Miksi Painonvartijat loppui Suomesta? Haluaisin liittyä sinne! Onko näkökulmaa?
Eli miksi se loppui Suomessa? Eikö muka tuottanut tarpeeksi vai mikä kumma. Kävin siellä itse vuonna 2003 ja silloin viikkomaksu oli 10,60 euroa. Aika kallis. Suorastaan älyttömän kallis, kun sillä hinnalla sai ekojen viikkojen jälkeen (ekoilla viikoilla sai materiaalin) käytännössä vain nopean punnituksen.
Se vetäjän pitämä esitelmä oli aivan joutavaa höpinää.
Mutta se ohjelma todellakin toimii! Sillä laihtuu juuri sopivaa vauhtia ja heidän ohjaillaan ei tule nälkä.
Voiskohan sitä siirtyä Ruotsin painonvartijoiden asiakkaaksi?
Onko olemassa vastaavia hyviä ryhmiä, joissa on samanlainen toimiva ohjelma, jossa mitataan ruokamäärät?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painonvartijat on ihan paras. Ohjelma on vuosi sitten taas päivittynyt, voit valita itsellesi sopivan kolmesta vaihtoehtoisesta. Olen laihduttanut paaljon heidän avullaan. Mene toisen maan painonvartijoiden, ww, sivuille ja osta etäapp.
Mutta onko muutos pysyvää? Jos olet laihduttanut paljon. Pystytkö koskaan elämään tavallista elämää laihduttanatta, valmentaako ohjelma siihen?
Kyllä, koska näillä ohjeilla pystyt syömään vaikka loppuelämän. Ei ole mikään dietti. Mun ongelma on olleet tässä välissä olleet raskaudet ja niiden myötä ohjelman "unohtaminen".
Mulla on tuttu, joka on ww:n avulla laihduttanut yli 70 kiloa. On pitänyt hoikat mittansa nyt jo ainakin 8 vuotta.
Miten siihen ruotsin viktväktarhoihin voi liittyä? Pitääkö olla ruotsalainen liittymä ja pankkitili? Harmi, kun haluaisin siihen liittyä. Ruotsissa mainostavat aktiivisesti, pari kurvikasta julkkista on pienentynyt, työkaverin mukaan ohjelma on helppo ja hyvä.
Aika on jo luojankiitos ajanut Jutan fitfarmien ohi. Ne on muutenkin nuoremmille lahduttelijoille että sopii pers-trikoot tiukemmin.
Meille 50+ olisi oikein tervetullut tuommoinen paikkarit-systeemi. Varmasti olis osallistujia, eikä nyt enää tarvi olla niitä punnitustapaamisia.
Ystäväni oli painonvartijoissa, kunnes ei enää kestänyt älytöntä nälkää ja repsahti todella kamalin seurauksin. Lihoi puolessa vuodessa takaisin aivan hirveäksi, masentui ja söi masennukseen entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kyllä lähtisin mukaan jos PV tulisi takaisin.
Minäkin lähtisin heti! Se oli todella hyvä ja toimiva systeemi.
Vedettiin vihkon perusteella vaimon kanssa ilman ulkopuolista ohjaajaa. Mulla paino tippui 11 kiloa ja vaimolla melkein 7. Kumpikaan meistä ei ole läskejä ollut missään vaiheessa. Vain vatsan ympäillä ylimääräistä. Helvetin tehokas keino, jos noudattaa pedantisti eikä paino ole tullut takaisin. Vatsalaukku taisi pienentyä pysyvästi.