Mitä sinä muuttaisit omassa ulkonäössäsi?
Kaventaisin nenää, lyhentäisin nenän pituutta, laskisin hiusrajaa, kaventaisin iiriksen leveyttä piilolinsseillä, nostaisin alaluonta ja laskisin yläluonta luonta niin että se peitäisi valkuiaista, nostaisin yläleukaa.
Kommentit (45)
Ihon värisävy voisi olla hiukan tummempi. Sellainen oliivi-iho. Silmäni on tylsän harmaat, muuttaisin ne joko vaaleanruskeaksi, jäänsiniseksi tai smaragdinvihreäksi. Rintojen koosta puolet pois, olisi kivempi urheilla ja esteettisesti kauniimpi näky muutenkin. Pituutta kinttuihin. Astetta lyhyempi nenänpää, etten näytä nauraessa Pinokkiolta. 19-vuotiaana otetun pienen tatuoinnin poistaisin (aihe on hyvä, mutta tekijä oli huono -> kuva on hieman suttuinen).
Vierailija kirjoitti:
-30kg
Pidemmät ja paksummat hiukset
Kiinteämmät tissit ja vatsa
Pulleampi peppi
Sirompi nenä
Matalampi otsa
Erimallinen suu, kauniimpi hymy
Valkoisemmat hampaat
Paksummat huulet
Parempi iho ja vähemmän ryppyjä
Eriväriset silmät
Isommat silmät
Sirompi kaula
Nätimpi alapää
Miten suu voi olla erimallinen? Tarkoitatko huuia ja botoksia? Miksi naiset ottavat botoksia? Tuoko se ikäänkuin ryhtiä huuliin ja ehkä karvanverran nostaa niitä ylemmäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-30kg
Pulleampi peppi
Sirompi nenä
Matalampi otsa
Valkoisemmat hampaat
Paksummat huulet
Eriväriset silmät
Isommat silmät
Sirompi kaula
Nätimpi alapääMiten suu voi olla erimallinen? Tarkoitatko huuia ja botoksia? Miksi naiset ottavat botoksia? Tuoko se ikäänkuin ryhtiä huuliin ja ehkä karvanverran nostaa niitä ylemmäs?
Monesti näkee ihmisten ulkonäössä sen (kuten juurikin huulien osalta), että ihmiset elävät vahvasti julkisuudessa muodostuneiden mielikuvien vallassa. Ulkonäköhän on pääasiassa tiedettä, matematiikkaa ja mittasuhteita. Toki ihmisen havainnot kykenevät jäljittämään sen havaintojensa perusteella melko tarkasti.
Paksut, kiiltävät hiukset.
Nyt Jone Nikula -tukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-30kg
Pulleampi peppi
Sirompi nenä
Matalampi otsa
Valkoisemmat hampaat
Paksummat huulet
Eriväriset silmät
Isommat silmät
Sirompi kaula
Nätimpi alapääMiten suu voi olla erimallinen? Tarkoitatko huuia ja botoksia? Miksi naiset ottavat botoksia? Tuoko se ikäänkuin ryhtiä huuliin ja ehkä karvanverran nostaa niitä ylemmäs?
Botox on hermomyrkky, jota otetaan yleensä häivyttämään juonteita, esim. otsasta (lihas ei jännity, juonnetta ei synny). Huuliin laitettavat täyteaineet on ihan muita happoja.
En vaihtais mitään, tykkään tästä kehosta ja naamasta. Harmi vaan, miehet ei vaikka olenkin hoikka jne. Olen kai loppuelämän yksin.
Ei, en muuttaisi mitään. Tein jo aiemmin sellaisen valinnan etten muuta mitään ja olen tyytyväinen valintaani.
Haluaisin ehdottomasti tuuheamman tukan, noin 20 kiloa painoa pois ja isommat rinnat.
No näin aluksi: Nenä hiukan kapeammaksi, täyteläisemmät huulet ja suu kokonaan uusiksi, etuhampaisiin laminaatit koska kuluneet ja paikattu liian kellertävällä aineella lohkeamat, 7 kg pois painosta ja nuoruuden vartalo takaisin kaikilta muilta osin. Sirommat kämmenet ja jalat. Pattipolvet pois, venynyt vatsanahka takas nuoruuden mittaan. Erimuotoinen leuka. Tästä vois alottaa
Olen nelikymppinen ja olemme naureskelleet tätä asiaa saman ikäisten kavereiden kanssa muutaman kerran pienessä maistissa ollessamme. Oma ajatukseni on ollut, että olen aika tyytyväinen, vaikka jonkun toisen mielestä korjattavaa olisi paljonkin.
Ylipainoa on jonkun verran, mutta en usko olevani laihempana yhtään onnellisempi, joten siihen en juuri kajoaisi. Naama taas on juuri minun näköiseni, yhden luomen saatan käydä pois otattamassa jossakin vaiheessa jos jaksan, vielä en ole jaksanut. Hampaani on oiottu lapsena ja nuorena, nyt olen vain pitänyt ne siistin näköisinä ja terveinä. Kaksoisleuan voisi kyllä kiristää näkymättömiin. Silmät, nenä, kasvonpiirteet, hiukset ovat ihan ok kun hymyilen, joten hymyilen paljon. Siinäpä se nyt, viiden vuoden päästä ajatukset ovat ehkä toisin.
