Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä haluaisi ostaa minun nimiini osamaksulla...

Vierailija
01.11.2017 |

Tilanne on se, että poikkis haluaisi melko tyyriin tietokoneen (reippaasti yli 2000 €). Hänellä itsellä ei ole luottotiedot kunnossa joten tilaus ja osamaksu pitäisi ottaa minun nimissä.

Aluksi ajattelin että miksi ei, koska olen satavarma että hän maksaisi sitä tosissaan pois. Aloin kuitenkin tilaushetkellä epäillä, esim. jos riitautuisimme pahasti mikä johtaisi eroon, eikä vittuilessaan maksaisi konetta ---> saisin merkinnän itsekin, enkä missään nimessä haluaisi tietojani kusta.

Silminnähden poikaystävä pettyi ja itselleni tuli paska fiilis, koska aluksi lupasin ja vasta nyt ajattelin järkevästi. Ja ennen kuin huutelette, niin poikkis joutui aikoinaan tietojenkalastelu uhriksi, minkä takia hänellä ei ole luottotietoja. Siksi olen siis varma että hän maksaisi laskunsa pois, mutta silti epäilyttää että laskut jääkin maksamatta.

Mielipiteitä kaivataan! Ja jos joku kysyy, niin kyllä asumme yhdessä mutta toistaiseksi olemme työttömiä kumpikin ja rakastan poikaystävääni. :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä.

Mulla kaksi kaveria, jotka edelleen maksaa entisten poikakaveriensa lainoja.

Vierailija
42/43 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 euron tietokone on järkevä hankinta jos sillä tekee töitä joista saa rahaa.

Mulla on itselläni 2000 euron tietokone tästä syystä.

2000 euron tietokone harrasteluun/leikkimiseen jos ei ole rahaa?

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh. Täällä porukka on aina niin mustavalkoista. Ei se toisen puolesta velan ottaminen, takaaminen yms. välttämättä ole paha asia. Pitää vaan miettiä ne omat rajat: pystytkö maksamaan velan toisen puolesta tarvittaessa ja kestätkö sen.  Jos kyse on pienehköistä summista, niin ei se välttämättä ole kaikille ongelma. Ihmiset kuitenkin haluaa jeesata rakkaitaan.

Olen itse ottanut mm. nykyisen mieheni puolesta 4000 Euron luoton. Taisin jopa maksaakin sen itse takaisin. Tosin rahat oli yhteiset, joten asialla ei enää ollut väliä. Samoin voisin mainiosti taata lasteni asuntolainoja määräsummasta. Jos tulee maksettavaksi, sitten tulee. Vähemmän jää perittävää vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme