Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies josta olen/olin kiinnostunut kajautti treffeillä suureen ääneen "Syötkö sä muka NOIN PALJON??"

Vierailija
30.10.2017 |

Otin ihan normaalin ravintola-annoksen, uunilohta ja lohkoperunoita + salaatin, leivän ja maitoa. Itse pinosi noutopöydästä lautaselleen pienen mount everestin ruokaa. Minun olisi ilmeisesti pitänyt ottaa pelkkä salaatti tjsp.? Kaikki ihmiset ympärillä kääntyivät katsomaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaa, että laihduttaisit. Moni mies kärsii häiriintyneestä naisen kehon kuvasta. Moni mies yrittää kontrolloida naisen painoa vahtimalla hänen syömisiään ja muokkaamalla naisen kehoa hollywood-ihanteiden mukaiseksi.

Heh, tuon keksit ihan omasta päästäsi.

Ruokakaupassa kuultua mieheltä naiselle:

- Taasko pitää jotain herkkuja olla?

- Sinähän otat vain mehua?

- Et ota karkkipussia

jne.

Kaikki kontrollointia jolla määritellään naisen ulkomuotoa omaa silmää miellyttäväksi

Vierailija
22/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan on yhdentekevää vaikka tämä aloitus olisi provokin, koska mä ainakin tunnen useammankin noin oikeasti toimivan miehen. Voidaan keskustella aiheesta yleisesti, eihän meidän välttämättä tarvitse keskittyä tähän ap:n kertomuksen mieheen ja päivitellä, miten törkeä hän oli.

Itseäni kiinnostaisi erityisesti, MIKSI miehet toimivat noin? Onko kyseessä vaan täysi ajattelemattomuus vai onko syynä oikea halu loukata naista?

Kyllä minäkin joskus mielessäni mietin kavereideni kanssa kahvilla tai syömässä ollessa, että miten tuo nyt noin paljon santsaa, mutta TIETENKIN pidän turpani tukossa enkä mitenkään tuo ajatuksiani ilmi. Koska A) se olisi todella tahditonta, B) se loukkaisi ystävääni ja C) en minä ainakaan hyötyisi siitä mitenkään jos kaverini söisikin vähemmän. C):stä voidaan vielä tuoda tähän keskusteluun aivan uusi ulottuvuus: Uskooko noin toimiva mies sittenkin hyötyvänsä tuosta huomauttelusta jotenkin? Tuleeko naisesta yleisesti tottelevaisempi tai ainakin laihempi, joka miellyttäisi enemmän tällaisen miehen silmää?

Oikea vastaus on D, eli mies aidosti ihmettelee, että kuinka noin siro ja hento nainen syö suurinpiirtein saman verran kuin mies. Miehelle ei tule mieleenkään, että se jotenkin loukkaa, eikä se johdu tyhmyydestä tai tahdittomuudesta. Miehet ovat vain sillä tavalla rakennettuja, että heidän puheissaan ei ole piilomerkityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyl sikoja. Omanikin yrittää saada minut laihtumaan, joten ostan herkkuni salaa. 

Vierailija
24/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se muka tekee naisesta viehättävämmä jos syö pieniä annoksia?

jos siis ei nyt yhdistetä painoa tähän koska esimerkiksi ite olen laiha ja syön silti joskus isojakin annoksia. Se että jaksaa syödä vaikka ison pitsan ei tarkoita että olis ylipainoinen yms:d

Vierailija
25/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mitä kaikkea se tulee tulevaisuudessa kajauttelemaan ...  

Vierailija
26/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aikoinaan vaikutuksen nykyiseen aviomieheeni ensitreffeillämme. Tilasin ison pihvin ja söin sen kokonaan :)

(Ja olin ja olen edelleen normaalipainoinen, normaalisti syövä ja liikuntaa harrastava.)

Vierailija
27/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaa, että laihduttaisit. Moni mies kärsii häiriintyneestä naisen kehon kuvasta. Moni mies yrittää kontrolloida naisen painoa vahtimalla hänen syömisiään ja muokkaamalla naisen kehoa hollywood-ihanteiden mukaiseksi.

Heh, tuon keksit ihan omasta päästäsi.

Ruokakaupassa kuultua mieheltä naiselle:

- Taasko pitää jotain herkkuja olla?

- Sinähän otat vain mehua?

- Et ota karkkipussia

jne.

Kaikki kontrollointia jolla määritellään naisen ulkomuotoa omaa silmää miellyttäväksi

Entäpä jos ei jumalauta ole rahaa ostella niitä herkkuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi