Sinä laihduttamista yrittänyt ja siinä epäonnistunut nainen
Jos napasi ympäristöön on kertynyt läskiä, joka ei lähde siitä oikeastaan millään tempulla, keskity hetki miettimään elämäääsi.
Onko sinulla joku huoli ja ongelma, jonka tiedostat tai joku, jota olet yrittänyt jopa olla ajattelematta ja päästämättä pinnalle? Huono ihmissuhde, työpaikka, jota et kestä tms?
Olen tullut monta vuotta laiminlyödyksi tärkeimmässä ihmissuhteessani. En järkyttävän silmiinpistävällä tavalla, sillä lailla hienovaraisesti, että varoitusmerkit on ollut liian helppo ohittaa.
Koko tämän ajan olen lihonut ja taistellut kasvavaa vyötärönympärystä vastaan - heikoin tuloksin.
Kun nyt vihdoin avasin silmäni ja etenkin aloin tehdä asialle jotain (jätin hänet), rasva on alkanut palaa ihan itsestään. Tajusin, että elimistöni on ollut minua viisaampi. Se on tiennyt, että elän ongelmallisessa ympäristössä ja se on alkukantaisten vaistojensa varassa kerännyt minulle energiavarastoa tätä hetkeä varten eikä siksi ole suostunut luopumaan siitä aiemmin.
Ihanaa nähdä peilistä litistyvä vatsa =)
(Voin vielä mielessäni kuulla ne valittavat aviomiehet, jotka raskauttavat vaimojensa elämää ja kun vaimo onnettomana paisuu paisumistaan, saavat kuulla siitäkin, että kelpaisivat paremmin, jos pitäisivät itsestään huolta.)
Kommentit (4)
Niinpä. Joissain tapauksissa on kyse puhtaasta ylensyönnistä ja epäterveistä elämäntavoista, mutta kun maha ei lähde siitä huolimatta, että mitään ylensyöntiä ei tapahdu, on yleensä kyse jostain syvällisemmästä.
On, ikuinen yksinäisyys. Ei miestä, ei kavereita, ei perhettä. Sitä onkin vähän vaikeampi korjata.
Vierailija kirjoitti:
On, ikuinen yksinäisyys. Ei miestä, ei kavereita, ei perhettä. Sitä onkin vähän vaikeampi korjata.
Ehkä se voisi lähteä korjaantumaan sillä, että ensin hyväksyt tilanteen. Sitten kun alat voida paremmin, uskon sinun saavan edes ystäviä. Ja ne ovat ainoat mitä minullakaan tuosta listasta on. Ei miestä, lapsia eikä lähiomaisia.
On ongelma. Työ. Vihaan tätä yli kaiken, aamulla viimeksi oksensin kun piti tänne taas tulla. Nukuin vartin viime yönä ja nyt olen sekaisin kuin seinäkello. Mulle ei jää aikaa muuhun elämään kuin tähän paskatyöhön matkoineen. Vihaan tätä!!! Miksen saa potkuja vaikka yt:t pyörii jatkuvalla syötöllä??!