Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan hirveästi käydä vieraissa

Mitä teen?
30.10.2017 |

Eli asia on näin.

En ole tyytyväinen mieheni ja minun seksielämään (ja siitä hänen kanssaan puhunutkin) enkö enää edes tunne vetoa häneen.
En ole koskaan harrastanut seksiä muiden kuin mieheni kanssa, ja nyt tuntuu kuin haluaisin jonkun muun kanssa sänkyyn.
Mieheltä olen kysynyt, miltä avoinsuhde kuulostaisi mutta hän ei halua ajatella minun harrastavan muiden kanssa seksiä. Enkä olekaan harrastanut. Vielä.

Jos olen ollut viihteellä ilman miestäni, olen halunnut ottaa jonkun randomin ja mennä tämän kanssaan vällyjen väliin. Ainoa syy, miksi en ole sitä tehnyt, on se että olen ollut aina jonkun kanssa joka meidät tuntee. En halua että minusta lähtee juoruja liikkeelle.

Olen aika varma, että panisin jotakuta jos olisin paikassa, jossa en voi törmätä kehenkään tuttuun.

Ajatus tuo syyllisyydentunteen pintaan ja aina lohduttaudun sillä, etten ole vielä sitä tehnyt (vaikka syy ei olekaan sen vääryydestä vaan mahdollisiin tuttuihin törmäämisistä)

Miten saan tämän tunteen pois? Olenko aivan kamala kun ajattelen tällaisia asioita?

Niin ja os. Olen 25-vuotias jos se yhtään kiinnostaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omin käsin onneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat toteuttaa ajatukset niin eroa miehestä.