Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies josta olen/olin kiinnostunut kajautti treffeillä suureen ääneen "Syötkö sä muka NOIN PALJON??"

Vierailija
30.10.2017 |

Otin ihan normaalin ravintola-annoksen, uunilohta ja lohkoperunoita + salaatin, leivän ja maitoa. Itse pinosi noutopöydästä lautaselleen pienen mount everestin ruokaa. Minun olisi ilmeisesti pitänyt ottaa pelkkä salaatti tjsp.? Kaikki ihmiset ympärillä kääntyivät katsomaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on miehen tapa yrittää hallita naista. Olisit sanonut, että syöt kyllä yleensä paljon enemmän.

Vierailija
2/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko olit treffeillä, joilla syötiin linjastosta? Viimeksi miehen kanssa, joka kauhisteli sianlihaa ja nyt syömistäsi.

Minulle alkaa syntyä mielikuva, että et koskaan käy syömässä kunnon ravintoloissa, kun kaikki provosi sijoittuvat näihin lounasruokala- ABC-tason paikkoihin.

0/5

Vierailija
4/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, naisten kuuluu syödä ihan pienen pieniä pikkuannoksia ja sen jälkeen huokailla kuinka täynnä nyt maha onkaan eikä yhtään jaksa enempää.

Vierailija
5/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ymmärrä koulupoikahuumoria.

Vierailija
6/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jätit treffit siihen ja menit eri pöytään syömään?

Vierailija
7/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on herkkänahkaista :D Olisit heittänyt takaisin että NÄLKÄ! Muita kysymyksiä

Vierailija
8/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin, naisten kuuluu syödä ihan pienen pieniä pikkuannoksia ja sen jälkeen huokailla kuinka täynnä nyt maha onkaan eikä yhtään jaksa enempää.

Mulla on pari tällaista ystävää. Jos syödään naisten kesken, ruokaa menee ihan normaalisti. Jos on miehiä seuruessa, alkaa jo etukäteen voihkinta, miten ei taas varmaankaan jaksa koko annosta, sitten ollaan ihan täynnä jo ruuan katsomisesta ja lopuksi tietysti jätetään suurempi osa annoksesta syömättä, kun ei kertakaikkiaan pysty. 

En ole huomannut, että tuollainen käytös tekisi miehiin mitään erityistä vaikutusta.

Vierailija
9/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks idiootti sanoi kerran "No nythän sä rupesit oikein syömään!", kun oltiin mun vanhempien luona käymässä. Mitä hemmetin väliä, olin suorastaan laiha siihen aikaan ja vaikken ois ollutkaan niin kai jokaisella on oikeus syödä? Tollaset äijät niskaperseotteella pihalle ;)

Vierailija
10/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä otin treffeillä isohkon annoksen ruokaa ja olen hoikka nainen!

Vierailija
11/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kajauttanut. Keksit koko jutun. Et ole päässyt edes treffeille.

Vierailija
12/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan pienikokoisena miehenä kuulla usein paljosta syömisestäni - mikä ei siis loukkaa minua mitenkään - mutta naiselle sanottuna se on aina yritys kontrolloida.

Vierailija
13/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa, että laihduttaisit. Moni mies kärsii häiriintyneestä naisen kehon kuvasta. Moni mies yrittää kontrolloida naisen painoa vahtimalla hänen syömisiään ja muokkaamalla naisen kehoa hollywood-ihanteiden mukaiseksi.

Vierailija
14/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan ajatteli, kuinka kallis akka sinusta tulisi ylläpitää.

Vierailija
15/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaa, että laihduttaisit. Moni mies kärsii häiriintyneestä naisen kehon kuvasta. Moni mies yrittää kontrolloida naisen painoa vahtimalla hänen syömisiään ja muokkaamalla naisen kehoa hollywood-ihanteiden mukaiseksi.

Heh, tuon keksit ihan omasta päästäsi.

Vierailija
16/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä ABC:llä?

Vierailija
17/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan on yhdentekevää vaikka tämä aloitus olisi provokin, koska mä ainakin tunnen useammankin noin oikeasti toimivan miehen. Voidaan keskustella aiheesta yleisesti, eihän meidän välttämättä tarvitse keskittyä tähän ap:n kertomuksen mieheen ja päivitellä, miten törkeä hän oli.

Itseäni kiinnostaisi erityisesti, MIKSI miehet toimivat noin? Onko kyseessä vaan täysi ajattelemattomuus vai onko syynä oikea halu loukata naista?

Kyllä minäkin joskus mielessäni mietin kavereideni kanssa kahvilla tai syömässä ollessa, että miten tuo nyt noin paljon santsaa, mutta TIETENKIN pidän turpani tukossa enkä mitenkään tuo ajatuksiani ilmi. Koska A) se olisi todella tahditonta, B) se loukkaisi ystävääni ja C) en minä ainakaan hyötyisi siitä mitenkään jos kaverini söisikin vähemmän. C):stä voidaan vielä tuoda tähän keskusteluun aivan uusi ulottuvuus: Uskooko noin toimiva mies sittenkin hyötyvänsä tuosta huomauttelusta jotenkin? Tuleeko naisesta yleisesti tottelevaisempi tai ainakin laihempi, joka miellyttäisi enemmän tällaisen miehen silmää?

Vierailija
18/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein olitte buffetissa treffeillä. :D :D

Vierailija
19/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa tapauksessa on kohteliasta ja huomaavaista käyttää sama ääniskaalaa ja kuitata takaisin:

- "Joo, syön aina näin Onko sulla läskiperse homoReiskalla jotain sitä vastaan??!1!!!!" 

Vierailija
20/27 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. A la carte ravintola on minimivaatimus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan