaan mitään. 

On olemassa kivoja lahjoja, sellaisia joilla ihmiset aidosti kiittää toisia, mutta sinä et hae tätä. Et nyt varsinaisesti seksileluakaan mutta joka tapauksessa sinulla on tunne että tahdot sisällyttää lahjaan jonkun intiimisen puolen, ei niinkään se aito kiitos. Se tässä nyt töksähtää. Anna Kiitos- sanoin varustettu suklaa. Minusta mitään kotiinviemistä ei kannata antaa, koska tuskin tahdot että jakaa kakun kumppaninsa kanssa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että ihaillulle varustukselle. Teidän päänuppienne varustusta ei kyllä pysty ihailemaan. Viisivuotiaiden touhuja.

Vierailija
24/26 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vanha tuttu Suikkarihan se sopii tähänkin tilanteeseen.

Kenellä muka on varaa lentokoneeseen..??

Vierailija
25/26 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap,

Minä olen antanut esim. viskipullon, konsertti- tai leffalippuja (hänelle ja puolisolleen/kaverilleen), tuliaisjuustoa, itsetehtyjä leivonnaisia, salmiakkia, tms. Jotain pientä ja sellaista mistä tiedän hänen pitävän. En siis missään nimessä toivo miehen eroavan tai meistä tulevan paria. Haluan jatkaa ihan vain ystävinä kuten tähänkin asti, se riittää minulle vallan mainiosti. Se ilahduttaa minua, että hän on onnellinen. En koskaan kertoisi hänelle ihastuksestani tai edes flirttailisi, se pilaisi kaiken ja todennäköisesti menettäisin hänet elämästäni. En kaipaa parisuhdetta tai seksisuhdetta, tykkään vain olla hänen kaverinsa.

Vierailija
26/26 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette ystäviä/tuttuja, tottakai voit antaa lahjan ja ilahduttaa. Ei siihen liity mitään "haluan sinut" -viestiä, mikäli lahja on ihan viaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme