Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heippalappu ja olinko tyly?

Vierailija
01.11.2017 |

Töiden jälkeen kävin kaupassa, ostoksilla olon aikana joku oli parkeerannut autonsa kiinni minun autoon, oli todella pahoja vaikeuksia saada kuskin ovea auki niin että olisin mahtunut sisään, ärsytti ja paljon. Itse oli parkeerannut keskelle ruutua. Sain ahdettua itseni autoon ja päätin jättää lapun "En välitä autoni maalipinnasta mutta sinä ehkä omasi, ole ystävällinen ja pysäköi jatkossa niin että muutkin pääsevät omiin autoihinsa"(oma autoni on vanna roju, viereinen joku hieno farmari). Taas tungin itseni ulos autosta, jätin lapun ja eikun uusi sisään ahtautuminen.
Kotiin päästyäni kerroin (ärtyneenä) asiasta miehelleni, jonka mielestä minä olin kohtuuttoman tyly, hänestä minun olisi pitänyt jäädä odottamaan viereisen auton omistajaa ja jutella asiasta (kuten aikuiset). Minusta olisi ollut älytöntä rankan työpäivän jälkeen odottamaan tuntematonta ihmistä, jolla saattaa kaupassa vierähtää aikaa. Saatiin asiasta ihan kunnon riita aikaiseksi, minusta on kohtuutonta syyttää minua huonosta käytöksestä.
Ps. Miksi ihmeessä ihmiset eivät osaa pysäköidä keskellä ruutua?!?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lappu oli, eikä mitään velvollisuutta odotella. Toivottavasti parkkeerajalle tulikin vähän paha mieli niin muistaa jatkossa ajatella muitakin.

Vierailija
2/8 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä tehnyt aikamoisen sopan itsellesi ja vetänyt vielä miehesi mukaan siihen.  Miten saat nukuttua yösi rauhassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut kohtuuton tai tyly. Ihmisten pitää opetella parkkeeraamaan niin että viereinen ajaja pääsee myös autoon sisään

Vierailija
4/8 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Vierailija
5/8 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pamauttaa oman auton ovella naarmu liian lähelle pysäköidyn auton kylkeen niin oppiipahan jatkossa parkkeeraamaan kunnolla. Joskus näin on pakkokin tehdä kun joutuu änkeytymään pienestä ovenraosta sisään autoon.

Vierailija
6/8 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut kohtuuton. En olisi minäkään jaksanut jäädä odottamaan. Toivottavasti otti lapun tosissaan ja pysäköi jatkossa oikein.

Vierailija
7/8 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison mielipide ; vain lapset jättävät heippalappuja. Ap

Vierailija
8/8 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistolappu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän