Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini haudanhoitomaksu on erääntynyt ja olen p.a, saako sossusta,kelasta tai esim. seurakunnalta apua?

Vierailija
30.10.2017 |

Kysyn näin alustavasti täältä jos joku tietää, ennen kuin alan soitella paikkoihin. Elän kädestä suuhun koska sain yllättäen potkut pienipalkkaisesta työstä (kuten moni muu samassa rytäkässä) ja uutta työtä ei ole näillä näkymin luvassa vaikkä lähemmäs 50 hakemusta laitettu. Onko kenelläkään tietoa? En polta tai juo joten sellaiset ja muutenkin asiattomat kommentit voi jättää väliin, kiitos.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkottaa siis sitä, että hauta otettaisiin uusiokäyttöön?

Ensin suosittelen ottamaan yhteyttä seurakuntaan. Luulisi, että heillä olisi mahdollisuus jatkovuoteen tai maksuaikojen joustoon tms.

Vierailija
2/12 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi seurakunnalta sen verran ymmärrystä löyyvän, että antavat maksuaikaa lisää jos pyydät. Ja laksun useampaan erään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys sinne seurakuntaan ja selvitä tilanne. Sano myös sopimus irti ja hoida hauta itse, pääset paljon halvemmalla.

Vierailija
4/12 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin suosittelen ottamaan yhteyttä seurakuntaan. Luulisi, että heillä olisi mahdollisuus jatkovuoteen tai maksuaikojen joustoon tms.

No ei tarkota, vaan seurakunta hoitaa istutukset keväällä ja syksyllä.

Vierailija
5/12 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon tuo maksaa?

Vierailija
6/12 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon tuo maksaa?

Sitä en tiedä, koska hoidan haudan itse.

Vierailija
7/12 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossusta ja Kelalta et saa mitään, Seurakunta ehkä antaa maksuaikaa. Tuo on kuitenkin ihan vapaaehtoinen homma. Sen haudan voi hoitaa itse tai/ja laittaa niin ettei sitä edes juurikaan tarvi hoitaa.

Vierailija
8/12 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siellä pysyy haudattuna, vaikka et maksasikaan mitään. Dokumentoituja haudasta ylösnousuja on kuitenkin noiin vähän, että ei tatrvi oikeasti pelätä.

Vierailija
9/12 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siellä pysyy haudattuna, vaikka et maksasikaan mitään. Dokumentoituja haudasta ylösnousuja on kuitenkin noiin vähän, että ei tatrvi oikeasti pelätä.

Miten hirveä ihminen olen, kun oikeasti naurahdin tälle? 

Vierailija
10/12 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa.

Vierailija
11/12 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hirveä ihminen olen, kun oikeasti naurahdin tälle? 

Mä taas olen varmaan kauhea kukkis, kun tulee aina myötähäpeä tällaisista oman elämänsä lupsakoista huumorveikoista, joiden pitää joka käänteessä leikkiä niin kovin hauskaa ja muka-nokkelaa.

Vierailija
12/12 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahat tiukoilla, niin eikö tuota sopimusta voisi irtisanoa?