Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo huijasi minua ja haluaa nyt lapsen huoltajuuden itselleen :(:(

Vierailija
01.11.2017 |

Anteeksi jos kirjoitan sekavaa tekstiä, mutta itkeä tihrustan samalla tätä kirjoittaessa. Vauva on nyt 4 kk ikäinen ja parhaillaan tuhisee vieressäni. Vauva on terve ja synnytys meni hyvin, syntyi sektiolla. Olen hoitanut vauvaa enimmäkseen heti syntymän jälkeen, koska vaimoa ei kiinnosta eikä hän ole koko aikana tuntenut äidinrakkautta poikaa kohtaan. :( Ei ole halunnut imettää, ei suukotella eikä pitää sylissä. Masentunut ei ole ja tänään sanoi haluavansa avioeron sekä vauvan huoltajuuden itselleen. Meillä ei ole ollut seksiä raskautumisen tapahduttua eikä synnytyksen jälkeen, koska vaimo ei halua. Kunnioitan hänen päätöstään ja jätän hänet rauhaan, mutta en halua erota enkä antaa vauvaa kokonaan hänelle, koska en luota vaimooni. Olen antanut mahdollisuuksia tutustua poikaan, pyytänyt hoitamaan ja hoivaamaan, mutta vaimoa ärsyttää kaikki vauvaan liittyvät asiat. Olen surullinen, ettei hän ota mitään vastuuta ja nyt väittää, että hänen olisi parempi olla pojan kanssa kahden, ilman minua. :( Pyysi myös purkamaan avioehdon ja että muuttaisin pois yhteisestä kodistamme sekä maksaisin kaikki kustannukset kunnes poika on täysi-ikäinen. Olen raivoissani enkä missään nimessä jätä vauvaa vaimon hoidettavaksi. Rakastan pientä niin paljon etten halua olla hetkeäkään erossa. Olemme kaveriporukan ensimmäinen perhe, joten minulla ei ole tukiverkkoa muista isistä. Mieleeni tuli ajatus, että onkohan vaimo mustasukkainen kun hoidan vauvaa niin antautuneesti?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma 5v olen nyt yrittänyt sietää tuota kusipää akkaa,uhkailee lapsen huoltajuudella ym. Tekisi mieli hukutt@a kaivoon koko ämmä.

Ei tee lapsen kanssa yhtään mitään tuijottaa vaan televisiota,ollut kohta vuoden saikulla kotona,lääkärikin sanoi että töihin pitää mennä kun mitään vaivaa ei ole löydetty.

On päivän tai kaksi töissä ja sitten on muka taas selkä kipeä ym.

Vierailija
42/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin provo kun olla ja voi, kusi tuohon vauvan ikään, sorry!

Katsot liikaa elokuvia.

Tunnen elävästä elämästä vastaavan tapauksen.

Siis elokuvissako esitetään vauvapalstoilla provoavia ihmisiä?

Viimeksi kun minä kävin elokuvissa, juoni oli silmäänpistävästi tämän aloituksen kaltainen. Tosin kertojalla oli aika paljon miehisempi tyyli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies noin pehmoista kieltä käytä, trolliseni...

Vierailija
44/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko jo lopettaa nämä sadut? Ei jaksa enää.

Vierailija
45/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Oletko sama isä jonka vauvasta neuvola jo teki lasun, koska isä meni aina vauvan kanssa neuvolaan ja äiti jäi nukkumaan?

Vierailija
46/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo röllykälle tuli liian vaikeita kysymyksiä, niin otti hatkat!

Vierailija
47/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pystyt olemaan päivisin kotona vauvan kanssa? Työtön?

Ensin hän kertoi olevansa lomalla, mutta sitten kun joku huomautti loman pituudesta, se muuttui vuorotteluvapaaksi. Eli ilmeisesti jo kypsempään ikään ehtinyt ihminen.

Vierailija
48/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se huijaus nyt siis oli?

Tämä koko stoori! :-)

Vierailija
49/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä käy töissä?

Minulla on vakityö, mutta olen nyt lomalla, kunnes tilanne rauhoittuu.

Kuulostaa tosi omituiselta koko tarina. Vaimo haluaa eron ja lapsen itselleen vaikka ei halua pitää lasta edes sylissä? Ap taas on poikkeavasti pitänyt huolen omista eduista jo ennen avioliittoa tekemällä avioehdon ja onko omistusasunto ollut ap:n jo ennen seurustelua vai onko ap vaan tehnyt paperit omissa nimissään avioehdon turvin. Mitähän nyt jätät kertomatta meille? Oletko provo vai hirveä aviopuoliso, josta ehkä synnytyksen jälkeistä masennusta poteva puoliso haluaa erota.

Vierailija
50/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap! Oletko sama isä jonka vauvasta neuvola jo teki lasun, koska isä meni aina vauvan kanssa neuvolaan ja äiti jäi nukkumaan?

En ole sama isä, mutta vain minä olen käyttänyt vauvaa neuvolassa, koska äiti ei ole halunnut. Meistä ei ole tehty lasua, koska onhan vauvalla minut eli isänsä, joka hoitaa ja huolehtii.

