Mitä sinä muuttaisit omassa ulkonäössäsi?
Kaventaisin nenää, lyhentäisin nenän pituutta, laskisin hiusrajaa, kaventaisin iiriksen leveyttä piilolinsseillä, nostaisin alaluonta ja laskisin yläluonta luonta niin että se peitäisi valkuiaista, nostaisin yläleukaa.
Kommentit (45)
Minulla on toinen silmäluomi raskas, toinen normaali. Ärsyttävää meikata, kun rajaukset ja luomiväri näyttää ihan epäsymmetrisiltä. En uskalla mennnä silmäluomileikkaukseen. Olen parikymppinen, eli todennäköisesti luomi lurpsahtaa vielä enemmän myöhemmin..
Lisäksi haluaisin eroon reisissä ja takapuolessa olevista kirkuvanvalkoisista tiikeriraidoista, jotka tuli viitisen vuotta sitten vaikken lihonut tai ollut raskaana. Raskausarpien takia en kehtaa näyttäytyä bikineissä/uimapuvussa, vaikka muuten olen normaalipainoinen.
Sen etten ontuisi. Vaikka hyvin olen pärjännytkin , eikä tarvitse pyörätuolia mutta loppuisi toisten ihmisten irvailu minua kohtaan.
Näillä pikku muutoksilla minusta saisi ihan kivan näköisen:
-paksummat hiukset, mielellään punertavat väriltään
-isommat silmät
-kapeampi, sirompi nenä
-valkoisemmat hampaat
-täyteläisemmät huulet
-isommat rinnat
-kapeampi vyötärö ja kauniimpi alavatsa
-muodokkaampi takapuoli
-10 cm pidemmät sääret
-ikävät luomet pois
-yksi ruma iso arpi pois
Jos saisin nuoruusaikojen viiltelyarvet pois niin en tsrvitsisi mitään muuta
Minä taas ajattelen ja koen asian niin, etten voi katsoa oikein ketään silmiin, koska en halua tulkita signaaleja siitä ettei vastapuoli voi katosa minua koska olen niin ruma.