Av-palstan suuri Halloween-juhla. Minkälaisessa asussa saavut paikalle?
Tervetuloa! Astukaa peremmälle! Asu on vapaa. :)
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pukeutua kilttimieheksi, mutta en tiedä miten mun pitäisi pukeutua. Ideoita?
Kilttiin.
Saavun Muumio Irstalaksi pukeutuneena ja tyrkytän pitkää, peittävää heilimishametta kaikille lisääntymisikäisille.
Saavun paikalle kaasunaamari päässä, koska en siedä hajuvesiänne, dödöjänne enkä partavesiänne.
Piilottelen salaa buffetpöydän ruokiin vehnäjauhoja, pähkinöitä ja maitoa. Nauran makeasti "allegioillenne" ja korvien välissä oleville yliherkkyyksillenne! Eihän täällä edes haise pieru!
Pukeudun tamponiksi. Ihmiset ihmettelevät perässäni tulevaa mätä hajua mutta se johtuu siitä että olen unohtanut tamponin sisääni viikoksi. Tai pariksi mutta kuka niitä laskee. Eihän me turhan tarkkoja tavarastamme olla eikä sitä joka päivä pestä tai kosketella. Tänään kyllä toivon että kävisi flaksi, kunnes muistan etten harrasta seksiä. Ja näin tamponi unohtuu taas ainakin viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun tamponiksi. Ihmiset ihmettelevät perässäni tulevaa mätä hajua mutta se johtuu siitä että olen unohtanut tamponin sisääni viikoksi. Tai pariksi mutta kuka niitä laskee. Eihän me turhan tarkkoja tavarastamme olla eikä sitä joka päivä pestä tai kosketella. Tänään kyllä toivon että kävisi flaksi, kunnes muistan etten harrasta seksiä. Ja näin tamponi unohtuu taas ainakin viikoksi.
Etköhän mahdu kuukupin kanssa parvekkeelle kokemuksia vaihtamaan.
Saavun paikalle taostelukoirana.
Pompin platformit jalassa ja keijusiivet selässä diskojumppapallon päällä sisään ja laulan monotonisesti putkeen kolmea euroviisulauluani.
Sarjamurhaaja Aileen Wuornosina tai Joanna Dennehynä.
Ei tarvitsis muuttaa juuri omaa olemusta.
Tai klowni. Klownit pelottaa kaikkia.
Pukeudun koirankakkapussiksi vaikkei kevät olekaan.