Av-palstan suuri Halloween-juhla. Minkälaisessa asussa saavut paikalle?
Tervetuloa! Astukaa peremmälle! Asu on vapaa. :)
Kommentit (331)
Pakko tulla Jeesuksena kun Saatanakin tulee kuuluu työkuvioon
Tässä puvussa tietenkin arvoisa väki....... https://pbs.twimg.com/media/BhPXJF1IQAA-J4C.jpg:large
Vierailija kirjoitti:
Tulen siinä kapsäkissä minkä nimeä en muista, se minkä sisällä vauvat voi nukkua kylppärissä!
Syytikkä!!! Se se oli, sen laitan päälleni 💖
Mine ole Borat. Täsä asussa tule viettelemeen kaikki naiset. Ole vastustamato alfamees.
https://i.pinimg.com/736x/56/71/8b/56718bcb254d70e604efed37a28674fe--bo…
Tulen nilkat paljaina, Kånken selässä ja Jopolla ajaen.
Isis ja Mutsis - pariskuntana - eli suominainen kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa ap!
Kerrankin avaus, jossa vaan pääasiassa yläpeukku viuhuu ja kaikki ovat omista heikkouksistaan tai näkemyksistään huolimatta tervetulleita.
Itse kiidän paikalle työttömyyskorvaukseni matkalippuun uhraten ja matkalla itseäni julkisesti työnvieroksujsksi ruoskien.
Voisitteko kaikki huutaa minulle iloisesti "MEE TÖIHIN!" , kun saavun kohta ovesta sisään?
MEEEEEEE TÖÖÖÖÖÖIIIIIHIN !! (serpentiinit lentää ja uutispommit paukkuu, Nalle Wahlroos kättelee sinut sisään)
Hyvä ap, loistojuhlat! Jouluna seuraavat? Ja isommat. Jouluteemalla titenkin. Näin rentoa kuin Halloweeninä ei voi olla...
Tlen suvakkina ja päästän kaikki mamut ilmaiseksi sisää.
Vierailija kirjoitti:
Tulen nilkat paljaina, Kånken selässä ja Jopolla ajaen.
Tuu vaan! Täällä ei papereita poket kysele. Otatko siiderin?
Näin Jeesuksena kyselen onko tietoa paljonko hiilihankoporukkaa on tulossa niin tietää ottaa legioonaa enkeleitä mukaan sitä mukaa.
mulla on 3 vaihtoehtoo: saavun joko omana itsenäni eli noita-akkana. Liimaan vain tehosteeksi syylän nenänpäähän ja pari irtokarvaa leukaan.
Muina vaihtoehtoina pizza Enrico ja Uuno. Kallistun ehkä Uunoon, paidan takia, se on sopivan ilmava, koska juhlissa tulee kuitenkin kuuma.
Olisin ehdottomasti 200g makaronilaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Tlen suvakkina ja päästän kaikki mamut ilmaiseksi sisää.
Hyvä veto! Nyt alkaa syntymään asetelmia
Minäpä tuunkin joensuulaisena wannabe-mormonina!
T: Maito-Jaana
Mä tuun yhdellä rullaluistimella liukuen
Pukeuduin kerran noita-akaksi. Oli viitta, noitahattu hiuksineen, naama maalattu ja iso koukkunenä känsineen..
Kaikki naiset tuijotti mua kauhistuneena juhlissa! Jokainen naisista oli näet tiukassa asussa, johon kuului häntä ja päässä oli panta missä korvat. Rohkeimmat oli maalanneet pienen mustan nenän ja viikset. Suosituin oli siis kissalook...
Vasemmistonuoreksi. Näytän kaikille valokuvia safarireissulta iphoneltani. Kun joku kysyy miten menee töiden etsintä pidän luennon siitä, että blogini kirjoittaminen on nyt tärkeää yhteiskunnallista toimintaa. Loppuillasta punaviinipulloni tyhjentyessä alan valittamaan siitä, kuinka kadehdin niitä Kuusisaaren kämppiä.