Löytyykö pomosi verokoneesta? Kuinka moninkertaisesti hän tienasi sinuun verrattuna?
Kommentit (37)
Pomo löytyi, tienasi näköjään noin 400 000 euroa vuonna 2016. Oma vuosiansioni on noin 40 000 euroa.
Minun pomoni tienasi kuusinkertaisesti sen mitä itse tienaan, mutta hän on kyllä ansainnut palkkansa koska antaa työpaikan 11-henkeä ja maksaa meille näin myös meidän palkkamme.
Hyvä vaan kun hän tienaa, niin varmemmin säilyy myös oma työpaikkani.
Tienaa näemmä 120 000 enemmän kuin minä.
Mutta en ihmettele, sillä kaikki ei ole tästä työpaikasta, se pyörittää tässä sivussa omaa firmaa ja varmasti on ansainnut rahansa. Lisäksi sen vaimo on kotona ja lapset siinä aikuisuuden kynnyksellä, että ei se ihan kaikkea rahoja itseensä käytä.
4,5-kertaisesti tienaa näköjään. Omat tulot 70 000 euroa, eli en ihan peruspalkansaaja ole itsekään. Silti yllätti..
Pomo ei löydy kun ei edes ole suomalainen/asu Suomessa. Mutta tuntee kyllä olonsa menninkäiseksi tänään; yksi kaveripariskunta tienasi yhteensä 560 000€ ja toinen 240 000 pelkästään toisen puolison osalta. Yllättäen tässä vuosien varrella yhteinen vapaa-ajantekeminen on vähentynyt kun intressit ja mahdollisuudet intressien toteuttamiseen ovat niin eri sfääreissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tienasin enemmän kuin pomoni. Pomolla hieman parempi peruspalkka mutta ei tee iltoja, öitä tai viikonloppuja joten kokonaispalkka selvästi pienempi kuin minulla tai osalla työtovereistani.
Öö siis sekä pomosi että sinä löydytte Verokoneesta? Ja sinä muka teet noilla tuloilla jotain yötöitä? Tässä kysyttiin nimenomaan Verokoneesta löytyviä pomoja, ei sairaanhoitajia ja osastopäälliköitä.
Ei löydytä kumpikaan verokoneesta mutta näkeehän nuo verotettavat tulot muutakin kautta. Ennemmin teen yövuoroja kuin päivävuoroja riippumatta siitä kummasta tienaa paremmin. Ei ole kyseessä mikään sairaanhoitaja tai osastopäällikkö.
Miksi ylipäätään vastasit tähän, kun sinulta ei kysytty mitään? Kysyttiin, löytyykö porisi verokoneesta. Ei löydy, mutta silti väänsit itsesi paikalle kertomaan jotain täysin epäoleellista elämästäsi.
Löytyi toki. Nelinkertaisesti enemmän tienasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tienasin enemmän kuin pomoni. Pomolla hieman parempi peruspalkka mutta ei tee iltoja, öitä tai viikonloppuja joten kokonaispalkka selvästi pienempi kuin minulla tai osalla työtovereistani.
Öö siis sekä pomosi että sinä löydytte Verokoneesta? Ja sinä muka teet noilla tuloilla jotain yötöitä? Tässä kysyttiin nimenomaan Verokoneesta löytyviä pomoja, ei sairaanhoitajia ja osastopäälliköitä.
Ei löydytä kumpikaan verokoneesta mutta näkeehän nuo verotettavat tulot muutakin kautta. Ennemmin teen yövuoroja kuin päivävuoroja riippumatta siitä kummasta tienaa paremmin. Ei ole kyseessä mikään sairaanhoitaja tai osastopäällikkö.
Miksi ylipäätään vastasit tähän, kun sinulta ei kysytty mitään? Kysyttiin, löytyykö porisi verokoneesta. Ei löydy, mutta silti väänsit itsesi paikalle kertomaan jotain täysin epäoleellista elämästäsi.
Miten niin ei kysytty? Luepa uudestaan ketjun seitsemäs viesti, siinähän nimenomaan minulta kysytään. Sitähän nuo kysymysmerkit lauseiden perässä tarkoittavat että siinä lauseessa kysytään jotain. Ja koska viestiin on lainattu minun viestiäni, sillä perusteella voi olettaa että juuri minulta joku kysyy. Täysin epäoleellisiahan vastaukseni olisivat, jos tosiaan ei olisi kysytty. Opettele itse ensin sisäistämään lukemasi teksti ennen kuin yrität päteä.
20% enemmän, tosin pääomatuloja paljon, palkkatulot mua vähemmän.
Pomo ei löydy verokoneesta eli tienaa selkeästi vähemmän kuin minä, jonka nimi ja tulot kone kertoi.
Pomo löytyi ja noin nelinkertaisesti tienasi. Pomoni pomo tienasi 100-kertaisesti minuun verrattuna. Näköjään firmassa on tiettyjä henkilöitä, joiden työpanos korvataan hulppeasti. Harmi, etten kuulu heihin.
Yksikönjohtaja löytyy ja hän tienasi 15 kertaa oman palkkani.
Ei löytynyt, ihme kyllä. Aiempina vuosina on löytynyt ja tienaa n.2x enemmän ja on joka senttinsä ansainnut, vastuu on enemmän kuin tuplasti sen, mikä minulla. Vaikka tienaisi triplasti mitä minä, en hänen paikkaansa ottaisi.
Ei Attendon hoivakodin yksikönjohtajat mitenkään älyttömän isoja palkkoja saa. Eri asia on sitten Attendon isot pomot, hehän saa hyvää palkkaa ja varmasti jotakin bonuksiakin. Hoitajille sitten maksetaan huonompaa palkkaa kuin julkisella puolella vaikka kyse täysin samasta työstä.
Ketä kiinnostaa. Nyt ihan oikeasti.
Saattaa olla et tienaan melkein saman kun pomoni. Pomoni tekee 1 vuorotyötä ja minä 3 vuorotyötä. Joskus on kieltämättä jäänyt enemmänkin käteen kun pomolla. Moppia heiluttamalla paljon öitä, kaikki pyhät, ylitöitä ja käteen jäi 3000e.
Nämä ansioidenvertailuketjut ovat niin aaveen parasta.