Vaimo huijasi minua ja haluaa nyt lapsen huoltajuuden itselleen :(:(
Anteeksi jos kirjoitan sekavaa tekstiä, mutta itkeä tihrustan samalla tätä kirjoittaessa. Vauva on nyt 4 kk ikäinen ja parhaillaan tuhisee vieressäni. Vauva on terve ja synnytys meni hyvin, syntyi sektiolla. Olen hoitanut vauvaa enimmäkseen heti syntymän jälkeen, koska vaimoa ei kiinnosta eikä hän ole koko aikana tuntenut äidinrakkautta poikaa kohtaan. :( Ei ole halunnut imettää, ei suukotella eikä pitää sylissä. Masentunut ei ole ja tänään sanoi haluavansa avioeron sekä vauvan huoltajuuden itselleen. Meillä ei ole ollut seksiä raskautumisen tapahduttua eikä synnytyksen jälkeen, koska vaimo ei halua. Kunnioitan hänen päätöstään ja jätän hänet rauhaan, mutta en halua erota enkä antaa vauvaa kokonaan hänelle, koska en luota vaimooni. Olen antanut mahdollisuuksia tutustua poikaan, pyytänyt hoitamaan ja hoivaamaan, mutta vaimoa ärsyttää kaikki vauvaan liittyvät asiat. Olen surullinen, ettei hän ota mitään vastuuta ja nyt väittää, että hänen olisi parempi olla pojan kanssa kahden, ilman minua. :( Pyysi myös purkamaan avioehdon ja että muuttaisin pois yhteisestä kodistamme sekä maksaisin kaikki kustannukset kunnes poika on täysi-ikäinen. Olen raivoissani enkä missään nimessä jätä vauvaa vaimon hoidettavaksi. Rakastan pientä niin paljon etten halua olla hetkeäkään erossa. Olemme kaveriporukan ensimmäinen perhe, joten minulla ei ole tukiverkkoa muista isistä. Mieleeni tuli ajatus, että onkohan vaimo mustasukkainen kun hoidan vauvaa niin antautuneesti?
Harmi, että tuo on niin selkeästi naisen kirjoittama aloitus. Kukaan mies ei "tihrusta itkua" eikä "suukottele" tai käyt loputtomia hymiöitä. Innostuin jo, että saadaan tänne toisenlaisiakin tarinoita, kuin täydellisestä äitiystittelistä taistelevia mammoja, mutta liikaa toivottu.