Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postipaketin tilaus ulkomailta omaan postiin, menikö nyt oikein?

posteljooni
01.11.2017 |

Pyysin brittiläistä firmaa toimittamaan paketin suoraan omaan postiini ja kerroin heille postin osoitteen. Nyt sieltä tuli vahvistus, että paketti on lähetetty:

Minna Meikeläinen
Postin osoite

Mistä ne postissa tietää minun osoitteen ja lähettävät pakettikortin? Miten tää nyt meni....?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulleko ei ole ikinä ennen tullut postia?

Vierailija
2/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se sit joko jää poste restanteen tai palautuu saman tien. Yleensä kamaa netistä tilattaessa ilmoitetaan oma osoite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäkö ei siis ole muuta kuin sun nimi ja postin osoite? Ei ne voi postissa tietää minne ne sen pakettikortin lähettää!

Vierailija
4/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne varmaan brittifirmassa soittavat lähipostiisi Porvoon K-Markettiin ja kertovat sinne osoitteesi. Marketista soittavat postinjakelijalle ja neuvovat tien ovellesi.

Vierailija
5/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että palautuu postista suoraan lähettäjälle takaisin. 

Vierailija
6/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annoit postin osoitteen?

Vierailija
7/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko puhelinnumerosi?

Vierailija
8/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska meillä ei ole koskaan ketään kotona päivällä ja paketti olisi tullut suoraan ovelle. Ajattelin, että mieluummin käyn sen postista sitten kun ehdin.

Vierailija
9/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mielenhäiriössä päätit antaa postin osoitteen etkä omaasi?

Vierailija
10/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoitko puhelinnumerosi?

On sillä firmalla ainakin minun puhelinnumero.

Vierailija
11/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paketti tulisi suoraan muutoin kotiovelle eikä meillä ole ketään päivällä kotona. Pyysin ohjaamaan paketin suoraan kotipostiini ja annoin heille postin osoitteen. Luulin, että siinä näkyisi myös minun kotiosoite jotenkin että postista osaavat ohjata pakettikortin  minulle.

Vierailija
12/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska meillä ei ole koskaan ketään kotona päivällä ja paketti olisi tullut suoraan ovelle. Ajattelin, että mieluummin käyn sen postista sitten kun ehdin.

Jos ei ole ketään vastaanottamassa pakettia, jättävät ne ilmoituksen saapuneesta paketista ja vievät sen lähipostitoimistoon odottamaan.

Vierailija
13/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä jumala.

Vierailija
14/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paketti tulisi suoraan muutoin kotiovelle eikä meillä ole ketään päivällä kotona. Pyysin ohjaamaan paketin suoraan kotipostiini ja annoin heille postin osoitteen. Luulin, että siinä näkyisi myös minun kotiosoite jotenkin että postista osaavat ohjata pakettikortin  minulle.

No annoitko brittifirmalle myös kotiosoitteesi?

Vierailija
15/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on tätä uutta teknologiaa, kestää aikansa oppia. Vähän niin kuin hissin tai liukuportaiden käyttäminen.

Vierailija
16/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
17/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No annoitko brittifirmalle myös kotiosoitteesi?

Heillä on kotiosoitteeni myös, mutta pyysin lähettämään tämän paketin postiin, ettei se tule kotiovelle.

Vierailija
18/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta, porvoon posti on tottunut toimittamaan vastaavia lähetyksiä vaikka koko maahan.

Vierailija
19/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paketissa on seurantakoodi, seuraa sillä paketin kulkua ja käy kysymässä sitä postitoimistosta kun saapuu siinne.

Vierailija
20/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää. Tilauksiin annetaan oma osoite, ei postin! Onko siinä kuriiripalvelu, eli tuleeko paketti esim. TNT:llä, UPS:lla tai  DHL:llä? Jos paketti pitää kirjata, toimituksen voi allekirjoittaa vain Minna Meikeläinen, jota henkilöä tuski non postissa. Koska allekirjoituksesta ei saa mitään selvää kuitenkaan, voi sen varmaan helposti tulkita MM:ksi. Ota yhteyttä etukäteen sinne postiin ja selvitä tilanne.