Löytyykö täältä ketään 1965vuonna syntynyttä äitä / mummoa?
Olen miettinyt että onko kenelläkään 42vuotiaalla jo 8 lasten lasta kuten äidilläni?
Eli me siskokset olemme 25v,23v,20v,18v,15v,ja 5v ja kahdella meistä on 4 lasta joten jo 8 lasten lasta äidilläni :)
Kommentit (5)
Terkkuja teille vaan ja ihanaa eloa ison suvun kanssa :)
Meidän syntymävuodet ovat 1965 ja 1967 ja kasassa kaksi lasta: kohta 4v ja kohta 8 v eli arvatenkaan ei ole lapsenlapsia vielä pitkään aikaan.
Mieheni perheessä on isot ikäerot ja hän muistaa katkeruudella miten isä oli heille aina kovin ankara mutta 4 v nuorempaa siskontyttöä lellittiin kovasti. Eihän hän tietenkään ymmärtänyt että isän ja isoisän roolit olivat varsin erilaiset.
täällä äiti 65 jolla lapset 98 00 02 ja 06. Eikä enempää jaksaisi.
Mummoksi en pääse vielä pitkään aikaan ?:|
Lapsia viisi vanhin kohta täysi-ikäinen, nuorin kohta kolme. Jos tuo esikoistyttö nuorena tekisi lapsia, niin kohtahan voisi mummous jo koittaakin minulle. Odotan sitä innolla. :)
Hieno saavutus ja ihana suurperhe teillä. Itselläni 20 v, 5 v ja 3 kk ikäiset lapset - itse olen 42 v kuten äitisi. Miehelläni 23v ja 20v lapset edellisestä suhteestaan. Molemmat voisimme siis olla isovanhempia, vaan emmepä vielä ole. Oma äitini oli 23 vuotias kun sai minut, kolmannen lapsensa. Kierto sukupolvien välillä on siis ollut melko lyhyt.
Nyt lohduttelen itseäni näiden nuorimmaisten kanssa, että onhan heillä aina isommat sisarensa omien lastensa seurana ja apuna kun itse mahdollisesti köpöttelen kepin varassa heidän saadessaan omia lapsia.
Meillä neljä lasta -87, -88, -90 ja 94
Nyt syksyllä meista tulee isovanhempia ja aluksi se tuntui hassult ajatella tulevansa mummiksi 44 vuotiaana ,mutta niin se vaan on että elämä vie eteenpäin ja niinhän se varmaan on tarkoituskin.
Olen onneni kukkuloilla ja odotan syksyä innolla.