Veriset neulat wc:n roskiksessa - mistä on kyse? :/
Onko kyseessä huumeiden käyttö? Mikään ihmisessä ei viittaa huumeiden käyttöön muuten. Huomasin laittaessani roskaa wc-roskikseen, se oli täynnä verisiä papereita ja 3 veristä neulaa. Semmoisia tosi pieniä neuloja.
Kommentit (462)
Olen minäkin seurannut ketjua ja tulin siihen tulokseen, että jotkut piti eilen illalla tosi hauskaa, kun ihmiset kauhistellen seurasivat tilannetta. Huomasin jo alkumetreillä (moni muukin), että tämähän on eräänlainen jännitystarina, joka jatkuu seuraavassa numerossa. Ei se mitään, jos joillakin on hyvä mielikuvitus ja antaa toisille vähän jännitystä pitkään sunnuntai iltaan !
apostoliZztop kirjoitti:
mikset uskalla kysyä asiaa itse mieheltä?
Ja sinäkö luulet että mies vastaisi rehellisesti? Tuollainen käyttö salataan viimeiseen asti, keksitään mitä tahansa tekosyitä, että joku naapuri käynyt vessassa tai jotain. Salaa narkkaavat ihmiset eivät koskaan myönnä käyttöään. Osaavat valehdella niin hyvin, että keksivät mitä tahansa, mutta totuutta eivät kerro.
Veripaperit ja ruiskut eivät välttämättä liity toisiinsa vaan voivat olla kaksi eri keissiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna en kysyisi mieheltä mitään, mutta ilmoittaisin epäilystä opiskelupaikkaan ja työpaikkaan. Tekevät siellä sitten huumetestit.
Voi luoja, kysykää nyt ekaksi siltä tyypiltä itseltään ennen kuin alatte mihinkään työpaikalle ilmoittelemaan! Olisin todella loukkaantunut, jos joku ilmoittaisi minusta johonkin siksi kun pistän lääkkeitä ruiskuilla. Onneksi kukaan ei näe, varmaan kaikki luulisivat narkkariksi.
Vierailija kirjoitti:
apostoliZztop kirjoitti:
mikset uskalla kysyä asiaa itse mieheltä?
Ja sinäkö luulet että mies vastaisi rehellisesti? Tuollainen käyttö salataan viimeiseen asti, keksitään mitä tahansa tekosyitä, että joku naapuri käynyt vessassa tai jotain. Salaa narkkaavat ihmiset eivät koskaan myönnä käyttöään. Osaavat valehdella niin hyvin, että keksivät mitä tahansa, mutta totuutta eivät kerro.
JOS tyyppi käyttää hänelle määrättyjä lääkkeitä, hän pystyy osoittamaan niihin määrätyt reseptit sähköisesti. Luultavasti hän pystyy myös näyttämään ohjeet ja pakkausselosteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin seurannut ketjua ja tulin siihen tulokseen, että jotkut piti eilen illalla tosi hauskaa, kun ihmiset kauhistellen seurasivat tilannetta. Huomasin jo alkumetreillä (moni muukin), että tämähän on eräänlainen jännitystarina, joka jatkuu seuraavassa numerossa. Ei se mitään, jos joillakin on hyvä mielikuvitus ja antaa toisille vähän jännitystä pitkään sunnuntai iltaan !
Voimme leikkiä agentteja. :)
Pojallaoli klexane-verenohennuslääke. Pistettiin reiteen, jos pisti huonosti tuli verta. Lääke vedettiin ihan itse ampullasta pienellä insuliiniruiskulla (harvemmin käytössä enää nykyisin, insuliini kynä korvannut kyseisen ruiskun diabeteksen hoidossa) Ruisku siis ihan pieni ja neula n.1cm mittainen.
