Huono-olo gynekologisen tutkimuksen jälkeen
Olin tänään aamupäivällä kierukanpoistossa joka ei onnistunut, koska lankoja ei näkynyt. Huomenna uusi yritys toisella lääkärillä. Nyt iltapäivän olen käsinyt tosi oksettavasta ja heikosta olosta enkä tiedä että mistä tämä johtuu 🤔 Onko muilla tullut tutkimuksen jäljeen?
Kommentit (10)
Mikä ihmeen "huono-olo"? Nyt on varmasti pahamieli?
Pahoinvointia tarkoitin huonolla ololla.
Ap
Huono-olo, pahamieli, pahoin vointi kuullostaa aikamoiselta.
Mulla on aina hyvä olo rottelon kopeloinnin jälkeen.
Punainenpallo, pitkäihminen, kylmäjäätelö.
Älä välitä tyhmistä kommenteista. Kyllähän se voi aiheuttaa vähän huonoa oloa. Ota huomenna burana 600 ja panadol ennen kuin menet vastaanotolle.
Ihan normaalia. Itsellenikin tulee joskus oksettava olo mikä johtuu siitä, että jännitän operaatiota ja inhoan lääkäreitä yms muutenkin. Se menee ohi.
Tarkoitit varmaan oksettavaolo ja heikko-olo.
Kylläpäs nyt ap:ta kiusataan, kun ei tiennyt, että huono olo kirjoitetaan erikseen. Eipä tuo nyt pahimmasta päästä tietämättömyyttä ollut, kun esim. pahoinvointi kuitenkin on yhdyssana.
Ja kyllä, gynekologisen toimenpiteen jälkeen voi tulla huono olo. Voi johtua jännityksestä tai ihan vain siitä, että kohdunsuuta on kiusattu ja ronkittu. Voihan se kierukkakin olla siellä liikahtanut eri asentoon, kun sitä on yritetty metsästää. Huonovointisuuden pitäisi mennä kuitenkin suht nopeasti ohi.
Tuliko huono-olo linjaaautossa?