Av-palstan suuri Halloween-juhla. Minkälaisessa asussa saavut paikalle?
Tervetuloa! Astukaa peremmälle! Asu on vapaa. :)
Kommentit (331)
Me ollaan sotanorsu ja suohirviö. Olemme tulossa, tanner tömisee jo.
Tulen omana itsenäni mutta norpan ja emättimen kanssa.
Just tätä juhlaa varten ostetussa kuvitteellisen kulttuurini edustusasussa. Oli huikean kallis, mutta sain massit sossusta harkinnanvaraisena, niinkuin muutkin kulttuuriensa edustajat saavat. Tosin minun piti verrata tilannetta ensin näihin. Lisäksi vetosin perheenyhdistämiseen, koska onhan av kuin perhe? Tietysti pyysin myös hieman rahaa koko porukan nimissä, mutta käytän ne vain itseeni esim. puhelimen ja uuden kulkupelin muodossa, koska muissakin kulttuureissa yhteiseksi tarkoitettuja avustuksia voi vain itseensä käyttää.
Hyvää halloweeniä heimoveljet!
Tiaiseksi. Kihiksiä housuissa. Huhuilen näkyisikö A:ta tai PP:tä vai mitä näitä nyt oli. Muistutan kaikille että en halua lapsia ja kyselen tulisiko joku jouluksi kotiin kanssani äidin luokse käymään.
Foliohattu päässä ja etupeppu paljaana.
Sipiläksi. Tai Porvoon pormestariksi. Tai Putinin trolliksi. En osaa päättää! Laitan kuitenkin juoksuhousut, koska tulen salin kautta.
Tulen siinä kapsäkissä minkä nimeä en muista, se minkä sisällä vauvat voi nukkua kylppärissä!
Max-koiraksi tai viinilasiksi pellon reunalla.
Pääsenkö minäkin mukaan, vaikka olette kaikki trollaajia ja ette puhu totta?
Tästä minä niin mieleni pahoitan, koska av on minulle elämää suurempi totuus, jossa minäkin saan päteä ja besserwisseroidä.
Vaikka minua yleensä häiritsee kaikki läpänheittäjät ja muut pelleleilijät, niin nyt halloweenin kunniaksi hellyn ja kaivan jostain hyvin syvältä sielustani pienen murusen rentoa ja chilliä mieltä.
Mutta vain tämän kommentin ajaksi!
Sitten alan hermoilemaan ja närkästymään kaikille joille on vähäänkään pilkettä kommenteissaan.
Eli vain asiatekstiä, kiitos.
-takakireä totuudentorvi
Kilttimieheksi. Käyn alkuillasta tuputtamassa ilmaista drinkkiä raskaana olevalle naiselle ja kun hän kohteliaasti kieltäytyy, menen nurkkaan mököttämään loppuillaksi ja mutisemaan pyhästä vulvasta.
Perseet olalla ja pää kainalossa.
Tulen jättiläispeniksenä paikalle. Pukuun kuuluu myös käsipumppu ja kun pumppaan niin roiskuu mäl....
Mahtavaa ap!
Kerrankin avaus, jossa vaan pääasiassa yläpeukku viuhuu ja kaikki ovat omista heikkouksistaan tai näkemyksistään huolimatta tervetulleita.
Itse kiidän paikalle työttömyyskorvaukseni matkalippuun uhraten ja matkalla itseäni julkisesti työnvieroksujsksi ruoskien.
Voisitteko kaikki huutaa minulle iloisesti "MEE TÖIHIN!" , kun saavun kohta ovesta sisään?
Tulen Saatanana ja pilaan koko juhlan.
Tulen alastomana kroppa öljyttynä.
Pukeudun synnytysteltaksi!