Ruiskut hävitettiin ihan kotitalousjätteen mukana. Näin siis ohjattiin tk:sta.
potkuhousu kirjoitti:
Pojallaoli klexane-verenohennuslääke. Pistettiin reiteen, jos pisti huonosti tuli verta. Lääke vedettiin ihan itse ampullasta pienellä insuliiniruiskulla (harvemmin käytössä enää nykyisin, insuliini kynä korvannut kyseisen ruiskun diabeteksen hoidossa) Ruisku siis ihan pieni ja neula n.1cm mittainen.
Ruiskut hävitettiin ihan kotitalousjätteen mukana. Näin siis ohjattiin tk:sta.
Mä jouduin pistämään Klexanea raskauden aikana vatsaan ja käytetyt ruiskut piti viedä käytön jälkeen apteekkiin.
Yleensä verta ei tullut ollenkaan, mutta joskus saattoi tulla nuppineulan pään kokoinen täplä. Ja tosiaan juu nuo ruiskut ei ole Klexane-ruiskuja.
Nyt jännittää tässä numerossa, milloin tulee esille neiti ap ja paljastaa totuuden? Kuka on syyllinen ja kuka syytön? En kestä tätä jännitystä! Pitääkö odottaa iltaan asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko neulat lihas- vai laskimokäyttöön tarkoitettuja?
Huumeita vedetään taivelaskimoon, lihakseen ruiskutetaan mm. ms-taudin ja hepatiitin hoitoon tarkoitettua interferonia.
Lihasneulat ovat alle sentin pitkiä, suoneentarkoitetut yli sentin.Mun mielestä olivat aika pitkiä, ehdottomasti yli sentin. Niihin oli myös laitettu se "tuppi" takaisin, tai mikä lie korkki nyt onkaan.
Täällä kun tuntuu olevan noita tietäjiä niin heitän villin veikkauksen että miehesi käyttää hormoneja ja täällä kun kukaan ei tunnu ymmärtävän, että myös hormoneiden käyttäjät vetävät "mäntää" taaksepäin varmistaakseen ettei verta nimenomaan tule sinne ruiskun sisälle KOSKA hormoneja ei missään nimessä saa pistää suoneen! jos ruiskuun tulee verta niin se ei ole menossa lihakseen jonne kyseinen tavara on tarkoitettu! Tosiaan ne neulat on kertakäyttöisiä. Onko ne neulat harmaan tai sinisen värisiä?
Ap tässä. Vietin unettoman yön kotonani ja heräsin vasta äskettäin. Soitin miehelle aamusta mutta hän oli luennolla, pisti viestiä että soittaa takaisin kun pääsee pois.
Näytin kuvan myös sh-ystävälleni ja hän sanoi että näyttää niin huumeneuloilta kun vaan voi. Olen päättänyt että kysyn häneltä puhelimessa ja annan minuutin aikaa, jos ei tule hyvää selitystä niin se oli sitten siinä.
Moi olen nisti ja ihan selvästi huumeneulat & paperit kuvassa. Veikkaan että asunnossa on useampi henkilö ottanut vedot samaan aikaan, ei yhdeltä ihmiseltä kolmea neulaa kerralla jää yli.
Aika julmaa olis soittaa miehen kouluun. Nythän sillä on elämä ihan hyvin lapasessa huumeidenkäyttöä lukuunottamatta. Jos menettää koulupaikan, syrjäytyy vaan ja nistiytyy pahemmin, eikä välttämättä enää saa elämäänsä kuntoon. :( Vähän myötätuntoa käyttäjillekin kiitos.
Amfetamiinia noilla piikitetään. Fakta.
Muistahan postata selitys minkä antaa :DD
Miehen kouluun/töihin en ole soittamassa kuitenkaan, vaikka myöntäisikin huumeongelmansa.
Kyllä minullakin on käytettyjä neuloja, pistän niillä diabeteslääkkeeni. Tosin en laita neuloja paljaaltaan roskikseen vaan kerään ne kannelliseen muovipurkkiin, jonka vien aika-ajoin sitten roskikseen.