Jo useamman kerran, mies on varastanut aamulla suihkun.
Mieheni tietää että työt alkavat 7.45 joten herään itse 6.45 suihkuun. Tänäänkin jäi taas suihku välistä kun mies oli juuri tuohon aikaan suihkussa, uskon että hän tekee tuon kiusalla. Useamman kerran tapahtunut sama. Kiva haista töissä hikiselle.
Kommentit (33)
Kauanko se sun mies siellä suihkussa läträä?
Miksi et mene seuraksi? Niin mä tekisin, jos aikataulu ei antaisi periksi odotella.
Tai käy illalla suihkussa, tuskin yön aikana ihan hirveää hienlemua saat itseesi kerättyä.
Ota illalla suihkunsuutin irti ja piilota. Kun miesyrittää aamulla varata suihkun niin ilmoitat että nyt on sun vuoro muuten et anna suutinta ja saa mieskin kokeilla haista hikiselle päivän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene seuraksi? Niin mä tekisin, jos aikataulu ei antaisi periksi odotella.
Tai käy illalla suihkussa, tuskin yön aikana ihan hirveää hienlemua saat itseesi kerättyä.
Miehellä kestää yleensä vähintään puoli tuntia. Käy vessassa, pesee hampaat, ajaa parran ja sitten vasta avaa suihkun. Itsellä taas menisi se 10min.
Menet sinne suihkuun sillä aikaa, kun mies pesee hampaita ja ajaa partaa.
vieras. kirjoitti:
En minä halua että mies katselee minua suihkussa.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
vieras. kirjoitti:
-Ap
Hanki suihkuverho tai kärsi.
Vierailija kirjoitti:
vieras. kirjoitti:
-Ap
Laitat sen suihkuverhon kiinni.
Jos sekään ei kelpaa, mikään vaihtoehto ei tietenkään sulle sovi ja kaikkeen löytyy tekosyy, niin sitten on enää kaksi vaihtoehtoa.
A) muuttakaa sellaiseen asuntoon, jossa on kaksi kylppäriä.
B) kasva aikuiseksi ja lopeta näin huono provoilu. Oikeasti, heti aamusta täällä, pitäiskö hankkia elämä?
Ap sä kehität ongelmasi ihan itse. Voit mennä miehen kanssa samaan aikaan jos muuten ei ehdi tai sitten menet illalla. No big deal 🙄
Vierailija kirjoitti:
vieras. kirjoitti:
-Ap
Hommaa suihkuverho.
Vierailija kirjoitti:
vieras. kirjoitti:
-Ap
Ok. Olisit sanonut, ettette ole koskaan nähneet toisianne alasti. On ymmärrettävää, että miehesi toivoisi, että tulisit sinne suihkuun - kaikkien näiden yhteisten vuosien jälkeen.
Jos ei käy, nouset aikaisemmin.
Potki itsekäs olento pihalle. Tuommoinen ei kunnioita sua tippaakaan. Jos kunnioittaisi, antaisi sinun olla sen 10 min suihkussa ennen kuin menee itse. Onko mies varmasti vanhempi kuin 15v, joille tuollainen itsekkyys on tavallista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä kestää yleensä vähintään puoli tuntia. Käy vessassa, pesee hampaat, ajaa parran ja sitten vasta avaa suihkun. Itsellä taas menisi se 10min.
Mä sanon tätä aina vähän väliä, kun törmään kaltaiseesi arkipäivän organisoinnin tumpulaan. Älä VAAN IKINÄ hanki lapsia! IKINÄ!
Meinaan jos tuo on sulle voittamaton probleema, et ikinä selviäisi lapsiperheen arjesta. Siinä on päivittäin lukuisia paljon pahempia kommervenkkejä.
Minä ratkaisisin tuon menemällä suihkuun sillä välin, kun mies ajaa partaa ja pesee hampaitaan. Tai sitten heräisin 10 minuuttia aikaisemmin, jäisipä kivasti aikaa syödä aamiainenkin paremmassa rauhassa. Tai sanoisin miehelle, että odottaa viisi minuuttia, siinä ajassa käy hyvin pikasuihkussa. Tai kävisin suihkussa illalla ja vähentäisin lämmitystä makkarissa niin, etten olisi noin hikinen aaulla...
Vaikka kuinka paljon ratkaisuvaihtoehtoja.
Sulla vaan "ei tule yhtään mieleen", vaan vihaat miestäsi, koska kuvittelet hänen tahallaan käyvän aamulla "sinun ajallasi" suihkussa. Koskas sen sun miehen pitikään olla töissä aamulla....?
Kalliiksi tulee ostaa joka päivä uusi suihku, kun edellinen aina varastetaan.
Vierailija kirjoitti:
vieras. kirjoitti:
-Ap
Oletko tosissasi? Voi miesparkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kalliiksi tulee ostaa joka päivä uusi suihku, kun edellinen aina varastetaan.
Kiitos aamun nauruista ! <3
mene sinne suihkuun yhdessä miehesi kanssa, on sitten pipo löysemmällä molemmilla :)