Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä haluaisi ostaa minun nimiini osamaksulla...

Vierailija
01.11.2017 |

Tilanne on se, että poikkis haluaisi melko tyyriin tietokoneen (reippaasti yli 2000 €). Hänellä itsellä ei ole luottotiedot kunnossa joten tilaus ja osamaksu pitäisi ottaa minun nimissä.

Aluksi ajattelin että miksi ei, koska olen satavarma että hän maksaisi sitä tosissaan pois. Aloin kuitenkin tilaushetkellä epäillä, esim. jos riitautuisimme pahasti mikä johtaisi eroon, eikä vittuilessaan maksaisi konetta ---> saisin merkinnän itsekin, enkä missään nimessä haluaisi tietojani kusta.

Silminnähden poikaystävä pettyi ja itselleni tuli paska fiilis, koska aluksi lupasin ja vasta nyt ajattelin järkevästi. Ja ennen kuin huutelette, niin poikkis joutui aikoinaan tietojenkalastelu uhriksi, minkä takia hänellä ei ole luottotietoja. Siksi olen siis varma että hän maksaisi laskunsa pois, mutta silti epäilyttää että laskut jääkin maksamatta.

Mielipiteitä kaivataan! Ja jos joku kysyy, niin kyllä asumme yhdessä mutta toistaiseksi olemme työttömiä kumpikin ja rakastan poikaystävääni. :)

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta. Missään tapauksessa. Poikaystävä voi vaikka säästää työttömyyskorvauksestaan joka kuukausi vähäsen ja ostaa sitten, kun itse pystyy.

Vierailija
2/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittakaa velkapaperi johon todistajat ja kaikki, molemmille omat kappaleet. Voit vetää oikeuteen jos ei maksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta. Missään tapauksessa. Poikaystävä voi vaikka säästää työttömyyskorvauksestaan joka kuukausi vähäsen ja ostaa sitten, kun itse pystyy.

Mutta jos säästää niin menee ainakin pari vuotta. Jos ostaa suoraan niin saisi koneen heti. ap

ap

Vierailija
4/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se tyhmä sika!

Vierailija
5/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran epäilyttää että laskut saattais jäädä maksamatta, niin vastaus om selvä. Et tietenkään ota riskiä, että joudut itse maksajaksi. Mihin työtön jannu edes tarvitsee parin tonnin tietokonetta?

Vierailija
6/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta

Vierailija
7/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkin vielä. Siis vasraus on ehdoton EI.

Miksi työtön, jolla ei ole luottotiedot kunnossa, ostaa 2000 euron tietokoneen. Osamaksulla?

Unohda koko juttu. Ja rakkaudella ei ole tämän asian kanssa mirään tekemistä.

Vierailija
8/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

täähän oli jo joskus kesäkuussa, taasko ostaa tietsikan sun nimiin? :D

Vierailija
9/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos säästää niin menee ainakin pari vuotta. Jos ostaa suoraan niin saisi koneen heti. ap

ap

Näinhän se on, että elämässä ei voi aina saada kaikkea mitä haluaa. Varsinkaam jos ei ole rahaa. Poikaystäväsi on aika oppia elämän realiteetteja.

Vierailija
10/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit luottaa poikaystävääsi jolla luottotiedot menneet.. hahaha

Vierailija
11/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 2000 euron tietokone? Ei mitään järkeä, vaikka olisi rikas, jota ei taida olla.

400 eurolla saa pelikoneen, jolla pelaa mitä tahansa peliä asetukset tapissa (1080p), jos ostaa käytettynä. Näyttö+näppis+hiiri+kajarit lisäksi yhteishintaan 50 €.

Intelin neliydinprossu (2000 tai uudempaa sarjaa), GTX 770, 8-16 GB RAMmia, SSD, niin riittää hyvin.

Vierailija
12/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kone on todella tarpeellinen, osta se omiin nimiisi ja vie kone mukanasi, jos tulee ero.

Vierailija
13/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette ymmärrä rakkautta.

ap

Vierailija
14/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eiks poikkiksen pitäny olla poliisikoulussa jo..?

Vierailija
15/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen siis varma että hän maksaisi laskunsa pois, mutta silti epäilyttää että laskut jääkin maksamatta.

Kröhöm.

Vierailija
16/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo just! Itse lainasin parikymppisenä umpirakastuneena silloiselle poikaystävälleni useamman tonnin. Ero tuli muutaman vuoden seurustelun jälkeen ja kun kysyin rahoja takaisin hän vain kysyi "mitkä rahat?, en tiedä mistä puhut." Hän oli kyllä jo maksanut takaisin suurimman osan mutta monta satasta jäi saamatta. 

Hän yritti monta vuotta myohemmin ottaa yhteyttä, niin mä lähetin vastaukseksi vain tilinumeroni. Siihen loppui viestit.

Vierailija
17/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tietokone reippaasti yli 2000 €" ei jatkoon ei noin kalliita koneita tarvitse edes pelaamiseen. 0/5

Vierailija
18/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei todellakaan!!!

Vierailija
19/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette ymmärrä rakkautta.

ap

Minä rakasta sinua! Osta minulle 1000 euron tietokone ja sitten 800 euron televisio + 1200 euron kaiuttimet vahvistimen kanssa. Ok?

T: Keskiviivan mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä