Mitkä kahvimukit ostaisit nyt?
Mikä sarja olisi kiva? Mikä väri? Arkikäyttöön siis.
Kommentit (27)
Minäkin ostin muutama vuosi valkoisia Teema-mukeja 6 kpl ja värillisiä 4 kpl jostakin tarjouksesta vitosella kappale. Nyt ne värilliset ovat suositumpia ja kaikilla perheenjäsenillä on eri värinen muki kahvin/teen juomiseen.
Mies on ainut, joka juo kahvia, joten meillä on yksi keltainen Teema muki, joka on vain hänen käytössään.
Minäkin ostaisin Teemaa. Itselläni onkin niitä isompia Teema-mukeja. Harmi kun niitä ei saa monen värisinä. Arabian 100-vuotis mukejakin olen muutaman ostanut. Erityisesti pidän siitä 70-luvun mukista.
Osta jotain muuta kuin Teemaa, koska jokainen mielikuvitukseton näyttää niitä ostavan, mistä tämä ketjukin on osoituksena.
Niitä arabian suomi100-mukeja, valkoiset tavis teemat on aivan liian tylsiä, värilliset rumia ja muumimukit taas lapsellisia, mutta muotoilu ja koko on aika täydellinen arkikäyttöön. Suomi100-mukeissa on kivat kuvat, en tiiä ostaisinko samanlaiset vai kaikki erilaisia :D Marimekolla on myös kivoja jos budjetti sallii. Toisaalta ehkä ostaisin arkikäyttöön ihan vaan Ikeasta jotain kivoja ja halpoja ja paremmiksi sitten Marimekkoa tai jotain muuta arvokkaampaa..
Tykkään Marimekon "kaupunki"-kupeista, vaikkei muuten kyseinen merkki iskekään.
Villeroy & Bochin valkoiset Manoir mukit. Tyylikkäät ja kestävät, sopivat kaikki kuumiin juomiin. Villeroylla on outletmyymälä Kalliossa, normaalihintaisia saa ainakin Stockalta. Arabian uudet mukit, ne joissa on eri vuosikymmenten designeja, ovat myös aika kivoja. Rörstrandilla on myös yksi ihana valkoinen ohut muki, olisko Swedish Grace niminen.
Ostaisin viimein ne Myrnat. Oon halunnut niitä ihan kekarasta saakka (90-luvun alusta). Silloin mun mummi sanoi ettei niitä osta kuin vanhukset. No oon koko ikäni ollut syntymävanha, joten nyt haluan viimein ne.
Minulla on mustaa Teemaa. Olen ostanut siihen uusia osia Citymarketin ja Tokmannin tarjouksista. Aika usein noissa Teemat ovat tarjouksessa -25 % tai -30 %. Nytkin valkoinen Teema on Tokmannilla -30 %. Itse en pidä noista asioista valkoisina, näyttävät todella aneemisilta ja niissä näkyy myös lika ja kuluminen paljon tummaa helpommin.
Tai sitten voi osoittaa kunnioitusta perinteitä, satavuotista Suomea, omia esivanhempiasi ja koko kahvin- ja teenjuomisperinnetta kohtaa ja ostaa KAHVIKUPPIPARIT.
Tiedoksi, teille eilen syntyneille:"kahvikuppipari" on nimitys tassille ja kupille. Tassia tarvitaan siksi, ettei kupin alle jää rinkulaa.
Vierailija kirjoitti:
Osta jotain muuta kuin Teemaa, koska jokainen mielikuvitukseton näyttää niitä ostavan, mistä tämä ketjukin on osoituksena.
Sinun laillasi minäkin ostan aina sitä, mistä en tykkää. Tärkeintähän on, että on erilaista kuin muilla.
Olipas ylläri että kaikki tulevat ehdottamaan valkoista teemaa. Krooh...
Mulle kelpaa nämä nykyiset ihan hyvin arkikäyttöön. Niitä on noin 60 kpl, eivätkä ne ole mitään muumimukeja.
Arabian Teemaa valkoisena. Sopii kaiken kanssa.