Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitkaa työkaveria (miestä)

Vierailija
01.11.2017 |

Hei kaikki mestaritulkitsijat! Olisin kiitollinen, jos auttaisitte tulkitsemaan miehen (sinkku) käytöstä.
Ensinnäkin, syy miksi apua erityisesti tarvitsen on se, että mies on skotlantilainen, työskentelemme molemmat kansainvälisessä yrityksessä ulkomailla (molemmat siis olemme kyseisessä maassa maahanmuuttajia, enkä pelkästään minä, jos sillä jotakin väliä edes on). Minä olen tottunut lähinnä suomalaisten miesten seuraan jonka syystä, itsekin siis tiedostan, että tämä skotlantilainen voi siis olla yhtä ystävällinen kaikille, jos se heidän kulttuurissaan on normaalia..?
Olemme tehneet kaksi "projektia" yhdessä, siis ei oikeastaan projektia vaan sellasta juttua että hoideltiin firman asioita yhdessä ja siitä syystä tiedämme toisemme vähän paremmin.
Olen huomannut, että hänen käytöksensä muuttuu seurassani. Hän on siis todella seurallinen, vitsailee kaikesta muiden naistyöntekijöiden kanssa ja niin edelleen. Minua kohtaan hän on jopa ujo. En siis olisi tästä miehestä kiinnostunut ellen olisi huomannut hänen kummallista käytöstään.
Hän myös hakeutuu lähelleni esimerkiksi tapaamisissa missä voi olla kymmeniä ihmisiä (jotka hän luultavasti kaikki jotenkin tuntee, niin seurallinen hän on). Usein huomaan hänen tuijottavan minua, en ymmärrä miksi. (Vai kuvittelenko asian??)
Kokousten jälkeen hän saattaa jäädä odottamaan minua (usein tulen viimeisten joukossa huoneesta ulos kun olen hidas keräämään kampsuni ja odotan kiltisti, että edellä olevat hitaasti menevät) ja kysyy sitten mitä mieltä olin kokouksesta ja miten voin. Minun mielestäni odottaminen on outoa, sillä emme oikeasti tunne hyvin toisiamme ja hänen hyvät kaverinsa työpaikaltamme ovat jo menneet edeltä, miksi hän siis odottaa minua! Kerran myös kävelin portaita toiseen kerrokseen ja katsahdin ylös, niin kolmannessa kerroksessa hän tuijottaa minua.
Tästä viestistä jäi varmasti puuttumaan paljon mitä olin aikeissa kirjoittaa. Mutta nyt auttaessanne voisitte kertoa että onko nämä kuvittelemani asiat vain "kulttuurieroja" vai onko hän kiinnostunut minusta? Saa myös nauraa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up! tarvitsen apua!

Vierailija
2/5 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up! tarvitsen apua!

Jep. Tohtorille vaan mars.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kiinnostunut.

Vierailija
4/5 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittikulttuurissa on hyvin tavallista mennä töitten jälkeen oluelle/drinkeille työkavereitten kesken. Mitä jos pyytäisit miestä kanssasi baariin kahdestaan? Jos suostuu, on kiinnostunut, jos ei niin todennäköisesti kieltäytyy, tai pyytää isompaa porukkaa mukaan. 

Kyllä mä ton kiinnostuksen merkkinä ottaisin. :) 

Tuu sitten kertomaan miten kävi!! 

Vierailija
5/5 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvit apua? Haluatko että mies on kiinnostunut vai et? Haluatko että lähetetään hänelle nimetön viesti jossa kysytään tykkäätkö AP:stä kuten alakoululaiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän