Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veriset neulat wc:n roskiksessa - mistä on kyse? :/

Vierailija
29.10.2017 |

Onko kyseessä huumeiden käyttö? Mikään ihmisessä ei viittaa huumeiden käyttöön muuten. Huomasin laittaessani roskaa wc-roskikseen, se oli täynnä verisiä papereita ja 3 veristä neulaa. Semmoisia tosi pieniä neuloja.

Kommentit (462)

Vierailija
121/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuossa on noin paljon verta, osaako joku ammattilainen kertoa? :D

Vierailija
122/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Sama AP tehtailee näitä hymiöillä varustettuja aloituksia jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on 3 erilaista neulaa. Ehkä on 2 sekoitusneulaa ja 1 pistoneula. Viittaisi lääkkeeseen. Minkä takia muuten noi kaikki 3 neulaa olisivat tuossa veripaperin päällä? Veri on kuitenkin melko tuoretta. Jos narkkaisi, miksi olisi pistänyt kolmella eri neulalla peräjälkeen?

Vierailija
124/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä mikä muu syy noille neuloille voi olla (paitsi se että joku toinen on niitä käyttänyt miehen kämpässä). Tollasilla neuloilla ei pistellä mitään lääkärin määräämiä lääkkeitä itse kotona. Ja jos niillä on tehnyt jotain muuta kuin pistellyt jotakin suoneen niin miksi olisi veriset paperit? Ellei nyt sitten sattunut tulemaan nenäverenvuoto jonka jälkeen mies sattumalta heitti johonkin viattomaan käytetyt neulat roskikseen suojaamattomana :D

Itse asiassa kyllä tuollaisilla neuloilla pistellään ihan lääkärin määräämiä lääkkeitäkin. Omalla miehelläni alhaiset testosteronitasot, johon lääkäri määrännyt lihakseen pistettävän lääkkeen ja juurikin tuon kaltaisilla neuloilla niitä pistellään. Apteekista haetaan neulat ja ruiskut sekä reseptillä lääkeampullit, joista itse vedetään lääke ruiskuun.

Mutta tuollaista määrää verta ei tule, kuin suoneen pistettäessä tai sitten veri on muualta, mutta aika hauska sattuma.

Vierailija
125/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijai mammat liekeissä..tää oli 4/5👍

Mun on vähän vaikea uskoa, että ap ois vuodattanut omaa vertaan ja hommannut jostain ruiskuja ja sitten ottanut niistä kuvan ihan vain vauvapalstan provoa varten....

Se kuva on ollut netissäkin jo viikon.

Vierailija
126/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä kuva

Vierailija
127/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotona ampulli, neuloja ja ruiskuja. Lisäksi löytyy infuusionesteitä, kanylointitarvikkeita sun muuta. Melkolailla tuon näköisellä neulalla ja ruiskulla pistelin itseäni tänään. Pistin polveeni kortisonia kun nivel oli taas tulehtunut. Lääkiksessä viimeinen vuosi menossa ja osaan pistää, kaverilta resepti kortisoniin. Kerroit että mies on lääketuntemusta vaativalla alalla, jos tämä ala on lääketieteellinen tiedekunta niin joku tämmöinen tilanne voisi selittää. Siinä missä maallikoille ei anneta iv-lääkkeitä ja tai vaikka sitä pistettävää kortisonia, niin joku tuttu lääkäri voi loppuvaiheen lääketieteenopiskelijalle sellaista kirjoittaa. Tuota verimäärää on kyllä hankala selittää, tuohon vaaditaan jo joko melkoinen haava tai runsaasti vuotava suoni. En ole nähnyt edes puhjenneen suonen vuotavan noin paljon. Olen itse kanyylia laittaessa puhkaissut suonen ja kyllähän se vuoti mutta verimäärä oli reippaasti alle tuon.

Toki huumeidenkäyttö on myös yksi vaihtoehto. Siinäkin tilanteessa tuo verimäärä epäilyttää. Oikeastaan ainoa järkevä selitys jonka keksin on se että on saanut ruiskuun vedettyä verta ja sitten on irroittanut sen. Valtimoon pistäminenkään ei tunnu kovin todennäköiseltä.

Kysyisin mieheltä asiaa mutta en kahdestaan hänen asunnollaan. Lähde sieltä ja soita kun olet turvallisesti kotona.

Vierailija
128/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijai mammat liekeissä..tää oli 4/5👍

Mun on vähän vaikea uskoa, että ap ois vuodattanut omaa vertaan ja hommannut jostain ruiskuja ja sitten ottanut niistä kuvan ihan vain vauvapalstan provoa varten....

Se kuva on ollut netissäkin jo viikon.

Eikä ole. Lisäysaika näkyy kuvan yläpuolella. Toi 7vrk taulukko näkyy kaikissa kuvissa.

Vierailija
129/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kuin kauniissa ja rohkeissa. Oletetaan ja kehitellään kaikenlaisia kauhuskenaarioita.

Vierailija
130/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin kuvan netin kuvahakuun ja ei tullut tuloksia.

Vierailija
131/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä veripaperit ja neulat eivät liity toisiinsa. Niinkuin joku aikaisemmin jo mainitsi, kuvassa näkyy myös joku veriklöntti mikä näyttää lähinnä nenään liittyvältä.

Vierailija
132/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tää Halloween provo ;D

Vierailija
133/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on se joka eilen kyseli mistä saa päivystyspakkauksia (eli sis. neuloja ja ruiskuja) ja nyt lavasti tollasen kuvan ja keksi tarinan =D

En tosin tiedä miksi joku niin tekisi...

Vierailija
134/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on trolli, ei kukaan kävisi tuollaista vaivaa läpi trollia varten :DD

Vierailija
135/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä mikä muu syy noille neuloille voi olla (paitsi se että joku toinen on niitä käyttänyt miehen kämpässä). Tollasilla neuloilla ei pistellä mitään lääkärin määräämiä lääkkeitä itse kotona. Ja jos niillä on tehnyt jotain muuta kuin pistellyt jotakin suoneen niin miksi olisi veriset paperit? Ellei nyt sitten sattunut tulemaan nenäverenvuoto jonka jälkeen mies sattumalta heitti johonkin viattomaan käytetyt neulat roskikseen suojaamattomana :D

Itse asiassa kyllä tuollaisilla neuloilla pistellään ihan lääkärin määräämiä lääkkeitäkin. Omalla miehelläni alhaiset testosteronitasot, johon lääkäri määrännyt lihakseen pistettävän lääkkeen ja juurikin tuon kaltaisilla neuloilla niitä pistellään. Apteekista haetaan neulat ja ruiskut sekä reseptillä lääkeampullit, joista itse vedetään lääke ruiskuun.

Mutta tuollaista määrää verta ei tule, kuin suoneen pistettäessä tai sitten veri on muualta, mutta aika hauska sattuma.

Aika ison reiän saa pistää suoneen, että sieltä pullahtaa tuollainen hyytymä, mikä kuvassa näkyy ylimmän ruiskun alla...

Vierailija
136/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on provo, niin multa tulee täydet pojot!

Vierailija
137/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti ainakin loppuu ja jäämme jännittämään saadaanko tälle stoorille jatkoa!

Vierailija
138/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä ollaan sinisilmäisiä. Huumeneuloja ne on. Sitä en tiedä onko ap keksinyt tarinan, tuollaiseen roskikseen voi siivoja tms. helposti törmätä ihan missä vaan. Narkkarit tunkee yleisiin vessoihin piikittämään, siksi monissa on sininen valo, jotta narkkarit ei näe.

Voi miten inhoankaan huumeita ja niiden käyttäjiä.

Vierailija
139/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo vasemmalla oleva on, alimmaisen ruiskun alla? Onko se tablettipakkauksen osa?

Vierailija
140/462 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin tuollaista määrää tulee verta edes suoneen pistettäessä ellei sen anna sieltä ihan valtoimenaan valua. Jos painaa lapulla pistokohtaa niin kyllä se veri äkkiä hyytyy ellei ole hyytymisongelmaa. Veri voi tosiaan olla ihan vaikka nenästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme