Miksi Painonvartijat loppui Suomesta? Haluaisin liittyä sinne! Onko näkökulmaa?
Eli miksi se loppui Suomessa? Eikö muka tuottanut tarpeeksi vai mikä kumma. Kävin siellä itse vuonna 2003 ja silloin viikkomaksu oli 10,60 euroa. Aika kallis. Suorastaan älyttömän kallis, kun sillä hinnalla sai ekojen viikkojen jälkeen (ekoilla viikoilla sai materiaalin) käytännössä vain nopean punnituksen.
Se vetäjän pitämä esitelmä oli aivan joutavaa höpinää.
Mutta se ohjelma todellakin toimii! Sillä laihtuu juuri sopivaa vauhtia ja heidän ohjaillaan ei tule nälkä.
Voiskohan sitä siirtyä Ruotsin painonvartijoiden asiakkaaksi?
Onko olemassa vastaavia hyviä ryhmiä, joissa on samanlainen toimiva ohjelma, jossa mitataan ruokamäärät?
Kommentit (66)
Tää on mun vanha aloitukseni. Edelleen harmittaa, kun ne lähti.
Viikkomaksu oli kyllä kohtuuton. Mutta menetelmä oli toimiva.
HARRI kirjoitti:
Arvelisin pv:n törmänneen suomalaiseen politiikkaan. Laihtuminen on pois lääkärikäynneistä ja lääkkeistä . Eli bisnes kärsii. Lisäksi liian moni jäisi jakamaan eläkepottia. Korruptio jyllää suomalaisessa politiikassa
Miksi valehtelet? Pv lähti Suomesta, koska ei enää kannattanut. Tuli paljon uusia dieettejä joita ihmiset löysivät ilmaiseksi netistä ja lehdistä.
Muuten Oprah Winfrey on yksi Painonvartijoiden omistajista.
Jenkeissä se on vielä kannettava bisnes.
Se on nykyään Wellness that works. Muualla maailmassa ihan menestynyt edelleen. Ovat uudistaneet systeemiään, on tullut smartpointsit ja liikuntaa painotetaan ym.
Olisiko Canbridge vienyt painonvartijoiden asiakkaat?
21Day Fix on tavallaan vähän samantyyppinen ohjelma, mutta se ei ole vielä Suomessa. Nimi vaan on tyhmä sillä ei se tarkoita että kaikki ylipainokilosi putoavat 21 päivässä vaan sitä, että ohjelma etenee 21 päivän jaksoissa. Ohjeet ja mittakupit voi tilata netistä. Vielä helpompaa kuin pisteiden laskeminen ja paino putoaa, mulla 9 viikkoa, -8 kg ei ole tarvinnut nälkää nähdä ja proteiinia saa syödä riittävästi, hiilareihin on vähän rajoitusta.
Monenko pisteen edestä sai syödä päivässä? Löysin joskus muinoin lehdestä jonku pistekuurin jossa sai syödä 20-25 pistettä päivässä. Toimi.
Ruotsissa on tosiaan Viktväktarna, vaikka se on Appina, siihen ei voi liittyä kuin Ruotsista. Adlibris myy Viktväktarna-kirjoja, joissa on näitä nykyisiä ohjeita. Pisteet on tietty ihan muuttuneet, saa ilmeisesti syödäkin enemmän. Netistä voi käydä kattomassa Viktväktarna-sivustoa, siellä on joitain ruoka-ohjeita ym.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa on tosiaan Viktväktarna, vaikka se on Appina, siihen ei voi liittyä kuin Ruotsista. Adlibris myy Viktväktarna-kirjoja, joissa on näitä nykyisiä ohjeita. Pisteet on tietty ihan muuttuneet, saa ilmeisesti syödäkin enemmän. Netistä voi käydä kattomassa Viktväktarna-sivustoa, siellä on joitain ruoka-ohjeita ym.
Työkaveri on ruotsin ohjelmassa mukana. Mainitsi että ovat muuttaneet niitä pointseja , esim kananmuna on nykyään 0 points. Ennen se oli 1,6 tai oliko peräti 2?
Tuli Personal Trainer -buumi ja Fitfarmit.
Kirppareilla ja antikvariaateissa on noita pv-kirjoja vaikka kuinka
Miksi kukaan maksaisi maailman yksinkertaisimmasta ohjeesta: syö vähemmän ja liiku enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten sai avaimenperän. En vaan kehdannut käyttää sitä, kun kaikki olisivat siitä nähneet että käyn PV:ssa. Kaikki kylän naiset oli siellä.
Mulla on vieläkin avaimenperä tallessa. Kunniajäsenhän sai käydä ilmaiseksi jos paino pysyy rajoissa.
Tulispa takaisin, kaipaisin aloitukseen motivaatiota ja ryhmäkuria. Cambridge on hanurista, en ala mitään lisäainelitkuja juomaan enkä voisikaan kun niiden pitäisi olla laktoosittomia. En käsitä miksi ihmisille tyyrätään jumalaton määrä keinotekoisia makeutusaineita ja muita lisäaineita kun pitäis vaan saada ruuansyöminen ja makeanhimo kuriin.
Jos juttu on se että on joku yhteispunnitus, niin miksi ette vain perusta ryhmiä? Vaikka facebookista porukka kasaan. Otatte ohjenuoraksi ne vanhat painonvartijoiden ohjeet tai annatte jollekkin ravitsemusterapeutille työksi laatia teille sopiva ruokavalio.
Painonvartijat on ihan paras. Ohjelma on vuosi sitten taas päivittynyt, voit valita itsellesi sopivan kolmesta vaihtoehtoisesta. Olen laihduttanut paaljon heidän avullaan. Mene toisen maan painonvartijoiden, ww, sivuille ja osta etäapp.
Vierailija kirjoitti:
Painonvartijat on ihan paras. Ohjelma on vuosi sitten taas päivittynyt, voit valita itsellesi sopivan kolmesta vaihtoehtoisesta. Olen laihduttanut paaljon heidän avullaan. Mene toisen maan painonvartijoiden, ww, sivuille ja osta etäapp.
Mutta onko muutos pysyvää? Jos olet laihduttanut paljon. Pystytkö koskaan elämään tavallista elämää laihduttanatta, valmentaako ohjelma siihen?
Vierailija kirjoitti:
xl_mammuli kirjoitti:
Nykyään on vaakakapina ja sinne liityttyäni päätin etten enää koskaa ole mikään kituva tytönhupakko vaan elän vain ja ainoastaan itseäni varten, yksi elämän suurimpia nautintoja on syöminen sekä herkuttelu<3 ja jos siihen on mahdollisuus niin ei kukaan järkevä siitä kieltäydy.
Työpaikalla tiedetään että jos mun ruokailua häritään niin räjähdän välittömästi;)
En voi ajatella noin. Mulla alkaa nyt viiskymppisenä nivelet olla kovilla. Pakko olisi tiputtaa, mutta voih, Painonvartijat on lopettanut Suomessa.
Painonvartijoien ohjelma perustui siihen, että ihmiset saadaan pidettyä asiakkaina = rahaa. Jos ihmiset olisivat laihtuneet ja pysyneet laihoina, niin toiminta olisi loppunut. Eli ohjelma on rakennettu niin, että ihmiset pysyvät herkku- ja juustokoukussa.
Pidempi aika menee, kun laihduttaa niin, että jättää vain herkut pois ja korvaa maitotuotteet vegetuotteilla, mutta silleen laihtuu pysyvästi. Erityisesti laktoosi-intoleranssiin taipuvaiset (lievät tapauset, jotka eivät edes tiedä olevansa) hyötyvät kasviperäisiin juomiin vaihtamisesta. Lähtee turvotukset ja muut ja "laihtuu" heti pari housukokoa (jos on mistä "laihtua").
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko muutos pysyvää? Jos olet laihduttanut paljon. Pystytkö koskaan elämään tavallista elämää laihduttanatta, valmentaako ohjelma siihen?
Minä pysyin normaalipainossa siihen saakka, kunnes ensin tuli selkäongelmat(selän leikkaukset) ja vaihdevuodet ja hormonihoidot samaan syssyyn. Eli noin 20v. Minusta se on hyvä tulos. Nyt pitäisi uudestaan saada kipinää ja motivaatiota laihduttaa 15-20 kiloa, ja aika vähillä liikunnoilla ainakin aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
xl_mammuli kirjoitti:
Nykyään on vaakakapina ja sinne liityttyäni päätin etten enää koskaa ole mikään kituva tytönhupakko vaan elän vain ja ainoastaan itseäni varten, yksi elämän suurimpia nautintoja on syöminen sekä herkuttelu<3 ja jos siihen on mahdollisuus niin ei kukaan järkevä siitä kieltäydy.
Työpaikalla tiedetään että jos mun ruokailua häritään niin räjähdän välittömästi;)
En voi ajatella noin. Mulla alkaa nyt viiskymppisenä nivelet olla kovilla. Pakko olisi tiputtaa, mutta voih, Painonvartijat on lopettanut Suomessa.
Painonvartijoien ohjelma perustui siihen, että ihmiset saadaan pidettyä asiakkaina = rahaa. Jos ihmiset olisivat laihtuneet ja pysyneet laihoina, niin toiminta olisi loppunut. Eli ohjelma on rakennettu niin, että ihmiset pysyvät herkku- ja juustokoukussa.
Pidempi aika menee, kun laihduttaa niin, että jättää vain herkut pois ja korvaa maitotuotteet vegetuotteilla, mutta silleen laihtuu pysyvästi. Erityisesti laktoosi-intoleranssiin taipuvaiset (lievät tapauset, jotka eivät edes tiedä olevansa) hyötyvät kasviperäisiin juomiin vaihtamisesta. Lähtee turvotukset ja muut ja "laihtuu" heti pari housukokoa (jos on mistä "laihtua").
Tuo laktoosi- kommenttisi on hevonhumppaa.
Ajatus että jättää kaikki herkut pois niin laihtuu pysyvästi on myös toiveajattelua, koska se ei voi olla pysyvä muutos, sillä ihminen on rakennettu siten että sillä tekee mieli makeaa. Jossain vaiheessa ratkeaa kumminkin, ei voi hautaan saakka olla syömättä mitään makeaa tai herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten sai avaimenperän. En vaan kehdannut käyttää sitä, kun kaikki olisivat siitä nähneet että käyn PV:ssa. Kaikki kylän naiset oli siellä.
Jos kaikki kylän naiset olivat siellä, niin näkiväthän he sinut niissä punnituksissa joka tapauksessa, vaikka kuinka olisit avaimenperääsi piilotellut?
Joo mutta työkaveritpa ei tienneet, että käyn Painonvartijoissa. Ainoastaan kaikki naapurit.
Arvelisin pv:n törmänneen suomalaiseen politiikkaan. Laihtuminen on pois lääkärikäynneistä ja lääkkeistä . Eli bisnes kärsii. Lisäksi liian moni jäisi jakamaan eläkepottia. Korruptio jyllää suomalaisessa politiikassa