Mies meni aamulla puntarille ja katsoi sitten minua :((((((
sen jälkeen nosti minut ilmaan kainalosta ja pepusta kuin lapsen, eikä päästänyt alas, vaan astui takaisin siihen puntarille!! Nyt jos se osaa laskea, tietää paljonko painan... ITKEN!!
Kommentit (16)
Oot aika hassu höpönassu. Mitä väliä niillä numeroilla on? Tärkeintähän on se, miltä näyttää - jos sekään.
Mikä tässä nyt oli se ongelma? Miksi mies ei saa tietää paljonko sinä painat?
Eli painatte yhteensä korkeintaan 120kg. Eipä ole ongelmaa.
Miksi mies nostaisi sinut kanssaan vaa'alle, ellei hän osaisi laskea? Mikä muu tarkoitus tuolla voisi olla?
Ei hätää, jos on yhtä fiksu kuin emäntänsä niin tuskin osaa noin vaikeita laskutoimituksia.
Jos oikeasti noin teki, niin aika uskomatonta. Oletan että kielsit ja kerrot ettet halua, koska asiasta on sinulla paha mieli ja näin ollen, hän toimi todella väärin. Ei toista saa retuuttaa kuin pahaista nukkea ja jos et halua painoa kertoa, eipä hänen ole oikeutts sitä väkisin ottaa selville.
Kertoiko syytä, miksi välttämättä haluaa tietää painosi? Kärsitkö nyt tai aiemmin anoreksiasta?
Eikö yksi yritys tästä aiheesta riittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Eikö yksi yritys tästä aiheesta riittänyt?
Ei tietenkään. Hän harjoittelee täydellistä provoa varten. Tulemme vielä yllättymään.
Mä suunnilleen kuolisin, jos mies saisi tietää, paljonko painan. Hän kuvittelee, että n. 65. Oikeasti 10 kg enemmän :((((
Vierailija kirjoitti:
Mä suunnilleen kuolisin, jos mies saisi tietää, paljonko painan. Hän kuvittelee, että n. 65. Oikeasti 10 kg enemmän :((((
minä panin puntarin piiloon!! ;)))
No mitä väliä? Et taida kylän isoin emäntä olla kun kuitenkin jaksoi nostaa? Tai sitten sulla on vahva mies!