Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko rakastunut vai ihastunut?

Vierailija
30.10.2017 |

Minulla on todella voimakkaita tunteita työkaveriani kohtaan ja pelkään olevani rakastunut.. Olen yrittänyt päästä näistä tunteista eroon, mutta koska tämä mies myöskin ruokkii tunteitani, niin ne vaan vahvistuvat päivä päivältä.. En enää tiedä mitä voisin tehdä, jotta tunteet kuolisivat ja todella toivon, että kyse ei olisi sentään rakastumisesta.. Mistä te erotette sen oletteko rakastuneita vai vaan ihastuneita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen kestää yleensä vuoden ja tulee aika jossa toinen osapuoli ei olekaan maailman ihanin. Tämä on se hetki jossa lyhyet suhteet yleensä päättyvät eli ihastumishormooni lakkaa toimimasta. Jos suhde jatkuu vielä vielä eteenpäin niin voidaan puhua rakkaudesta.

Vierailija
2/5 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö rakkauslauluja? Jos ymmärrät niin olet luultavasti rakastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, kummalla nimellä tuota tilannetta kutsuu? Ei se niihin tunteisiin vaikuta.

Vierailija
4/5 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kommentti.. Olen viimeaikoina herännyt siihen, että maailma on pullollaan rakkauslauluja ja kuuntelenkin niitä nykyään..

Mutta kuinka nopeasti ihastuminen voi oikein muuttua rakkaudeksi? Eli kuinka kauan toinen pitää tuntea ennen kuin voi sanoa olevansa rakastunut?

Ap

Vierailija
5/5 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kommentti.. Olen viimeaikoina herännyt siihen, että maailma on pullollaan rakkauslauluja ja kuuntelenkin niitä nykyään..

Mutta kuinka nopeasti ihastuminen voi oikein muuttua rakkaudeksi? Eli kuinka kauan toinen pitää tuntea ennen kuin voi sanoa olevansa rakastunut?

Ap

Mitä väliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän