Av-palstan suuri Halloween-juhla. Minkälaisessa asussa saavut paikalle?
Tervetuloa! Astukaa peremmälle! Asu on vapaa. :)
Kommentit (331)
Tulen jänniksen karvaisina pakaroina ja nousen ja lasken vuorotellen (humalaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Majava
Rämemajava, vai?
Luulit ilmeisesti olevasi nokkela, mutta juuri tuota alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti.
Kyllä. Säästin näpyttelyssä. Yst terv majava.
Raskaana olevana naisena joka maistelee viinilasista.
Tangoprinssi Reino Nordiniksi pukeutuneena
Olen se, joka huhuilee "Höö" saunassa....😱
No saako tänne marssia varusmiespuvussa ?
Viimeksi ku menin niihin yksiin kinkereihin, niin oli iltalehet ruvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin Jeesuksena kyselen onko tietoa paljonko hiilihankoporukkaa on tulossa niin tietää ottaa legioonaa enkeleitä mukaan sitä mukaa.
Ihan niinku Luciferi ois tuosa pystybaarissa tiskillä kuiskinu, että 666 pikkuperkelettä ois matkalla.
Tokko sitä Jessen perässä ainaki saman verran valkosiipistä.
Kyllä tähän Paavinkin on tultava
Vierailija kirjoitti:
Aaveena.
Tää on hyvä.😁
Tulen ikäerohullun/teinijankkaajan iloksi parikymppisenä, jolla kolmikymppinen mies.
Tungen kädet takapuoleen jobka tuloksena perseiset kädet.
Kietoutuneena mänkkipyyhkeeseen.
wt-yksinhuoltaja Kontulasta. Liian pieni Lidlin toppi, josta rinnat pursuavat, alaosana veluuriverkkari ja lenkkarit. Peroksidivalkaistu tukka, ja sen päälle violetti väri, irtoripset ja rööki roikkumassa huulesta. Kaula tatuoitu tökerösti. Kainalossa joku tummempi maahanmuuttaja.
Mä ja frendi tullaan kohta Kalevauvana, on mandoliinit mukana.
Vierailija kirjoitti:
Tulen ikäerohullun/teinijankkaajan iloksi parikymppisenä, jolla kolmikymppinen mies.
Pidän huolen että illastanne tulee helvettiä. On sairasta, että aikuinen mies sekaantuu parikymppiseen teiniin.
T. Teinihullu
Onks kukaan laskenu paljonko meitä on...?
Paljon tänne ap mahtuu?
Meinaan että noi Alakerran ja Yläkerran ukot toi aika köörit mukanaan ja tuskin maahanmuuttajiakaan aivn vähän paikalla on. Vasemmistokin tuntuu olevan hereillä. Niin ja Nalle on tuonu varmaan lastin häntäporvareita.
Viddu mitkä bailut! Vuoden kovimmat.
Sori etta ma olen muoha.
Justiisa on niin huva lenkkeilukeli tuola pusikoiten seasa.
Ma lahin heti ku kuulin etta nu on bile. Vielako ma paasen sisa, vai meenko takas juoksutrigo bongaan?
- Achmed