Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?

????
31.10.2017 |

Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?

Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:

Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?

Kommentit (3225)

Vierailija
2861/3225 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tutustunut muuten täydelliseen velhomieheen mutta hänen sauvankäyttötaitonsa ovat olemattomat mitä tulee sukupuolielämäämme. Mitä teen?

Kokeile kirousloitsulla ottaa miekkonen haltuun ja pakottaa tämä tekemään mitä haluat väkisin. Se on modernia ja naisellista noitanaisen elämää! Ei velhomiesten elämillä tai tarpeilla ole mitään väliä, niin sanoo feministinoitien ideologia.

Vierailija
2862/3225 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylypahkan räyhähenki Riesu varastaa tunnetusti tyttöopiskelijoiden pikkareita. En tiedä miksi, koska mitä hän niillä tekee? Välillä Riesu jättää pikkareita ympäriinsä, täynnä ektoplasmaa. Mitä hikisemmät tai alun perin limaisimmat pikkarit, sitä varmemmin niissä on Riesun nonkorporeaalisia eritteitä.

Tylypahka oli kyllä sairas paikka opiskella noitana.

#witchestoo

Rohkelikon tyttöjen tupaan pääsivät jostain syystä myös pojat, ainakin se Potterin kutale ja kätyrinsä Weasley olivat jatkuvasti Hermionen pedissä kun minä Tylypahkassa opiskelin. Häiritsivät ja tuijottivat riettaasti, näkivät kerran minun vaihtavan  yöpukuun ja Ronilla seisoi! Hän hiveli vain etumustaan ja teki perverssejä eleitä sormillaan, työnsi sormea toisten sormien väliin!

#witchestoo

Mikä pakko sinun oli mennä teini-ikäisten poikien eteen vaihtamaan yöpukua? Hitaasti ja viekoitellen, vai? Totta kai teinivelhot tuijottavat, jos teininoita riisuu heidän edessään! Ja jos ei teini-iässä sauva nouse vaikka tuulen hipaisusta, niin jo olisi ihme. Ron todennäköisesti talletti antamasi näyn mieleesi ja sen jälkeen hinkkasi sauvaansa niin kauan, että se kuivui ja käsi kramppasi.

Tiedoksi vanhemmillekin noidille: jokainen teinivelhopoika miettii, millaista olisi työntää sauvaansa teidän mekkoonne, ihan jokainen, vaikka olisitte jo kypsässä iässä eli toisin sanottuna lähempänä klassista satujen noita-akkaa. Jos velhokouluun sattuu joku nuori sijaisnoita, niin voi sitä nousseiden sauvojen määrää! Se on ihan biologiaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2863/3225 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän profeetta:

Taikaministeriö laittanut koko auroriviraston tutkimaan sitä, kuka vuosi todellisen elämän kuolonsyöjäperheen salat jäsenille addamsin perhe elokuvissa!!!! Harry Potter johtaa juuri paljastuneen skandaalin tutkintaa!!!!

- Olenko ainoa joka ihmettelee, että kautta hiinokan mitä on meneillään? Nuo leffathan on julkaistu jo vuosina 91 ja 93.. Ja ministeriö havahtuu addamsien touhuihin/vuotoon jästimaailmaan vasta nyt?

Vierailija
2864/3225 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tutustunut muuten täydelliseen velhomieheen mutta hänen sauvankäyttötaitonsa ovat olemattomat mitä tulee sukupuolielämäämme. Mitä teen?

Ei auta muu kuin ottaa sauva omaan käteen.

Vierailija
2865/3225 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä, jätänkö tuon (siaksi muuttamisen kyllä ansaitsevan) miehen?

Ongelma on seuraava:

- Jo ensitreffeillä äijä sai tietää, että olen vampyyri. Asia ei "kuulemma missään vaiheessa" seurusteluaikoina vaivannut!

Nyt muutettiin 5 vuoden jälkeen yhteen, äijä tahallaan herättää aamuisin s**tana klo 8 pintaan - aivan viimeistään!!

Jokaikinen, siis JOKAINEN makkarin verho on mielenosoituksellisesti ja kovaa avattava.

Itse nukun välillä kavereilla (vampyyrejä) hekin ja öisin olen muutenkin paljon kavereilla tai kävelyllä tms, ihan vain jotta että mies saa VARMASTI nukkua!!!

Mielipiteitä, onko suhde tuhoon tuomittu ja pitäisikö jättää tuo sika? En jaksa enää, ihan totta.

Yhteen muutosta vuosi ja vuoden jälkeenkin elämä on tätä ettei koskaan saa omassa kodissaan nukkua!! Huoneitakin ja tilaa riittäisi, eli siitäkään ei ole kyse:(

Vierailija
2866/3225 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan lukenut Luodikin uusinta kirjaaTom Valedro vääriymmärretty orpo vai kaikkein aikojen julmin pimeyden ruhtinas? 

Minä luin, oli erittäin hyvä ja silmiä avaava. Valedron elämähän lähti jo ennen hänen syntymäänsä kurjaan suuntaan - lapsiparka oli siihen viaton. Syntyi puhdasverisen äidin suhteesta jästiin lemmenjuoman avulla, isä jätti raskaana olevan äidin kun tämä lopetti lemmenjuoman antamisen luullen naivisti miehen jo rakastavan tätä.

Ja sitten äiti kuolee synnytyksessä ja poika elää elämänsä ensimmäiset 11 vuotta jästien orpokodissa. Kunnes Dumbledore hakee hänet tylypahkaan, ottaa silmätikukseen eikä tue poika parkaa. Dumbledore kun oli sitä mieltä, ettei lapsi joka on siitetty tuollaisesta suhteesta (lemmenjuoman vaikutuksen alaisena) kykene ikinä tuntemaan rakkautta..

Mitä tämä kertoo Dumbledoren julmasta ajatusmaailmasta lapsiparkaa kohtaan?

Vierailija
2867/3225 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttäviä juttuja monet. Eikö aivoista irtoa muuta kuin kieroa seksiä ja muita navanalusjuttuja? Kertoo kirjoittajistaan kaiken.

Vierailija
2868/3225 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätänkö miehen jota rakastan, mutta joka on itkettävä sika?? kirjoitti:

Mielipiteitä, jätänkö tuon (siaksi muuttamisen kyllä ansaitsevan) miehen?

Ongelma on seuraava:

- Jo ensitreffeillä äijä sai tietää, että olen vampyyri. Asia ei "kuulemma missään vaiheessa" seurusteluaikoina vaivannut!

Nyt muutettiin 5 vuoden jälkeen yhteen, äijä tahallaan herättää aamuisin s**tana klo 8 pintaan - aivan viimeistään!!

Jokaikinen, siis JOKAINEN makkarin verho on mielenosoituksellisesti ja kovaa avattava.

Itse nukun välillä kavereilla (vampyyrejä) hekin ja öisin olen muutenkin paljon kavereilla tai kävelyllä tms, ihan vain jotta että mies saa VARMASTI nukkua!!!

Mielipiteitä, onko suhde tuhoon tuomittu ja pitäisikö jättää tuo sika? En jaksa enää, ihan totta.

Yhteen muutosta vuosi ja vuoden jälkeenkin elämä on tätä ettei koskaan saa omassa kodissaan nukkua!! Huoneitakin ja tilaa riittäisi, eli siitäkään ei ole kyse:(

Oletko nainen vai puhpallura?

Pyydä jotakuta noitaa taikomaan tuo ketku siaksi tai muuta itse se sika vampyyriksi vaikka tahtomattaan!

Oppiipahan taatusti olemaan sen jälkeen....

Vierailija
2869/3225 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikapaljous:(

Vierailija
2870/3225 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin Tylyahon kansallispuvun. Voisiko joku tehdä minulle Tylyahon kansallispuvun? Mistään ei löydy ja etsin ihmistä joka tekisi minulle Tylyahon kansallispuvun. Onko täällä ketään joka tekisi minulle Tylyahon kansallispuvun?

Vierailija
2871/3225 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä räyhääjä kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
2872/3225 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin jästien sisustusohjelmia. Mikä se taika oli millä saa kaikki huonekalut ja seinät kätevästi muutettua valkoisiksi?

Vierailija
2873/3225 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin jästien sisustusohjelmia. Mikä se taika oli millä saa kaikki huonekalut ja seinät kätevästi muutettua valkoisiksi?

Maisardium Torppausa?

Vierailija
2874/3225 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri Potta

Vierailija
2875/3225 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Tyttäreni on velho!

Vierailija
2876/3225 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rowlingille kommentteineen terveisiä vaan ...seestä. 

Vierailija
2877/3225 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jästi

Vierailija
2878/3225 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/4282208/muita-jotka-eivat-pida-harry-po…

Petunia Dursley asialla? 

Onneksi kuulun velhomaailmaan, enkä ole katkera jästi. 

Vierailija
2879/3225 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4282208/muita-jotka-eivat-pida-harry-po…

Petunia Dursley asialla? 

Onneksi kuulun velhomaailmaan, enkä ole katkera jästi. 

Kyllä pelottaisi olla kuraverinen. Pimeyden lordi ei pidä tuollaisesta puheesta alkuunkaan! 

Vierailija
2880/3225 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaava velhomies kysyi olenko hiekannut tai mustannut itseäni.