Mitä tekisit/sanoist jos heräisit tuntemattoman miehen vierestä alasti
Kommentit (32)
Ihmettelisin, miksi olen menettänyt muistini. En käytä alkoholia tai huumausaineita.
Huutaisin SIKA SIKA!!!! Mä jätän sut!!!
Mieheni olisi varmasti hämmästyneempi, koska nukumme aina vierekkäin. Vieras mies olisi siis meidän välissä:)
Ei kai tuo sen pöllömpi tilanne ole kuin "Ensi treffit alttarilla". Siitä vaivihkaa katselemaan ympärilleen ja tunnustelemaan millainen tyyppi on kyseessä.
Itse asiasas tämähän olisi hyvä tosi-tv-formaatti.
Minulle on käynyt näin muutama vuosi sitten. Olin kyllä juonut itseni niin kamalaan känniin että en pysynyt pystyssä... Myöhemmin herään alasti miehen vierestä.
Huomenta! Onks sulla mitään juotavaa?
Henkäisisin varmaan vilpittömän ällistyneesti: "Hoh - alaston mies!". Ja sitten tuijottaisin häntä niin hämillisenä päästä pen... varpaisiin, että mies vallan kiusaantuisi.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin raiskausilmoituksen
Perätön/vale rikosilmoituksen tekeminen on nykyään rangaistava teko, ja vaikka tulisi eilisestä "hoidosta" katumapäälle niin sen pitäisi kyllä kestää tai kannattaa opetella valitsemaan seuralaisensa vähän paremmin.
Ei voi myös tarkoittaa että ( ei älä lopeta) näinkin on oikeudessa todistettu.
Vierailija kirjoitti:
Etkä muistaisi eilisestä yhtään mitään.
Häipyisin mahdollisimman nopeasti, päättäisin että en juo niin paljon koskaan enää. Tuntemattomien naisten vierestä herätessäni ensimmäisenä olen mennyt kuselle ja suihkuun, pessyt hampaani jos olemme meillä ja mennyt takaisin sänkyyn jos nainen on vielä sängyssä. Esittäydytty, juteltu, naitu, vaihdettu puhelinnumeroita. Koskaan ei ole käynyt niin että en olisi muistanut mitään eilisestä, muutaman tunnin muistikatkoksia on kymmeniä.
Kysyisin mieheltä että kai muistit vetästä narusta ennenkuin teit temppus, vai onko se tampsu vielä inessä jossain.
Näin juuri, eli kaikki vastuu miehelle, itsellä ei ole omista tekemisistä mitään vastuuta...