Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas huomasi, että mies on imuroinut täällä. Kivahan se on, että auttaa kotitöissä

Vierailija
31.10.2017 |

Mutta voisihan sen imurinsuuttimen silti putsata lopuksi ja ajatella seuraavaa imurin käyttäjää. Taas oli ihan hirveät pöly-ja hiuskerrostumat suuttimessa.

Onneksi aina tulee tarkistettua, että onko suutin puhdas ennenkuin alan imuroimaan.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse puhdistan suulakkeen imuroinnin päätteeksi irroittamalla suulakkeen ja imuroin siitä pölyt pelkällä putkella. Toimii.

No juuri näin mäkin teen joka kerta imuroinnin jälkeen, että imuri on puhdas seuraavaa käyttäjää varten. Ap

Mikä järki? Sehän laitetaan seuraavaksi aina likaiselle lattialle? Miksi sen pitäisi olla putipuhdas?

No omaan imuriin ei jää mitään likaa, joka pitäisi imuroida, niin voi olla että jos teillä on jotkut jäätävän kokoiset pölypallot niissä, niin pitää puhdistaa.

No ehkäpä siksi, että se imuri imee paremmin lattat puhtaaksi jos se on jo valmiiksi puhdas se suutin eikä tukossa edellisestä kerrasta. Minkäköhän näkönen matosta tulis, jos mä rupeaisin sitä imuroimaan suoraan tuolla jo valmiiksi pölyä täynnä olevalla suuttimella. Vois olla koko matto ihan uuden värinen. 😂 Ap

Miten teidän huushollissa oikein siivotaan, jos se suutin menee tukkoon? Huutonauru hymiöitä. Pitäisikö sen miehen autella vähän useammin niin siitä hommasta voisi jotain tullakin?  Huutonauru hymiöitä.

Vierailija
42/48 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkä mäkä...just kun mun exäni. Oli siivottu, mutta väärin. Astianpesukone täytetty väärin, kuivauskaappi jne jne. Häntä itseään ei kyllä paikalla näkynyt näitä asioita hoitamassa. No nyt sen näkee kun asunto on mullin mallin. Hajotkoon kotitöihinsä!

Hajoan kotitöihin. Päätin tehdä itse kun miehen jälkeen pitää siivota perässä.

Mies mäkättää kun on tavarat hujan hajan. Niin ne on ne miehen sukit nurkissa ja kupit ympäri kämppää. Ymmärsin että mäkättää itselleen ääneen. Hyvä niin. Ehkä parantaa tapansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse puhdistan suulakkeen imuroinnin päätteeksi irroittamalla suulakkeen ja imuroin siitä pölyt pelkällä putkella. Toimii.

No juuri näin mäkin teen joka kerta imuroinnin jälkeen, että imuri on puhdas seuraavaa käyttäjää varten. Ap

Mikä järki? Sehän laitetaan seuraavaksi aina likaiselle lattialle? Miksi sen pitäisi olla putipuhdas?

No omaan imuriin ei jää mitään likaa, joka pitäisi imuroida, niin voi olla että jos teillä on jotkut jäätävän kokoiset pölypallot niissä, niin pitää puhdistaa.

No ehkäpä siksi, että se imuri imee paremmin lattat puhtaaksi jos se on jo valmiiksi puhdas se suutin eikä tukossa edellisestä kerrasta. Minkäköhän näkönen matosta tulis, jos mä rupeaisin sitä imuroimaan suoraan tuolla jo valmiiksi pölyä täynnä olevalla suuttimella. Vois olla koko matto ihan uuden värinen. 😂 Ap

Mitenköhän tuolta ongelmalta välyttäisiin, jos teillä joku osaisi siivota?

Vierailija
44/48 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän ei voi imuroida ennen imuroinnin aloittamista vaan se pöly pitää levittää huoneilmaan juuri, kun on saatu imuroitua.

Vierailija
45/48 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole minäkään imurinsuutinta puhdistellut. En edes tiennyt, että sitä puhdistetaan ennen kuin nykyinen mieheni tekee niin. Imuroimme molemmat. Mieheni puhdistaa suuttimen. Minä en. Kukin tavallaan.

Vierailija
46/48 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on joku huono imuri, laita se nyt ainakin vaihtoon ennen miestä. Ei mulla ole imuroinnin jälkeen suuttimessa mitään tukoksia tai pölypalloja, ei ikinä. Se suutinhan kerää pölyt, jotka imeytyy putken kautta imuriin. Ei niiden kuulu jäätä sotkuksi siihen suuttimeen, jos jää niin sulla on imurissa liian heikko imuteho.

Eli imurikauppaan mars! Pelastuu parisuhdekin siinä kuin vahingossa kun ei tarvitse miehelle motkottaa.

Vierailija
47/48 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun auttaa? Ette asu yhdessä?

Auttaa auttaa. Yhdessä asutaan. Yleensä imuroiminen jää mun kontolle, mutta munkin tulee imuroitua kämppä aina vaan enintään kerran viikossa. Kyllä siinä ajassa kerkiää pölyä ja hiuksia kerääntymään matoille ja nurkkiin.

Yleensä mä lakaisem vaan suurimmat roskat lattioilta rikkalapiolla ja harjalla. Ap

Miksi kotityöt ovat sinun vastuullasi? Miksi ette jaa niitä?

IMUROINTI jää ap:n kontolle, jossa mies auttaa. Eivät kaikki kotityöt. Voihan olla, että ap:n mies tekee enemmän kotitöitä kuin ap.

Vierailija
48/48 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon imurimesta ja imuroitavasta. Silloin kun oli huonompi suutin ja villamatto piti suutinta putsata jatkuvasti. Kesken imuroimesenkin. Olin jo unohtanut kun nykyään se on itsestään siisti.