Vierailija
51/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sama isä, mutta vain minä olen käyttänyt vauvaa neuvolassa, koska äiti ei ole halunnut. Meistä ei ole tehty lasua, koska onhan vauvalla minut eli isänsä, joka hoitaa ja huolehtii.

No siellä neuvolassahan sun olisi pitänyt rehellisesti ja liioittelematta tilanne kertoa.

Vierailija
52/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se huijaus nyt siis oli?

Tämä koko stoori! :-)

Kerroin huijauksesta jo, joten lue kohta uudestaan.

Vierailija
53/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos äiti ei kerran ollut mukana neuvolassa niin miksi et ole ottanut huolia puheeksi siellä. Ei tämä nyt oikein mene läpi, että aina olisit käynyt yksin neuvolassa ja siellä ei olisi mitään epäilyjä tullut. Ja Mites jälkitarkastus hoidettiin? Kyllä tässä nyt stoori pissii pahemman kerran!

Vierailija
54/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tekstiä: anteeksi jos kirjoitan sekavasti mutta itkeä tihrustan tätä kirjoittaessani.

Tuo ei kyllä ole miehen tekstiä. Hyvä provo😂

Vierailija
55/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin provo kun olla ja voi, kusi tuohon vauvan ikään, sorry!

Katsot liikaa elokuvia.

Tunnen elävästä elämästä vastaavan tapauksen.

Siis elokuvissako esitetään vauvapalstoilla provoavia ihmisiä?

Viimeksi kun minä kävin elokuvissa, juoni oli silmäänpistävästi tämän aloituksen kaltainen. Tosin kertojalla oli aika paljon miehisempi tyyli.

Elävässä elämässä oikeat ihmiset joutuvat tällaisiin tilanteisiin. Ei ole naurun asia. Usein elokuvat kuten kirjatkin jäljittelevät oikeaa elämää.

Vierailija
56/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tekstiä: anteeksi jos kirjoitan sekavasti mutta itkeä tihrustan tätä kirjoittaessani.

Just meinasin tulla sanomaan samaa, että tämän saman trollaajan aloitukset kyllä tunnistaa. Teksti vaikuttaa naisen kirjoittamalta, liian laveaa, liian paljon yksityiskohtia, joiden tietää nostattavan tunteita av:lla ja aloitusviestissä yleensä aina tuo sama anteeksi jos kirjoitan sekavasti. Siinäpä palaute sulle aloittaja, koita kehittyä, niin menee paremmin läpi!

Vierailija
57/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä käy töissä?

Minulla on vakityö, mutta olen nyt lomalla, kunnes tilanne rauhoittuu.

Kuulostaa tosi omituiselta koko tarina. Vaimo haluaa eron ja lapsen itselleen vaikka ei halua pitää lasta edes sylissä? Ap taas on poikkeavasti pitänyt huolen omista eduista jo ennen avioliittoa tekemällä avioehdon ja onko omistusasunto ollut ap:n jo ennen seurustelua vai onko ap vaan tehnyt paperit omissa nimissään avioehdon turvin. Mitähän nyt jätät kertomatta meille? Oletko provo vai hirveä aviopuoliso, josta ehkä synnytyksen jälkeistä masennusta poteva puoliso haluaa erota.

On totta, että vaimo haluaa eron eikä ole laittanut tikkua ristiin vauvan hoidossa, mutta rakas vaimoni päätti yhtäkkiä ottaa käyttöön uhkailukortin ja katsoa miten reagoin. Mitä omaisuuteen tulee, niin ostin asunnon vuosia sitten omilla rahoillani paljon ennen kuin tapasin vaimoni ja kyllä, olen vanhempi mies ja vaimoni on minua nuorempi, muttei mikään teini, vaikka viimeaikainen käytös on ollut muuta.

Vierailija
58/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas provojen huutelijat yksikin syy miksi tämä ei voisi olla ihan tottakin?

Ei olisi ensimmäinen äiti joka sairastuu vakavaan synnytyksen jälkeiseen masennukseen.

Tiedän tapauksen jossa äiti ei koskenut vauvaansa koska vauva on niin ruma.

Mulla oli lievä synnytyksenjälkeinen maaennus, mutta se ei ollut ihan tuollaista. Siis en inhonnut vauvaa tms vaan olin vaan apea ja toisaalta ripustauduin siihen ja pidin sylissä koko ajan, toisaalta olin niin väsynyt, että välttelin kotina oloa. En ollut ikinä vihamielinen tai pahantahtoinen. Muistan synnärillä ensin ajatelleeni, että vauvalla oli hirveän ruma naama, muistutti yhtä ikävää ex poikaystävää järkyttävästi. Mutta se meni ohi n päivässä parissa ja sitten pidin sitä täydellisenä.

Siis sanoisin, että ap:n vaimo tarvitsee rankkaa apua, toi ei ole ihan normaalia edes synnyttksenjälkeiseen masennukseen.

Vierailija
59/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miehethän eivät koskaan itke eli et tiedä miehistä mitään. Olen pienen pojan isä, mies ja tunteellinen sellainen!

Vierailija
60/61 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, että miehellä ei voi olla tunteita ja tunnustaa ne. Ja per..le miehet ei itke.

Mahdollista ja vanhanaikaista ajattelua only aihe vapaa.