Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan tätä metrossa kulkevaa miestä, jolla on aina useampi muovipussi mukanaan täynnä tavaraa

Vierailija
30.10.2017 |

Näen siis usein hänet metrossa. Miehellä on vaaleat pitkähköt hiukset. Kantaa mukanaan useampaa täynnä olevaa muovipussia ja siirtelee niitä omituisesti kesken matkan.

Tietääkö kukaan tuota miestä. Olisi kiinnostavaa kuulla mikä on hänen taustansa. Onko koditon, se on käynyt mielessäni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö palstalla ole metrolla liikkuvia. Tämä mies tuskin on keltään metrolla matkustavalta jäänyt näkemättä.

Ap

Vierailija
2/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat näprää matkan aikana kännyköitä eivätkä ole huomanneet tätä muovipussimiestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen olla rauhassa ja elää omaa elämäänsä. Jos on kysyttävää niin kysy häneltä itseltään.

Vierailija
4/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisit vaikkapa miltä asemalta tulee ja millä jää pois ja mihin kellonaikoihin matkustaa... Helsingissä on useita muovipussimiehiä ja -naisia.

Vierailija
5/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla hertsikan ympärstössä matkustava, että sinänsä tuskin koditon vaan asunnee siellä nuorisosäätiön talossa. Ainakin kuvitelman mukaan. Saa ehkä kysellä miksi roudaa tavaroitaan aina mukanaan...

Vierailija
6/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ainakin ennen pyöri myös Itiksessä usein. Hengaa myös steissillä. Höpisee joskus itsekseen. Ihan kiltti ja harmiton, ilmeisesti mielenterveysongelmia hänellä.

Vierailija
7/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Taitaa kerätä pulloja.

Vierailija
8/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sama punkkari Tuusulasta, johon olin ihastunut 80-luvulla, kun sillä oli jotenkin herkät kasvot. Itse olin muualta mutta näin festareilla. Olen myös itse herkkä ja muistan ihastukseni.

Olen nähnyt hänet, kovallakin pakkasella, vaaleat kangashousut jalassa. Ei kai niitä pusseja kantele kuin asunnoton? Olen kiinnittänyt huomiota, epäilen skitsofreniaa. Toivon hänelle kaikkea hyvää, tunnen myötätuntoa.

Vierailija
9/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt useasti ja aina metrossa.

Raukka parka.

Vierailija
10/10 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on asperger tai autismi.