Jo useamman kerran, mies on varastanut aamulla suihkun.
Mieheni tietää että työt alkavat 7.45 joten herään itse 6.45 suihkuun. Tänäänkin jäi taas suihku välistä kun mies oli juuri tuohon aikaan suihkussa, uskon että hän tekee tuon kiusalla. Useamman kerran tapahtunut sama. Kiva haista töissä hikiselle.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
vieras. kirjoitti:
Menet sinne suihkuun sillä aikaa, kun mies pesee hampaita ja ajaa partaa.
En minä halua että mies katselee minua suihkussa.
-Ap
Mutta silti asutte yhdessä :D
Siis jos sanomatta mitään jätät suihkun välistä etkä kerro ettet voi käydä suihkussa kun mies on kylppärissä, mies ei voi sitä tietää. Mies ei lue ajatuksiasi, eikä täten voi tehdä tätä kiusallaan. -edellinen
Vierailija kirjoitti:
vieras. kirjoitti:
-Ap
Suosittelen varaamaan ajan terapautille estoistasi.
Vierailija kirjoitti:
vieras. kirjoitti:
-Ap
No teillähän on mielenkiintoinen parisuhde.
Taas herää kysymys, että minkä helkutin takia AP ja tämä mies ovat vielä yhdessä. Vessaan ei voi mennä samaan aikaan, mies tekee aamuisin kiusaa suihkun varaamisellaan ja AP ei kehtaa näyttäytyä alasti miehen edessä. Omituista.
Tällainen draamaqueen-trolli tähän aamuun. Kiitos nauruista!
Ehdota kylppäriremppaa! Johan rupee suihku olemaan vapaa:DD
Jätä se sika! Ansaitset parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Taas herää kysymys, että minkä helkutin takia AP ja tämä mies ovat vielä yhdessä. Vessaan ei voi mennä samaan aikaan, mies tekee aamuisin kiusaa suihkun varaamisellaan ja AP ei kehtaa näyttäytyä alasti miehen edessä. Omituista.
Rakastan miestäni, mutta ärsyttää tuollainen että tahalleen menee samaan aikaan suihkuun kuin minä. Itse haluan käydä suihkussa omassa rauhassa
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan miestäni, mutta ärsyttää tuollainen että tahalleen menee samaan aikaan suihkuun kuin minä. Itse haluan käydä suihkussa omassa rauhassa
-Ap
Käy (jää-)kylmässä suihkussa, niin et tarvitse kuin 20 sekuntia. Sen verran varmaan omaa rauhaa järjestyy neuvottelemalla.
Edellä aivan hemmetin hyviä vastauksia "ongelmaasi" yksi tulee vielä mieleen. Oletko ajatellut sanoa miehelle että haluat 6.45 suihkuun, YKSIN? Jos et, niin kannattaisko?