Silmäpussit veke ja päähän lisää hiuksia, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
No näin aluksi: Nenä hiukan kapeammaksi, täyteläisemmät huulet ja suu kokonaan uusiksi, etuhampaisiin laminaatit koska kuluneet ja paikattu liian kellertävällä aineella lohkeamat, 7 kg pois painosta ja nuoruuden vartalo takaisin kaikilta muilta osin. Sirommat kämmenet ja jalat. Pattipolvet pois, venynyt vatsanahka takas nuoruuden mittaan. Erimuotoinen leuka. Tästä vois alottaa
Varaa yksityishammaslääkäri ja kerro, että haluat hymyn kuntoon. Niin minäkin tein ja kahden käynnin jälkeen olen taas hymyillyt! Hammaslääkäri vaihtoi väärän väriset paikat oikean värisiin, hioi ja soodaputsasi etuhampaat niin, että niistä tuli kuin uudet. Maksoin siitä alta parisataa ja kyllä oli jokaisen euron väärti. Ennen hymyilin vain silloin kun muut olivat kaukana, nyt hymyilen vaikka ihminen olisi puolen metrin päässä, niin nättiä tuli.
Ylimääräinen läski pois, ryhdikkäämmät rinnat, pienempi otsa ja symmetriset silmät. Muutama suuri luomi olisi kiva saada myös pois. Pikkuhiljaa koitan treenailla, mutta pakko oppia otsan, luomien ja silmien kanssa elämään.
Kaikki arvet pois, joista suurin osa raskausarpia eri puolilla kehoa. Ne on tulleet jo teini-iässä (paitsi vatsaan raskauksien seurauksena). Lähinnä näkyvät kyllä tietyssä valossa, mutta kyllä ne häiritsee kun ovat matalampia kuin muu iho.
Täyteläisemmät ja pyöreämmät rinnat, pienemmät nännipihat.
Selluliitti pois.
Paksummat ja vahvemmat suorat hiukset.
Ihan hieman kapeampi ja suorempi nenä.
Sitten olisi tosi hyvä! Toki voisi olla myös vähän kiinteämpi ja himpun lihaksikkaampi, mutta nuo edelllä mainitut kohdat on ne kohdat kuitenkin, että jos ne muuttaisi niin olisin toooosi tyytyväinen. :)
25 senttinen muna pienemmäksi normaaliksi 10cm kokoiseksi.
- Hieman lisää pituutta, mieluiten juuri jalkoihin (sääriin).
- Myös sormiin pikkuisen lisää pituutta kans!
- Hyvä ja puhdas iho. Teini-iästä asti ollut taipumusta akneen, sekaiho mutta pintakuiva. Tosi hankala hoitaa.
- Silmäpussit pois. Tää on ehkä se, jonka muuttaisin jos saisin muuttaa vaan yhden asian. Erottuvat selvästi vaikka yritän meikata ne piiloon ja inhoan niitä.
- Selluliitti pois myös.
Tuossa nyt ne tärkeimmät. Tietysti voisin myös ottaa hieman täyteläisemmät huulet ja hieman erottuvammat silmäluomet jotta silmämeikki näkyisi paremmin. Jos oikein alan itseäni tutkimaan, löytäisin varmasti paljon muutakin korjattavaa, mutta sen sijaan yritän keskittyä kasvattamaan itseluottamustani ja olemaan tyytyväisempi itseeni tällaisena kuin olen. Loppujen lopuksi saan ulkonäöstäni paljon kehuja ja niinkuin me varmasti jokainen - taidamme itse olla itsemme pahimpia arvostelijoita.
Vierailija kirjoitti:
25 senttinen muna pienemmäksi normaaliksi 10cm kokoiseksi.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
- Hieman lisää pituutta, mieluiten juuri jalkoihin (sääriin).
- Myös sormiin pikkuisen lisää pituutta kans!
- Hyvä ja puhdas iho. Teini-iästä asti ollut taipumusta akneen, sekaiho mutta pintakuiva. Tosi hankala hoitaa.
- Silmäpussit pois. Tää on ehkä se, jonka muuttaisin jos saisin muuttaa vaan yhden asian. Erottuvat selvästi vaikka yritän meikata ne piiloon ja inhoan niitä.
- Selluliitti pois myös.
Tuossa nyt ne tärkeimmät. Tietysti voisin myös ottaa hieman täyteläisemmät huulet ja hieman erottuvammat silmäluomet jotta silmämeikki näkyisi paremmin. Jos oikein alan itseäni tutkimaan, löytäisin varmasti paljon muutakin korjattavaa, mutta sen sijaan yritän keskittyä kasvattamaan itseluottamustani ja olemaan tyytyväisempi itseeni tällaisena kuin olen. Loppujen lopuksi saan ulkonäöstäni paljon kehuja ja niinkuin me varmasti jokainen - taidamme itse olla itsemme pahimpia arvostelijoita.
En ymmärrä miski asioista muotoillaan sellaisia myyttejä esim ihmisten tasa-arvoon liittyen, kun se on konkretiaa.
Haluaisin samankokoiset silmät :( Itse huomaan, että silmäni ovat todella erikokoiset ja muut huomaavat vasta kun katsovat tarkkaan...Lisäksi haluaisin isommat rinnat. Haluaisin näyttää "tavalliselta", mutta minulla on jotenkin persoonalliset piirteet, joita on kyllä ylistetty ja ketään ei tunnu häiritsevän vaan päinvastoin, mutta itse en tykkää :(
Tahtosin sen olevan niin, vaikka ruumiini olisi naulattu niin sieluni olisi vapaa.